Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Kyl keskenmeno voi sekottaa kroppaa. đŸ˜© Kyl se siitĂ€ tasaantuu varmasti. MĂ€ piinailen tÀÀllĂ€ pp6. Viime perjantaina mulle tehtiin alkion siirto ja vasta 23.2. sais testata. Saatan ehkĂ€ testata jo 21.2. En jaksa odottaa.
MÀ olen siis 39-vuotias ja ollaan yritetty 2 vuotta. Kaks keskenmenoa takana ja yks kemiallinen (luomusti). Nyt sit saatiin apua lapsettomuuspolilta. Pelottaa, ettÀ miten kÀy.

Myös mulla vaihtelee ovulaatiota tikuttaessa, ettÀ vÀlillÀ luulee, kun tikut tummenee, ovulaation olevan ihan just ja sitten kÀykin, ettÀ ne haalenee ja lopulta ovulaatio voikin tulla vaan yhtÀkkiÀ. Eli kannattaa vain sitkeÀsti tikuttaa.

Sama tÀÀllĂ€, nyt olen taas yhden kierron tauon jĂ€lkeen tikuttanut, ihan haaleeta ja eilen sit yht Ă€kkiĂ€ tasavahvat viivat... kp12 olin kyllĂ€ varma ettĂ€ menisi kauemmas..pitÀÀ nyt mielenkiinnosta hakea lisÀÀ testejĂ€ ja jatkaa.. kun tuolla letrozol keskustelussa jaettiin linkki, jossa oli erilaisia "ovulointimahdollisuuksia" đŸ€”

Myös mulla vaihtelee ovulaatiota tikuttaessa, ettÀ vÀlillÀ luulee, kun tikut tummenee, ovulaation olevan ihan just ja sitten kÀykin, ettÀ ne haalenee ja lopulta ovulaatio voikin tulla vaan yhtÀkkiÀ. Eli kannattaa vain sitkeÀsti tikuttaa.
TÀÀ on kyllĂ€ jĂ€nnĂ€. Testasin heti viime viikonloppuna tikkuja ja oli huomattavasti vahvemmat viivat mitĂ€ nyt kun laskureiden mukaan ovis pitĂ€isi olla lĂ€hellĂ€. Mies on onneks ollu vielĂ€ innokkaasti mukana ja on sitĂ€ mieltĂ€ et peuhataan varuiksi joka pĂ€ivĂ€đŸ™ˆđŸ˜… Et jotenki ite haluan uskoa, ettĂ€ kyllĂ€ se on nyt napattava jos on osuakseen.

Sama tÀÀllĂ€, nyt olen taas yhden kierron tauon jĂ€lkeen tikuttanut, ihan haaleeta ja eilen sit yht Ă€kkiĂ€ tasavahvat viivat... kp12 olin kyllĂ€ varma ettĂ€ menisi kauemmas..pitÀÀ nyt mielenkiinnosta hakea lisÀÀ testejĂ€ ja jatkaa.. kun tuolla letrozol keskustelussa jaettiin linkki, jossa oli erilaisia "ovulointimahdollisuuksia" đŸ€”
MÀ en ihan vielÀ oo saanu nÀistÀ lyhenteistÀ kiinni. MitÀ tarkottaa kp12? KiertopÀivÀ?

Mulla taas vauvakuume nostaa pÀÀtÀÀn 🙈 olin jo ajatellut ettĂ€ lapsiluku tĂ€ynnĂ€, mutta mies vauvakuumeilee ja se jotenkin ehkĂ€ tarttuu.. saapa nĂ€hdĂ€ miten tĂ€ssĂ€ kĂ€y. Hyvin mahdollista kyllĂ€, ettei enÀÀ edes lapsia saada, ikÀÀ minulla 40v, mies hieman vanhempi.

Mulla taas vauvakuume nostaa pÀÀtÀÀn 🙈 olin jo ajatellut ettĂ€ lapsiluku tĂ€ynnĂ€, mutta mies vauvakuumeilee ja se jotenkin ehkĂ€ tarttuu.. saapa nĂ€hdĂ€ miten tĂ€ssĂ€ kĂ€y. Hyvin mahdollista kyllĂ€, ettei enÀÀ edes lapsia saada, ikÀÀ minulla 40v, mies hieman vanhempi.
No sehÀn selviÀÀ vain kokeilemalla. :Smiling Face With Smiling Eyes:

T. 43v ja 28rvk menossa. :smiling-eyes:

@Sandra84 joko testit polttelee kaapissa? 🙈 Onko oireita? đŸ€”

Nyt nĂ€ytti ovistesti tummaa viivaa perjantainakin, eli to ja pe.. liekö pe vĂ€hĂ€n tummempi đŸ€” Noh tallettelut pe ja la ja tĂ€nÀÀn sit puolilta pĂ€ivin kunnon oviskivut... 🙈 Jospa olisi nyt sitten ajoitus kohdillaan... đŸ™đŸ»

Ja tuolla aiemmin kirjoitin, ettÀ kp12, kyllÀ oli sittenkin kiertopÀivÀ jo 14 perjantaina kun tarkistin kalenterista... Eli nyt 16... Huomenna sitten dpo1 ja kp17...
@Mimosa_ dpo= Day post ovulation... Eli pÀivÀ ovulaation jÀlkeen. NÀÀ lyhenteet on alkuun sekavia, itse aikoinaan googlettelin paljon kun en muka kehdannut kysyÀ.

Itse ajattelin testata sitten viikon pÀÀstÀ torstaina kun perjantaina on viikoksi reissuun lÀhtö, ettÀ tiedÀn varoa ruokia, jos testissÀ nÀkyisi jotain... Voi olla et jos tulee oireita niin testaan aiemmin...

Kamala, kun jo tĂ€ssĂ€ vaiheessa ovis pĂ€ivĂ€nĂ€ miettii testaamista... SitĂ€ tĂ€mĂ€ pitkĂ€llinen yrittĂ€minen kai teettÀÀ... đŸ€Šâ€â™€ïž Ja sit mietin, et pitĂ€iskö vielĂ€ yrittÀÀ jaksaa touhuilla, kun kivuista on 7 tuntia, nyt jo taas helpottaneet et vois kokeilla.. vai riittĂ€isikö eilinen... 🙈 Ja taas toisaalta ajattelen, ettĂ€ pitĂ€is kyllĂ€ riittÀÀ, ellei jo ole hedelmöittynytkin... Ajatukset pörrÀÀ kyllĂ€ liikaa... đŸ€Šâ€â™€ïž

@Sandra84 joko testit polttelee kaapissa? 🙈 Onko oireita? đŸ€”

Nyt nĂ€ytti ovistesti tummaa viivaa perjantainakin, eli to ja pe.. liekö pe vĂ€hĂ€n tummempi đŸ€” Noh tallettelut pe ja la ja tĂ€nÀÀn sit puolilta pĂ€ivin kunnon oviskivut... 🙈 Jospa olisi nyt sitten ajoitus kohdillaan... đŸ™đŸ»

Joo, poltteli! Ostin perjantaina kaappiin pari liuskaa ja digitestin, joka pitÀÀ tehdĂ€ 23.2., koska polilla haluavat tuloksen digitestistĂ€. Tein tĂ€nÀÀn aamulla testin. Periaattees kp25/27, mutta piinapĂ€ivĂ€ 9 alkion siirron jĂ€lkeen. Teen tiistaina uuden testin. 😀 Haalea viiva tuohon tuli, mutta en uskalla juhlia vielĂ€. đŸ€ž

Toivottavasti teillĂ€ tĂ€rppĂ€is pian. ❀

Liitteet

• IMG_7315.jpeg
    IMG_7315.jpeg
    347.7 KB · Katsottu: 130
MeillÀ todettiin viime pe keskeytynyt keskenmeno 8+5. Nyt odottelen aikaa tayssiin. TÀmÀ oli toinen keskenmeno nÀillÀ viikoilla. SeitsemÀn lasta eikÀ koskaan ennen yhtÀkÀÀn keskenmenoa paitsi nyt ollut vanhempana kemiallisia jatkuvasti ja sitten nÀÀ keskenmenot, pakko johtua nyt kyllÀ iÀstÀ (41.v). Tulen helposti raskaaksi mutta sit on kÀynyt nyt nÀin. Voiskohan kaikki munasolut olla huonoja jo? Ei me kyllÀ enÀÀ uskalleta yrittÀÀ kun varmaan taas menis kesken. EhkÀ ne munasolut on kÀyttökelvottomia jo.

MeillÀ todettiin viime pe keskeytynyt keskenmeno 8+5. Nyt odottelen aikaa tayssiin. TÀmÀ oli toinen keskenmeno nÀillÀ viikoilla. SeitsemÀn lasta eikÀ koskaan ennen yhtÀkÀÀn keskenmenoa paitsi nyt ollut vanhempana kemiallisia jatkuvasti ja sitten nÀÀ keskenmenot, pakko johtua nyt kyllÀ iÀstÀ (41.v). Tulen helposti raskaaksi mutta sit on kÀynyt nyt nÀin. Voiskohan kaikki munasolut olla huonoja jo? Ei me kyllÀ enÀÀ uskalleta yrittÀÀ kun varmaan taas menis kesken. EhkÀ ne munasolut on kÀyttökelvottomia jo.
voi ei! niin paljon tsemppiĂ€! ❀ eihĂ€n sitĂ€ iĂ€n tuomaa vaikutusta keskenmenoihin voi vĂ€hĂ€tellĂ€, mutta kyllĂ€ mulle gyne sanoi, ettĂ€ enempi on kyse huonosta tuurista kuin siitĂ€, ettĂ€ kaikki munasolut olisi mĂ€tiĂ€. Itsekin siis jo 39v. TĂ€llĂ€ iĂ€llĂ€ nuo keskenmenot vaan lisÀÀntyy ja onnistunut raskautuminen vie aikaa. TÀÀ on niin perseestĂ€ ja kokoajan miettii, ettĂ€ ei kai enÀÀ ykskÀÀn raskaus jatku ja enempÀÀ lapsia tule. đŸ˜„ Miten tuo keskenmeno tuli esille? oliko siis kipuja vai?

voi ei! niin paljon tsemppiĂ€! ❀ eihĂ€n sitĂ€ iĂ€n tuomaa vaikutusta keskenmenoihin voi vĂ€hĂ€tellĂ€, mutta kyllĂ€ mulle gyne sanoi, ettĂ€ enempi on kyse huonosta tuurista kuin siitĂ€, ettĂ€ kaikki munasolut olisi mĂ€tiĂ€. Itsekin siis jo 39v. TĂ€llĂ€ iĂ€llĂ€ nuo keskenmenot vaan lisÀÀntyy ja onnistunut raskautuminen vie aikaa. TÀÀ on niin perseestĂ€ ja kokoajan miettii, ettĂ€ ei kai enÀÀ ykskÀÀn raskaus jatku ja enempÀÀ lapsia tule. đŸ˜„ Miten tuo keskenmeno tuli esille? oliko siis kipuja vai?

Menimme toiseen varhaisultraan. Eka oli 7+1 ja syke löi. Kaikki hyvin. TÀmÀn ultran jÀlkeen alkio on kuollut noin kaksi pÀivÀÀ ultrasta. Ei ollut mitÀÀn oireita siis luultiin ettÀ kaikki nyt hyvin. Haluttiin kÀydÀ ennen nyt ultraa vielÀ. Sitten nÀkyi ettei sydÀn lyö ja vastasi 6+6-7+0 kun piti olla 8+5.

Voi ei @Beanen đŸ˜„đŸ’” nyt rauhassa aikaa itselle ja puolisolle toipua tuosta jĂ€rkytyksestĂ€. Sitten uudet mietinnĂ€t suunnitelmista. Mulle on sanottu samaa, ikĂ€ vaikuttaa toki, mutta joskus on vain huono tuuri. 😔

Mulla edelleen haalee testi
 kp27/27
 PiinapĂ€ivĂ€ 11 alkion siirrosta
 Perjantaina se oikee testi vasta. MĂ€ tuun hulluks 😅 onneks mulla on to-pe lomaa!

Liitteet

• IMG_7343.jpeg
    IMG_7343.jpeg
    381.3 KB · Katsottu: 175
Mulla edelleen haalee testi
 kp27/27
 PiinapĂ€ivĂ€ 11 alkion siirrosta
 Perjantaina se oikee testi vasta. MĂ€ tuun hulluks 😅 onneks mulla on to-pe lomaa!
KyllĂ€hĂ€n sielĂ€ nĂ€kyy, nyt kovasti toivotaan ettĂ€ lĂ€htee vahvistuun kunnolla! đŸ€© tuon luulis kyllĂ€ nĂ€kyvĂ€n jo digissĂ€kin?

KyllĂ€hĂ€n sielĂ€ nĂ€kyy, nyt kovasti toivotaan ettĂ€ lĂ€htee vahvistuun kunnolla! đŸ€© tuon luulis kyllĂ€ nĂ€kyvĂ€n jo digissĂ€kin?
Voi olla. MĂ€ odotan virallista testipĂ€ivÀÀ, koska sillon pitÀÀ tehdĂ€ diginĂ€ testi ja lĂ€hettÀÀ sit viesti lÀÀkĂ€rille. Toki vĂ€hĂ€n tekis mieli testata sillĂ€, mutta ne on kalliita testejĂ€ ja mĂ€ yritĂ€n sÀÀstÀÀ jossakin. 😝
Mua itkettÀÀ ja Ă€rsyttÀÀ kaikki kotona ja mieskin on tyhmĂ€. Pelottaa, ettĂ€ tÀÀ on jotain pms-oiretta. Pelottaa ja ahdistaa, ettĂ€ musta ei tuu omilla soluilla Ă€itiĂ€. Huomenna alkais kierto, jos alkais. Raastavaa! Onneks mulla on lomaa töistĂ€ kohta

Voi olla. MĂ€ odotan virallista testipĂ€ivÀÀ, koska sillon pitÀÀ tehdĂ€ diginĂ€ testi ja lĂ€hettÀÀ sit viesti lÀÀkĂ€rille. Toki vĂ€hĂ€n tekis mieli testata sillĂ€, mutta ne on kalliita testejĂ€ ja mĂ€ yritĂ€n sÀÀstÀÀ jossakin. 😝
Mua itkettÀÀ ja Ă€rsyttÀÀ kaikki kotona ja mieskin on tyhmĂ€. Pelottaa, ettĂ€ tÀÀ on jotain pms-oiretta. Pelottaa ja ahdistaa, ettĂ€ musta ei tuu omilla soluilla Ă€itiĂ€. Huomenna alkais kierto, jos alkais. Raastavaa! Onneks mulla on lomaa töistĂ€ kohta

Onhan se totta ettĂ€ parempi sÀÀstellĂ€ sitte sinne testauspĂ€ivÀÀn. Arvokkaita on ne digit kyllĂ€ đŸ«  voi olla myös ihan hormoneista muutenkin johtuvaa, ei vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ pms, on niin samankaltaisia alkuraskauden tunnemyrskyt ja pms
 vasta tĂ€stĂ€ jostain luin ettĂ€ ei vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ nĂ€istĂ€ voi erottaa kumpaa on’ Ja pelko siihen pÀÀlle vielĂ€ niin varmasti sekin tekee oman osansa. PidĂ€n tÀÀllĂ€ kovasti sulle peukkuja! ❀

Onhan se totta ettĂ€ parempi sÀÀstellĂ€ sitte sinne testauspĂ€ivÀÀn. Arvokkaita on ne digit kyllĂ€ đŸ«  voi olla myös ihan hormoneista muutenkin johtuvaa, ei vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ pms, on niin samankaltaisia alkuraskauden tunnemyrskyt ja pms
 vasta tĂ€stĂ€ jostain luin ettĂ€ ei vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ nĂ€istĂ€ voi erottaa kumpaa on’ Ja pelko siihen pÀÀlle vielĂ€ niin varmasti sekin tekee oman osansa. PidĂ€n tÀÀllĂ€ kovasti sulle peukkuja! ❀
Kiitos❀ Jooh tĂ€ssĂ€ yrittĂ€essĂ€ on kyl huomannut, ettĂ€ raskausoireet ja pms-oireet voi olla samanlaisia. Ihan hanurista 😀

Takaisin