Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kans ikää pian 36 ja pillerit jätetty kolmisen viikkoa sitten pois. Vielä ei ole vuotoa näkynyt ☹️

Meillä on 10 kk esikoinen, niin ei sinänsä ole kiire, mutta iän takia tietysti toivoisi, että kierto käynnistyisi pian. Missähän vaiheessa ottaisi neuvolaan yhteyttä, jos kierto ei ala?

Voi ei, onko mitään oireita että olisi alkamassa? Ootko testaillut ovistesteillä? Toivottavasti sulla pian kierto käynnistyy! Imetätkö? Voi olla että vielä neuvolassa ei puututa vuodottomuuteen, mutta aina voi kysyä!
 
Ei saatu kun tää yks hedelmöittymään… :sad001 Mä saan vasta huhtikuun lopulle uutta suunnitteluaikaa… Soitan yksityiselle…
Muistathan, että yksityisellä tehnyt hoidot on pois julkisen tarjoamasta. Eli jos yhden ivf tekee yksityisellä niin julkinen tarjoaa enää max 2 (kolme yleensä, ellei todeta että turhaa).
 
Muistathan, että yksityisellä tehnyt hoidot on pois julkisen tarjoamasta. Eli jos yhden ivf tekee yksityisellä niin julkinen tarjoaa enää max 2 (kolme yleensä, ellei todeta että turhaa).
Mulla on enää 5kk aikaa saada palvelua kunnallisella, että… Mä haluaisin alkiodiagnostiikan ja ehkä mun kohdun tilasta lisää tietoa, näitä kunnallinen ei tee. Kaikenlisäksi mulla on kohtuanomalia. Kuulemma välineitä on enemmän ja Ovumialla on kuulemma paljon lähes 40-vuotiaita ja vanhempia asiakkaina. Kunnallisella alle 40-vuotiaita.
Tiedän, että kunnalliselle ei ole enää asiaa jos menemme tuonne.
 
Voi @Sandra84 oon pahoillani 😔 haastava teidän tilanne kyllä, toivottavasti pääset yksityiselle ja pystytte siellä viemään asiaa eteenpäin ❤️

Omaanapaa. Ovis missä luuraat? 😩 liuskat näyttäny monta päivää ihan yhtä haaleaa, vaikka edellisten kiertojen perusteella ovis pitäs olla jo tänään. Pyh ja pah. Tietysti just kun on aika paljon ollu yritystä etukäteen niin tulee joku ovuloimaton kierto ekaa kertaa koskaan kun oon sitä testaillut🫠😒
 

Liitteet

  • 1708675612739.png
    1708675612739.png
    1.4 MB · Katsottu: 57
Mulla on enää 5kk aikaa saada palvelua kunnallisella, että… Mä haluaisin alkiodiagnostiikan ja ehkä mun kohdun tilasta lisää tietoa, näitä kunnallinen ei tee. Kaikenlisäksi mulla on kohtuanomalia. Kuulemma välineitä on enemmän ja Ovumialla on kuulemma paljon lähes 40-vuotiaita ja vanhempia asiakkaina. Kunnallisella alle 40-vuotiaita.
Tiedän, että kunnalliselle ei ole enää asiaa jos menemme tuonne.

Siinä tapauksessa suosittelen yksityiselle menoa. Julkisella tuntuu olevan aika "liukuhihnameininkiä" hoidossa.
 
Täällä kans ikää pian 36 ja pillerit jätetty kolmisen viikkoa sitten pois. Vielä ei ole vuotoa näkynyt ☹️

Meillä on 10 kk esikoinen, niin ei sinänsä ole kiire, mutta iän takia tietysti toivoisi, että kierto käynnistyisi pian. Missähän vaiheessa ottaisi neuvolaan yhteyttä, jos kierto ei ala?

Imetätkö esikoista? Jos imetät, se voi pitää kuukautiset poissa.
 
Mulla on enää 5kk aikaa saada palvelua kunnallisella, että… Mä haluaisin alkiodiagnostiikan ja ehkä mun kohdun tilasta lisää tietoa, näitä kunnallinen ei tee. Kaikenlisäksi mulla on kohtuanomalia. Kuulemma välineitä on enemmän ja Ovumialla on kuulemma paljon lähes 40-vuotiaita ja vanhempia asiakkaina. Kunnallisella alle 40-vuotiaita.
Tiedän, että kunnalliselle ei ole enää asiaa jos menemme tuonne.
Multa myös isot suositukset kohdun tarkemmalle tutkimiselle. Me oltiin jo myös päätetty että IVF alkiodiagnostiikalla on meidän polku, mutta sit vielä julkisen keskenmenotutkimusten jälkeen tutkitutettiin kohtu yksityisellä ja se kannatti. Sieltä löytyi syy ja ainakin toistaiseksi IVF ajatukset jäissä. Tiedän että julkisellakkn yksittäisissä tapauksissa on esim tutkittu onko kohdussa kroonista endometriittiä, sitä kannattaa siis kysyä.
 
Multa myös isot suositukset kohdun tarkemmalle tutkimiselle. Me oltiin jo myös päätetty että IVF alkiodiagnostiikalla on meidän polku, mutta sit vielä julkisen keskenmenotutkimusten jälkeen tutkitutettiin kohtu yksityisellä ja se kannatti. Sieltä löytyi syy ja ainakin toistaiseksi IVF ajatukset jäissä. Tiedän että julkisellakkn yksittäisissä tapauksissa on esim tutkittu onko kohdussa kroonista endometriittiä, sitä kannattaa siis kysyä.
Hmm… jaa… mä jo ehdin varaan sinne yksityiselle ajan… mut sain ajan tosiaan vasta parin kuukauden päähän niin en tiiä jaksanko oottaa. Kunhan selviää, nyt aion maksaa sitten siitä että saan asiat nyt eteenpäin. Ja kysyn kohdusta kans🫶🏻
 
Hmm… jaa… mä jo ehdin varaan sinne yksityiselle ajan… mut sain ajan tosiaan vasta parin kuukauden päähän niin en tiiä jaksanko oottaa. Kunhan selviää, nyt aion maksaa sitten siitä että saan asiat nyt eteenpäin. Ja kysyn kohdusta kans🫶🏻
Julkisen kanssa kaikki on taistelua että jos on mahdollista hyödyntää yksityistä niin suosittelen sitä vahvasti. Jännä että ei ollut lähempänä aikoja kun esim Dextralla saa kyllä melkein jo samalle viikolle ensikäynnin.
 
Julkisen kanssa kaikki on taistelua että jos on mahdollista hyödyntää yksityistä niin suosittelen sitä vahvasti. Jännä että ei ollut lähempänä aikoja kun esim Dextralla saa kyllä melkein jo samalle viikolle ensikäynnin.
Anteeks, olin epäselvä: kunnallisella aika meni huhtikuuhun, Ovumialle ens tiistaille varasin ajan. Mä meen pois hetkeksi täältä kun en saa ajatuksia tekstiksi 😿😺🫶🏻
 
Voi ei @Sandra84 ❤️ ikävä kuulla, että oli negatiivinen testi 😥
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta jatkoa ajatellen! Toivottavasti apu löytyy!
Vuoto ei ole kuitenkaan vielä alkanut? 🤔 Onko aivan varmaa ettei vaan oo super myöhäinen kiinnittyminen ja alhaiset HCG arvot vielä?

Meillä menossa vasta dpo5 ja kp21... Soitan kyllä kans sit ens kuussa yksityiselle jos nytkään ei tärppää...
 
Imetätkö esikoista? Jos imetät, se voi pitää kuukautiset poissa.
Joo imetän, niin en nyt odota mitään ihmeitä kuukautisten suhteen… Jätettiin kuitenkin ehkäisy jo pois, eihän sitä tiedä, vaikka tärppäisikin. Esikoisen imetys kuitenkin vähenee tässä koko ajan, kun palailen töihin jne.
 
Voi ei @Sandra84 ❤️ ikävä kuulla, että oli negatiivinen testi 😥
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta jatkoa ajatellen! Toivottavasti apu löytyy!
Vuoto ei ole kuitenkaan vielä alkanut? 🤔 Onko aivan varmaa ettei vaan oo super myöhäinen kiinnittyminen ja alhaiset HCG arvot vielä?

Meillä menossa vasta dpo5 ja kp21... Soitan kyllä kans sit ens kuussa yksityiselle jos nytkään ei tärppää...
Ei oo alkanu, mutta alkaa viikon sisällä kuulemma. Noi Terolutit vaikuttaa asiaan…
Me ny käydään juttelemassa Ovumialla tiistaina.
 
Hei vaan!

Lueskelin ketjua ja niin samanlaisia ajatuksia kuin itsellä, niin päätin liittyä seuraan 😊

Meillä toisen lapsen yritystä takana enemmän tai vähemmän kaksi vuotta. Ensimmäinen tuli ensi yrittämällä, joten aika äärilaitaan tunteiden ja eri vaiheiden puolesta on jo vienyt tämä toinen yritys.

Nyt hoidoissa ja mennään kolmatta kiertoa ovulaatio-induktiolla. Tällä hetkellä dpo3 ja varovaisen toiveikas olo (taas).

Voimahalit kaikille ❤️💪🏻
 
Muokattu viimeksi:
Jostain syystä ketjuun ei latautunut kaikki viestit aluksi. Olen niin pahoillani @Sandra84 ja @Beanen 💔💔💔 paljon voimia 💔❤️

Yksityisellä on ainakin oman kokemuksen perusteella se hyvä puoli, että saat juuri silloin hoitoa kuin tarvit ja pystyy itse paljon myös vaikuttamaan siihen hoitopolkuun.
 
Joo imetän, niin en nyt odota mitään ihmeitä kuukautisten suhteen… Jätettiin kuitenkin ehkäisy jo pois, eihän sitä tiedä, vaikka tärppäisikin. Esikoisen imetys kuitenkin vähenee tässä koko ajan, kun palailen töihin jne.

Toivottavasti sulla kierto alkaa pian!

Mulla nyt tänään kp 1 ja ovistestit ostettu valmiiksi. Aloitan varmaan tässä vuodon jälkeen, kun en yhtään tiedä mihin sitä ovista odottaa.
 
Takaisin
Top