Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivotaan että nämä kaksi kasvaisi hyvin ja saisitte niistä alkiot kommentoiko lääkäri tarkemmin tilannetta?Mulla kun on alhainen AMH ja kohtuanomalia, niin en odottanut suurta määrää, mutta kyllä se pysäyttää… Kaksi follikkelia. Niitä vielä pitää kasvatella, maanantaina uusi ultraus.
Sanoi, että saattaa olla maanantaina irrotuspiikin paikka ja ehkä keskiviikkona punktio, jos menee niinkun hän ajattelis. 12mm oli follikkelit, pitäs kasvaa 18-20mm kokoisiksi. Maanantaina nähdään mitä tapahtuu.Toivotaan että nämä kaksi kasvaisi hyvin ja saisitte niistä alkiot kommentoiko lääkäri tarkemmin tilannetta?
Kiitos meillä on nyt ensi viikolla aika kunnallisen puolella lapsettomuuslääkärille niin saapas nähdä mitä siellä sovitaan. jännää!Kp25 ja vuoto jatkuu nyt päivällä, tullut hieman enemmän ja kirkkaampaa ja kipuja, joten kaippa menkat sieltä alkaa.. aamulla olin vielä suht positiivinen kun oli niin ruskeaa ja vain vähän tullut yön aikana...
Ei kait se kuin uuteen kiertoon.. mies ei vielä lämmennyt ajatukselle, että hakisin ozempicin.. tietäisi pitemmän tauon... Mut jotain tarttee tehdä kun ruokavalion yms muutos ei nyt ole tuonut toivottua tulosta... Noh.. tuo mussukka on 39 kuumeessa, joten odotan uutta keskustelua kunnes on enemmän tässä maailmassa.. tai se et lähdetäänkö varaamaan aikaa yksityiselle hoitoihin..
@Rimpukka tsemppiä, ovis tapahtuu ja onnistut raskautumaan, se on jo paljon! Oletko käynyt gynellä tai lääkärissä, jos saisit apuja?
Kuulostaa tutulta! Elimistö tuntuu toimivan välillä ihan miten sattuu kun yritetään lasta. Me kun aloimme yrittää ensimmäistä oli minulla kierto tosi tasainen. Sitten yhtäkkiä yrityksen myötä kierto alkoi heittää monella päivällä. Asuimme vielä eri paikkakunnalla, joten tuntui tosi stressaavalta. Keskenmenon jälkeiset kuukautiset minullakin muistaakseni pitkät ja vähän oudot.Moikka, saiskohan täältä jotain neuvoja ja tukea kun yritetään lasta. Esikoinen yrityksessä ja olen 38-vuotias perusterve ihminen.
Yrittäminen aloitettiin viime kesänä ja raskauduinkin kerran, mutta se meni marras-joulukuun taitteessa kesken. Km jälkeisiä kuukautisia odotettiin kuumeisesti ja ne alkoivatkin välipäivinä ja kestivät 8(!!!!) Päivää. Normaalisti on puolet tuosta. Varmaan ihan normaalia kuitenkin? Seuraavat kuukautiset antoivatkin odottaa ja tein muutaman turhan raskaustestinkin. Kierto oli 37 päivää kunnes kuukautiset alkoivat. Nyt mulla on käynnissä ovulaatiopäivät ja otin nyt testitikut siihen käyttöön. En ole kuitenkaan kierrosta ihan varma niin koitetaan varmistaa niidenkin kanssa sopiva päivä.
Mua jotenkin stressaa ihan hirveästi tämä epätarkkuus ja siitä johtuva epätietoisuus enkä oikein tiedä miten tätä asiaa pitäis käsitellä.
Moikka, saiskohan täältä jotain neuvoja ja tukea kun yritetään lasta. Esikoinen yrityksessä ja olen 38-vuotias perusterve ihminen.
Yrittäminen aloitettiin viime kesänä ja raskauduinkin kerran, mutta se meni marras-joulukuun taitteessa kesken. Km jälkeisiä kuukautisia odotettiin kuumeisesti ja ne alkoivatkin välipäivinä ja kestivät 8(!!!!) Päivää. Normaalisti on puolet tuosta. Varmaan ihan normaalia kuitenkin? Seuraavat kuukautiset antoivatkin odottaa ja tein muutaman turhan raskaustestinkin. Kierto oli 37 päivää kunnes kuukautiset alkoivat. Nyt mulla on käynnissä ovulaatiopäivät ja otin nyt testitikut siihen käyttöön. En ole kuitenkaan kierrosta ihan varma niin koitetaan varmistaa niidenkin kanssa sopiva päivä.
Mua jotenkin stressaa ihan hirveästi tämä epätarkkuus ja siitä johtuva epätietoisuus enkä oikein tiedä miten tätä asiaa pitäis käsitellä.
Mulla oli viimeisin keskenmeno samoihin aikoihin kuin ilmeisesti sulla on ollut ja itselläni ainakin tuntuu olevan kierto edelleen aivan sekaisin. Mulla tosin se oli edelleen epäsäännöllinen myös esikoisen jäljiltä. Ennen keskenmenoa sain oviksen kiinni tikuttamalla ja myös viime kierrossa keskenmenon jälkeen. Itselläni se on ainakin auttanut epävarmuuteen siinä mielessä, että on saanut vähän selvyyttä, että miten kierto etenee. Mutta nyt tämä toinen kierto keskenmenon jälkeen on niin epäselvä, kun en ole saanut ovista kiinni, että kyllähän se itsenkin saa aika epätoivoiseksi. Mahdollista on, että mulla on ovis vielä tulematta ja tästäkin kierrosta tulee yhtälailla tuhottoman pitkä kuin edellisestä.Moikka, saiskohan täältä jotain neuvoja ja tukea kun yritetään lasta. Esikoinen yrityksessä ja olen 38-vuotias perusterve ihminen.
Minulla ovistikuissa värin vahvistuminen meni miten sattui ja sit vaan yhtäkkiä oli plussa. En siis seurannut vahvistumista, vaan odotin vain sitä plussaa. Ja tein suunnilleen samaan aikaa joka päivä testin. Minulle riitti yksi testi/vrk, jotkut tarvitsee useamman, että saa piikin kiinni.Kiitos ihanat vastauksista! Tätä mä ehkä just kaipaan jotain vertaistukea ja et joku sanoo että hei mulla on ollu sama. Mun lähipiirissä (ei ainakaan kukaan tunnusta) ole ollut mitään vastaavaa. Tuntuu et oon jotenki tosi yksin tän asian kanssa ja koitan selvittää, että mitä pitää tehdä. Mies toki on kiinnostunut, tukee ja auttaa, mut jotenki turhauttaa että pitäisi tässä ite jotenki ymmärtää ja tietää asioita omasta kehostaan. Kuullostaa ehkä hassulle, mut varmaan ymmärrätte mitä tarkoitan. Mulla pitäis laskureiden mukaan ovulaatio olla nyt viikonloppuna ja aloin seuraamaan tikuista tilanteen kehitystä alkuviikosta. Nyt tuntuu, että väri vaan haalenee tikuista vaikka pitäisi tummua. En tiä voiko silläkin olla merkitystä kun aikasemmat tikut on tehty iltapäivällä ja loput aamupäivällä. Vai kuvittelenko mä nyt taas tässä omiani.
Täytyy nyt jonnekkin kaataa näitä ajatuksia.