Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyl keskenmeno voi sekottaa kroppaa. 😩 Kyl se siitä tasaantuu varmasti. Mä piinailen täällä pp6. Viime perjantaina mulle tehtiin alkion siirto ja vasta 23.2. sais testata. Saatan ehkä testata jo 21.2. En jaksa odottaa.
Mä olen siis 39-vuotias ja ollaan yritetty 2 vuotta. Kaks keskenmenoa takana ja yks kemiallinen (luomusti). Nyt sit saatiin apua lapsettomuuspolilta. Pelottaa, että miten käy.
 
Myös mulla vaihtelee ovulaatiota tikuttaessa, että välillä luulee, kun tikut tummenee, ovulaation olevan ihan just ja sitten käykin, että ne haalenee ja lopulta ovulaatio voikin tulla vaan yhtäkkiä. Eli kannattaa vain sitkeästi tikuttaa.
 
Sama täällä, nyt olen taas yhden kierron tauon jälkeen tikuttanut, ihan haaleeta ja eilen sit yht äkkiä tasavahvat viivat... kp12 olin kyllä varma että menisi kauemmas..pitää nyt mielenkiinnosta hakea lisää testejä ja jatkaa.. kun tuolla letrozol keskustelussa jaettiin linkki, jossa oli erilaisia "ovulointimahdollisuuksia" 🤔
 
Myös mulla vaihtelee ovulaatiota tikuttaessa, että välillä luulee, kun tikut tummenee, ovulaation olevan ihan just ja sitten käykin, että ne haalenee ja lopulta ovulaatio voikin tulla vaan yhtäkkiä. Eli kannattaa vain sitkeästi tikuttaa.
Tää on kyllä jännä. Testasin heti viime viikonloppuna tikkuja ja oli huomattavasti vahvemmat viivat mitä nyt kun laskureiden mukaan ovis pitäisi olla lähellä. Mies on onneks ollu vielä innokkaasti mukana ja on sitä mieltä et peuhataan varuiksi joka päivä🙈😅 Et jotenki ite haluan uskoa, että kyllä se on nyt napattava jos on osuakseen.
 
Sama täällä, nyt olen taas yhden kierron tauon jälkeen tikuttanut, ihan haaleeta ja eilen sit yht äkkiä tasavahvat viivat... kp12 olin kyllä varma että menisi kauemmas..pitää nyt mielenkiinnosta hakea lisää testejä ja jatkaa.. kun tuolla letrozol keskustelussa jaettiin linkki, jossa oli erilaisia "ovulointimahdollisuuksia" 🤔
Mä en ihan vielä oo saanu näistä lyhenteistä kiinni. Mitä tarkottaa kp12? Kiertopäivä?
 
Mulla taas vauvakuume nostaa päätään 🙈 olin jo ajatellut että lapsiluku täynnä, mutta mies vauvakuumeilee ja se jotenkin ehkä tarttuu.. saapa nähdä miten tässä käy. Hyvin mahdollista kyllä, ettei enää edes lapsia saada, ikää minulla 40v, mies hieman vanhempi.
 
Mulla taas vauvakuume nostaa päätään 🙈 olin jo ajatellut että lapsiluku täynnä, mutta mies vauvakuumeilee ja se jotenkin ehkä tarttuu.. saapa nähdä miten tässä käy. Hyvin mahdollista kyllä, ettei enää edes lapsia saada, ikää minulla 40v, mies hieman vanhempi.
No sehän selviää vain kokeilemalla. :Smiling Face With Smiling Eyes:

T. 43v ja 28rvk menossa. :smiling-eyes:
 
@Sandra84 joko testit polttelee kaapissa? 🙈 Onko oireita? 🤔

Nyt näytti ovistesti tummaa viivaa perjantainakin, eli to ja pe.. liekö pe vähän tummempi 🤔 Noh tallettelut pe ja la ja tänään sit puolilta päivin kunnon oviskivut... 🙈 Jospa olisi nyt sitten ajoitus kohdillaan... 🙏🏻

Ja tuolla aiemmin kirjoitin, että kp12, kyllä oli sittenkin kiertopäivä jo 14 perjantaina kun tarkistin kalenterista... Eli nyt 16... Huomenna sitten dpo1 ja kp17...
@Mimosa_ dpo= Day post ovulation... Eli päivä ovulaation jälkeen. Nää lyhenteet on alkuun sekavia, itse aikoinaan googlettelin paljon kun en muka kehdannut kysyä.

Itse ajattelin testata sitten viikon päästä torstaina kun perjantaina on viikoksi reissuun lähtö, että tiedän varoa ruokia, jos testissä näkyisi jotain... Voi olla et jos tulee oireita niin testaan aiemmin...

Kamala, kun jo tässä vaiheessa ovis päivänä miettii testaamista... Sitä tämä pitkällinen yrittäminen kai teettää... 🤦‍♀️ Ja sit mietin, et pitäiskö vielä yrittää jaksaa touhuilla, kun kivuista on 7 tuntia, nyt jo taas helpottaneet et vois kokeilla.. vai riittäisikö eilinen... 🙈 Ja taas toisaalta ajattelen, että pitäis kyllä riittää, ellei jo ole hedelmöittynytkin... Ajatukset pörrää kyllä liikaa... 🤦‍♀️
 
@Sandra84 joko testit polttelee kaapissa? 🙈 Onko oireita? 🤔

Nyt näytti ovistesti tummaa viivaa perjantainakin, eli to ja pe.. liekö pe vähän tummempi 🤔 Noh tallettelut pe ja la ja tänään sit puolilta päivin kunnon oviskivut... 🙈 Jospa olisi nyt sitten ajoitus kohdillaan... 🙏🏻
Joo, poltteli! Ostin perjantaina kaappiin pari liuskaa ja digitestin, joka pitää tehdä 23.2., koska polilla haluavat tuloksen digitestistä. Tein tänään aamulla testin. Periaattees kp25/27, mutta piinapäivä 9 alkion siirron jälkeen. Teen tiistaina uuden testin. 😀 Haalea viiva tuohon tuli, mutta en uskalla juhlia vielä. 🤞

Toivottavasti teillä tärppäis pian. ❤️
 

Liitteet

  • IMG_7315.jpeg
    IMG_7315.jpeg
    347.7 KB · Katsottu: 60
Meillä todettiin viime pe keskeytynyt keskenmeno 8+5. Nyt odottelen aikaa tayssiin. Tämä oli toinen keskenmeno näillä viikoilla. Seitsemän lasta eikä koskaan ennen yhtäkään keskenmenoa paitsi nyt ollut vanhempana kemiallisia jatkuvasti ja sitten nää keskenmenot, pakko johtua nyt kyllä iästä (41.v). Tulen helposti raskaaksi mutta sit on käynyt nyt näin. Voiskohan kaikki munasolut olla huonoja jo? Ei me kyllä enää uskalleta yrittää kun varmaan taas menis kesken. Ehkä ne munasolut on käyttökelvottomia jo.
 
Meillä todettiin viime pe keskeytynyt keskenmeno 8+5. Nyt odottelen aikaa tayssiin. Tämä oli toinen keskenmeno näillä viikoilla. Seitsemän lasta eikä koskaan ennen yhtäkään keskenmenoa paitsi nyt ollut vanhempana kemiallisia jatkuvasti ja sitten nää keskenmenot, pakko johtua nyt kyllä iästä (41.v). Tulen helposti raskaaksi mutta sit on käynyt nyt näin. Voiskohan kaikki munasolut olla huonoja jo? Ei me kyllä enää uskalleta yrittää kun varmaan taas menis kesken. Ehkä ne munasolut on käyttökelvottomia jo.
voi ei! niin paljon tsemppiä! ❤ eihän sitä iän tuomaa vaikutusta keskenmenoihin voi vähätellä, mutta kyllä mulle gyne sanoi, että enempi on kyse huonosta tuurista kuin siitä, että kaikki munasolut olisi mätiä. Itsekin siis jo 39v. Tällä iällä nuo keskenmenot vaan lisääntyy ja onnistunut raskautuminen vie aikaa. Tää on niin perseestä ja kokoajan miettii, että ei kai enää ykskään raskaus jatku ja enempää lapsia tule. 😥 Miten tuo keskenmeno tuli esille? oliko siis kipuja vai?
 
voi ei! niin paljon tsemppiä! ❤ eihän sitä iän tuomaa vaikutusta keskenmenoihin voi vähätellä, mutta kyllä mulle gyne sanoi, että enempi on kyse huonosta tuurista kuin siitä, että kaikki munasolut olisi mätiä. Itsekin siis jo 39v. Tällä iällä nuo keskenmenot vaan lisääntyy ja onnistunut raskautuminen vie aikaa. Tää on niin perseestä ja kokoajan miettii, että ei kai enää ykskään raskaus jatku ja enempää lapsia tule. 😥 Miten tuo keskenmeno tuli esille? oliko siis kipuja vai?

Menimme toiseen varhaisultraan. Eka oli 7+1 ja syke löi. Kaikki hyvin. Tämän ultran jälkeen alkio on kuollut noin kaksi päivää ultrasta. Ei ollut mitään oireita siis luultiin että kaikki nyt hyvin. Haluttiin käydä ennen nyt ultraa vielä. Sitten näkyi ettei sydän lyö ja vastasi 6+6-7+0 kun piti olla 8+5.
 
Voi ei @Beanen 😥💔 nyt rauhassa aikaa itselle ja puolisolle toipua tuosta järkytyksestä. Sitten uudet mietinnät suunnitelmista. Mulle on sanottu samaa, ikä vaikuttaa toki, mutta joskus on vain huono tuuri. 😔
 
Mulla edelleen haalee testi… kp27/27… Piinapäivä 11 alkion siirrosta… Perjantaina se oikee testi vasta. Mä tuun hulluks 😅 onneks mulla on to-pe lomaa!
 

Liitteet

  • IMG_7343.jpeg
    IMG_7343.jpeg
    381.3 KB · Katsottu: 100
Mulla edelleen haalee testi… kp27/27… Piinapäivä 11 alkion siirrosta… Perjantaina se oikee testi vasta. Mä tuun hulluks 😅 onneks mulla on to-pe lomaa!
Kyllähän sielä näkyy, nyt kovasti toivotaan että lähtee vahvistuun kunnolla! 🤩 tuon luulis kyllä näkyvän jo digissäkin?
 
Kyllähän sielä näkyy, nyt kovasti toivotaan että lähtee vahvistuun kunnolla! 🤩 tuon luulis kyllä näkyvän jo digissäkin?
Voi olla. Mä odotan virallista testipäivää, koska sillon pitää tehdä diginä testi ja lähettää sit viesti lääkärille. Toki vähän tekis mieli testata sillä, mutta ne on kalliita testejä ja mä yritän säästää jossakin. 😝
Mua itkettää ja ärsyttää kaikki kotona ja mieskin on tyhmä. Pelottaa, että tää on jotain pms-oiretta. Pelottaa ja ahdistaa, että musta ei tuu omilla soluilla äitiä. Huomenna alkais kierto, jos alkais. Raastavaa! Onneks mulla on lomaa töistä kohta…
 
Voi olla. Mä odotan virallista testipäivää, koska sillon pitää tehdä diginä testi ja lähettää sit viesti lääkärille. Toki vähän tekis mieli testata sillä, mutta ne on kalliita testejä ja mä yritän säästää jossakin. 😝
Mua itkettää ja ärsyttää kaikki kotona ja mieskin on tyhmä. Pelottaa, että tää on jotain pms-oiretta. Pelottaa ja ahdistaa, että musta ei tuu omilla soluilla äitiä. Huomenna alkais kierto, jos alkais. Raastavaa! Onneks mulla on lomaa töistä kohta…
Onhan se totta että parempi säästellä sitte sinne testauspäivään. Arvokkaita on ne digit kyllä 🫠 voi olla myös ihan hormoneista muutenkin johtuvaa, ei välttämättä pms, on niin samankaltaisia alkuraskauden tunnemyrskyt ja pms… vasta tästä jostain luin että ei välttämättä näistä voi erottaa kumpaa on’ Ja pelko siihen päälle vielä niin varmasti sekin tekee oman osansa. Pidän täällä kovasti sulle peukkuja! ❤️
 
Onhan se totta että parempi säästellä sitte sinne testauspäivään. Arvokkaita on ne digit kyllä 🫠 voi olla myös ihan hormoneista muutenkin johtuvaa, ei välttämättä pms, on niin samankaltaisia alkuraskauden tunnemyrskyt ja pms… vasta tästä jostain luin että ei välttämättä näistä voi erottaa kumpaa on’ Ja pelko siihen päälle vielä niin varmasti sekin tekee oman osansa. Pidän täällä kovasti sulle peukkuja! ❤️
Kiitos❤️ Jooh tässä yrittäessä on kyl huomannut, että raskausoireet ja pms-oireet voi olla samanlaisia. Ihan hanurista 😀
 
Takaisin
Top