Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä dpo13 ja aamusta tein testin, joka oli negatiivinen. Tiedän, että tein testin ehkä aivan liian ajoissa, menkat ei välttämättä ole vielä myöhässä (epäsäännöllinen kierto). Aiemmin oon malttanut testin kanssa ainakin viikon pidemmälle, mut suurena graavilohen ystävänä toivoisin ennen aattoa tietoa voinko syödä sitä hyvällä omalla tunnolla. Miten te muut, aiotteko syödä huoletta jos on mahdollisuus raskaudelle, muttei kuitenkaan positiivista testiulosta vielä?

Edit. Mulla oli ke iltana alavatsan jomottelua, joka yleensä alkaa samaan aikaan menkkojen kanssa. Pe aamusta oli ihan pientä vuotoa, joka loppui kuin seinään. Epätavallista. Superväsynyt ollut myös, mutta ollut kyllä myös rankat pari viikkoa, että siitä ei voi päätellä mitään.
Mä meinasin kyllä testata jouluna, kun pitäisi olla DPO 10 silloin. Luotan että on nega kuitenkin. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mä oon ollut jotekin ihan epäuskoisessa kuplassa ja jotenkin pelännyt, että se edellinen testi oli vain väärässä. Mutta niin vain tänään tuli selkeä viiva myös Pregcheckin normitestiin.

Saa nähdä saadanko pidettyä salaisuus perheiltä joulunpyhien yli. Suvussa kyn on sellaisia, jotka tuntuu suorastaan haistavannämä asiat. 😅

Takaisin