Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Entä jos kysyisit neuvolasta? Ymmärrän että haluat nyt katsoa rauhassa ennen ultra-aikojen ym. varailua, mutta jos tiputtelu mietityttää niin ei se kai haittaisikaan kysäistä heiltä jotka tietää, että onko se normaalin rajoissa vai vaatiiko toimia. Tsemppiä!En tiedä pitäisikö mulla olla sitten jotain progesterone tukea ettei tulisi tuota pientä tiputtelua... Mutta jospa se tästä ajan kanssa loppuisi...
Onpas harvinaisen tökerö ulosanti alan ammattilaisella. Jos jaksat niin tuosta voisi antaa ihan nätin rakentavan palautteen neuvolan suuntaan miten asiat voisi ilmaista myös toisella tavalla/toisilla sanoilla.Mietin neuvolaan soittamista joo, viimeksi soitin kans näihin 6+ jotain aikoihin... Innoissani ekasta plussasta.. ja kyselin aikaa.. niin totesi, että soita kahden viikon päästä, jos raskaus jatkuu vielä, että varataan sitten aika.. että näin alussa menee vielä usein kesken....
Että positiivista joo... Soitan joko ennen uutta vuotta tai sen jälkeen... Aikaisintaan neuvolaan.. jos siellä on yhtä positiivinen vastaanotto, niin taidan soittaa naapurikunnan puolelle, josko siellä olisi positiivisempaa... Sama hyvinvointialue kuitenkin, niin varmaankin voi valita mukavamman...
Oon jo googlettanut tietoa alkuraskauden vuodosta duocemista, terveyskirjastosta ja yksityisiltä lääkäriasemien sivuilta.. ei pitäisi olla mitään hätää, jos on vähäistä, eikä kipuja. Ja taas jos ei meinaa pysyä matkassa niin harvemmin sille mitään tässä vaiheessa voi.. käsittääkseni proge tuki yms. pitäisikin just aloittaa jo ennen plussaa
Minä oon innoissani plussasta soittanut aina melkein samantien plussan jälkeen, eli onko se jotain vk 4-5, ja ei ole kyllä ikinä ollut noin tökerö kohtelu. On vain oltu että onnea paljon, varataanpa aikaa.Mietin neuvolaan soittamista joo, viimeksi soitin kans näihin 6+ jotain aikoihin... Innoissani ekasta plussasta.. ja kyselin aikaa.. niin totesi, että soita kahden viikon päästä, jos raskaus jatkuu vielä, että varataan sitten aika.. että näin alussa menee vielä usein kesken....
Että positiivista joo... Soitan joko ennen uutta vuotta tai sen jälkeen... Aikaisintaan neuvolaan.. jos siellä on yhtä positiivinen vastaanotto, niin taidan soittaa naapurikunnan puolelle, josko siellä olisi positiivisempaa... Sama hyvinvointialue kuitenkin, niin varmaankin voi valita mukavamman...
Oon jo googlettanut tietoa alkuraskauden vuodosta duocemista, terveyskirjastosta ja yksityisiltä lääkäriasemien sivuilta.. ei pitäisi olla mitään hätää, jos on vähäistä, eikä kipuja. Ja taas jos ei meinaa pysyä matkassa niin harvemmin sille mitään tässä vaiheessa voi.. käsittääkseni proge tuki yms. pitäisikin just aloittaa jo ennen plussaa
Mulla oli ihan samoja oireita ekassa raskaudessa kiinnittymisen jälkeen. Pidetään peukkuja!Hengessä mukana @Kesäheinä85 , niin mahtavaa sada plussia erityisesti tähän ketjuun Tervetuloa @Evanel !
Täällä sellainen tilanne, että eka PAS saatiin onnistuneesti tehtyä viime viikolla. Alkio oli 2-päiväisenä 4-soluisena pakastettu ja ehti sulatuksen jälkeen 12-soluiseksi ennen siirtoa. Kova keltarauhastuki on päällä, Terolut + Lugesteron 400 mg aamuin illoin ja vielä iltapäivällä Lugesteron 200 mg. Progesteroni-verikoe otettiin ennen siirtoa ja siinä todettiin tarve tuolle iltapäivä-Lugelle, muuten sama setti kuin tuoresiirrossa.
Tällä viikolla, erityisesti eilen, on ollut oireitakin. Lämmöt suht korkealla (viime viikolla oli kyllä matalampiakin lukemia) ja alavatsalla hyvin mietoja mutta tunnistettavia, jotenkin "syvältä kumpuavia" menkkamaisia tuntemuksia. Oudoin oli ehkä eilen alaselkä; jotenkin oudosti kipeä ja lämmin kauratyyny tuntui jumalaiselta. Sanotaanko, että nyt tullaan alas korkealta ja kovaa jos loppuviikon testi onkin neg, mutta toivotaan parasta
Progetuen voi aloittaa ennen plussaa tai sitten keskenkaiken. Mulla on aina lisätty määrää kun on tullut pyyhintävuotoa ja sillä saatu vuoto loppumaan. Sit taas jos on esimerkiksi hematooma joka vuotaa niin mun mielestä siihenkin on lääke jota ainakin yksityisellä määrätään hillitsemään vuotoa ja sitä kautta on saatu raskauksiakin jatkumaan.Mietin neuvolaan soittamista joo, viimeksi soitin kans näihin 6+ jotain aikoihin... Innoissani ekasta plussasta.. ja kyselin aikaa.. niin totesi, että soita kahden viikon päästä, jos raskaus jatkuu vielä, että varataan sitten aika.. että näin alussa menee vielä usein kesken....