Kesäheinä85 voi ei jos noin tosiaan on nyt asian laita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei, oon lukenu sun kirjotuksia ja todella toivoin että nyt ois teiän vuoro.Kiitos @Puar
Kyllä tämä oli nyt aaton kunniaksi tässä..vuotanut on koko päivän ja kramppaa suolistoa myöten.. särkylääke auttaa onneksi vähän... Saimme kuitenkin aaton kyläilyt tehdyksi.
Mies totesi, että taas yks syy lisää vihata joulua
Mutta itse yritän ajatella, että parempi tässä vaiheessa arviolta 6+6 kuin myöhemmin... Ja jos sitten seuraavalla onnistuisi... Nyt takana tuulimunaaskaus ja tästä ei toki ole tietoa oliko mikä... Mutta jotakin toimintaa on kuitenkin, kun oli elämäni toinen plussa... Että ihan ei ole minun kroppa täysin toimimaton...![]()
Mikäs täällä on meno? Viekö jouluvalmistelut kaiken huomion?
Millaisia tilantei
Voi ei, oon tosi pahoillani puolestanne! Meillä on myös ollut vaisunpuoleinen/surullinen joulu, käytiin viime perjantaina varhaisultrassa 7+5 toteamassa alkio kuolleeksi, söin kohdun tyhjentävät lääkkeet pari päivää ennen aattoa ja nyt odotellaan jälkivuodon loppumista. Vuoto alkoi kyllä jo 1vrk progesteronin vaikutuksen blokkaavan esilääkkeen jälkeen, joten varmaan se olisi ollut alkamassa aika pian muutenkin.Kyllä tämä oli nyt aaton kunniaksi tässä..vuotanut on koko päivän ja kramppaa suolistoa myöten.. särkylääke auttaa onneksi vähän... Saimme kuitenkin aaton kyläilyt tehdyksi.
Mies totesi, että taas yks syy lisää vihata joulua
Mutta itse yritän ajatella, että parempi tässä vaiheessa arviolta 6+6 kuin myöhemmin... Ja jos sitten seuraavalla onnistuisi... Nyt takana tuulimunaaskaus ja tästä ei toki ole tietoa oliko mikä... Mutta jotakin toimintaa on kuitenkin, kun oli elämäni toinen plussa... Että ihan ei ole minun kroppa täysin toimimaton...![]()
Ei tällaisia uutisia soisi kenellekään varsinkaan jouluna. 
Hienoa, jos ovis käsillä.Omaa napaa: Tein Terolutin kanssa niin, että en aloittanut kuuria vielä vaikka lääkäri niin neuvoikin. Nyt kp17 ja ovistesti aika tumma, samaa luokkaa oli eilen. Useana päivänä ollut sellaista kevyttä painetta ja/tai hyvin lievää menkkajomo tunnetta alhaalla.
Pohdin, että ehkäpä aloitan Terolutit nyt huomenna illalla tai ylihuomenna illalla.. jospa ovis olisi siihen mennessä ennättänyt tapahtumaan.
Osanotto keskenmenon vuoksi. Kuulostaa optimistisia ajatuksia herättävältä kehityssuunnalta, mutta on varmasti iso pettymys ja suru käsiteltävänä ennen uutta yritystä.Hyvältä näyttää @MrsAmyP ! Pidän peukkuja
Täällä tyhjennys etenee, toisaalta hyvä nähdä, että kropassa on jotain kehittynytkin...Toisaalta tietty surettaa ja harmittaa...
Toisaalta hyvä että kävi näin aikaisessa vaiheessa, kerta ei ollut elämään tarkoitettueikä tällä kertaa tarvitse odotella verikokeiden tuloksia, lääkäri aikaa ja tyhjennyksen aloitusta...
Yritän ajatella että koettelemukset vahvistaa![]()
Testaa vaan parin päivän päästä uudelleen, niin näet myös, onko viiva vahvistunut. En osaa väärän positiivisen mahdollisuudesta sanoa, mutta niinhän niissä pakkauksissa aina lukee, että testiä ei pidä lukea testiajan jälkeen, eikä tulos ole luotettava. Varovaiset onnittelut kuitenkin, jos haamu pilkisti!Moi! Onpa kurja että joulun aikaan surullisia uutisia täällä <3 paljon lämpimiä ajatuksia ja tsemppejä täältä!
Tuntuu vähän hassulta niiden jälkeen nyt laittaa oma asia, mutta haluaisin kanssa kuulla teidän mielipiteen.. Mä uskalsin tänään dpo9 testata rfsu:n herkällä ja ujo viiva siellä pilkotti! Niin hailukka että en itse unisilla silmillä sitä edes bongannut vaan mies noin puoli tuntia myöhemmin.. eli viiva näkyi vasta paljon myöhemmin kuin se 5min minkä sisään testi kai pitäisi tulkita, tiedättekö lisääkö se false positive mahdollisuutta?
Eikös @Triteleia lla ollut vasta vähän samanlainen tilanne, että ensin haamuviiva testiajan jälkeen ja muutaman päivän päästä selkeämpi? Jospa nytkin olisi sellainen tilanne, pidetään peukkuja!Mä uskalsin tänään dpo9 testata rfsu:n herkällä ja ujo viiva siellä pilkotti! Niin hailukka että en itse unisilla silmillä sitä edes bongannut vaan mies noin puoli tuntia myöhemmin.. eli viiva näkyi vasta paljon myöhemmin kuin se 5min minkä sisään testi kai pitäisi tulkita, tiedättekö lisääkö se false positive mahdollisuutta?
Pregcheckillä ei ainakaan ole tullut vääriä viivoja kuivumisen jälkeen. Lähinnä aidot haamut on näkyneet paremmin. Toivottavasti tietää positiivista!Moi! Onpa kurja että joulun aikaan surullisia uutisia täällä <3 paljon lämpimiä ajatuksia ja tsemppejä täältä!
Tuntuu vähän hassulta niiden jälkeen nyt laittaa oma asia, mutta haluaisin kanssa kuulla teidän mielipiteen.. Mä uskalsin tänään dpo9 testata rfsu:n herkällä ja ujo viiva siellä pilkotti! Niin hailukka että en itse unisilla silmillä sitä edes bongannut vaan mies noin puoli tuntia myöhemmin.. eli viiva näkyi vasta paljon myöhemmin kuin se 5min minkä sisään testi kai pitäisi tulkita, tiedättekö lisääkö se false positive mahdollisuutta?
Sama kokemus täälläkin! Aina jos tullut jopa testiajan jälkeen haamu, niin on seuraavina päivinä osoittautunut oikeaksi posiksi. Ihan lupaavalta siis vaikuttaa @Alba87, jos haluat niin tule kertomaan mitä seuraava testi näyttiPregcheckillä ei ainakaan ole tullut vääriä viivoja kuivumisen jälkeen. Lähinnä aidot haamut on näkyneet paremmin. Toivottavasti tietää positiivista!