Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos @Puar ❤️

Kyllä tämä oli nyt aaton kunniaksi tässä.. 💔 vuotanut on koko päivän ja kramppaa suolistoa myöten.. särkylääke auttaa onneksi vähän... Saimme kuitenkin aaton kyläilyt tehdyksi.
Mies totesi, että taas yks syy lisää vihata joulua 😥

Mutta itse yritän ajatella, että parempi tässä vaiheessa arviolta 6+6 kuin myöhemmin... Ja jos sitten seuraavalla onnistuisi... Nyt takana tuulimunaaskaus ja tästä ei toki ole tietoa oliko mikä... Mutta jotakin toimintaa on kuitenkin, kun oli elämäni toinen plussa... Että ihan ei ole minun kroppa täysin toimimaton... 🤷🏻‍♀️
Voi ei, oon lukenu sun kirjotuksia ja todella toivoin että nyt ois teiän vuoro. 💔

Tsemppiä isosti jatkoon.

Kiitos kaikille ❤️

Kyllä siihen malliin vuotaa ja kramppaa, että uuteen nousuun sit ku vuoto loppuu... 🙄

Mulla oli aamulla epätoivon hetki.. mut jotenkin nyt ainakin tuntuu, että parempi tässä kohtaa kuin myöhemmin...

Ja se tiputteluvuotoa huoletti mua koko ajan... Kerkesin eilen soittaa neuvolaankin...

Nyt ei tartte enää miettiä ja olla epävarma... Siinä mielessä helpotus, että tuli ratkaisu.

Toivoin koko ajan että vuoto loppuisi tän viikon aikana.. ku jostain luin, että kun progesteronin tuotanto siirtyy kokonaan istuvalle, niin tiputtelu yleensä loppuu... Ei käynyt nyt niin... 😔

Mut jospa seuraavan oviksen aikaan onnistuisi ja olisi meidän vuoro.. pitää vaan saada ovis sitten joskus tikutettua... Ja mies murheenalhosta ylös kans... 😔

Toivon niin, että tuo metforem tekee ihmeitä. Kun sen aloitin, niin heti selkeä ovis ja plussa... Tai sitte on vain sattumaa... 🤷🏻‍♀️ Mun aineenvaihdunta ainakin parani myös... Jos ens kerralla 🙏🏻

Mikäs täällä on meno? Viekö jouluvalmistelut kaiken huomion?
Millaisia tilantei

Kyllä tämä oli nyt aaton kunniaksi tässä.. 💔 vuotanut on koko päivän ja kramppaa suolistoa myöten.. särkylääke auttaa onneksi vähän... Saimme kuitenkin aaton kyläilyt tehdyksi.
Mies totesi, että taas yks syy lisää vihata joulua 😥

Mutta itse yritän ajatella, että parempi tässä vaiheessa arviolta 6+6 kuin myöhemmin... Ja jos sitten seuraavalla onnistuisi... Nyt takana tuulimunaaskaus ja tästä ei toki ole tietoa oliko mikä... Mutta jotakin toimintaa on kuitenkin, kun oli elämäni toinen plussa... Että ihan ei ole minun kroppa täysin toimimaton... 🤷🏻‍♀️
Voi ei, oon tosi pahoillani puolestanne! Meillä on myös ollut vaisunpuoleinen/surullinen joulu, käytiin viime perjantaina varhaisultrassa 7+5 toteamassa alkio kuolleeksi, söin kohdun tyhjentävät lääkkeet pari päivää ennen aattoa ja nyt odotellaan jälkivuodon loppumista. Vuoto alkoi kyllä jo 1vrk progesteronin vaikutuksen blokkaavan esilääkkeen jälkeen, joten varmaan se olisi ollut alkamassa aika pian muutenkin.

Samaistun vahvasti tilanteeseenne myös siinä suhteessa että täälläkin ensiraskaus päättyi tuulimunaan - tällä kertaa ainakin nähtiin ultrassa että kohdussa oli semmoinen pieni hiirulaisen näköinen asia ja saatiin kuva muistoksi mukaan vaikka muuten käynti ei tietysti mennytkään niin kuin toivottiin.

Mutta kuten sanoit, yritetään tarttua siihen ajatukseen että ainakin tietää raskautumisen olevan mahdollista kun useampi plussa on tullut.

Kovasti voimia asian käsittelyyn!

Oon niin pahoillani teidän puolesta @Kesäheinä85 ja @Yrttiteetä tekisi mieli 💔😔
Tää on niin julmaa, kun ensin viikkotolkulla odottelee ja toivoo parasta, ja sitten lopputulos on tämä..

Täällä on toinen gonal f + inssikierros menossa, mahduttiin vasten odotuksia mukaan hoitokierrokselle joulun pyhistä huolimatta, vasteultra ylihuomenna. Vuosi sitten tulin tähän aikaan raskaaksi mutta meni sitten heti kesken.. Enpä uskonut silloin että edelleen oltaisiin vuoden päästä lähtöruudussa 😫

Rauhallista joulun aikaa kaikille ja kiitos vertaistuesta ❤️
Tuntuu, että te täällä olette ainoat, jotka ymmärtää. Lähipiirissä kaikilla jo lapsia eikä ketään lapsettomuudesta/pitkästä yritysajasta kärsivää.

Takaisin