Kesäheinä85 voi ei jos noin tosiaan on nyt asian laita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei, oon lukenu sun kirjotuksia ja todella toivoin että nyt ois teiän vuoro.Kiitos @Puar
Kyllä tämä oli nyt aaton kunniaksi tässä.. vuotanut on koko päivän ja kramppaa suolistoa myöten.. särkylääke auttaa onneksi vähän... Saimme kuitenkin aaton kyläilyt tehdyksi.
Mies totesi, että taas yks syy lisää vihata joulua
Mutta itse yritän ajatella, että parempi tässä vaiheessa arviolta 6+6 kuin myöhemmin... Ja jos sitten seuraavalla onnistuisi... Nyt takana tuulimunaaskaus ja tästä ei toki ole tietoa oliko mikä... Mutta jotakin toimintaa on kuitenkin, kun oli elämäni toinen plussa... Että ihan ei ole minun kroppa täysin toimimaton...
Mikäs täällä on meno? Viekö jouluvalmistelut kaiken huomion?
Millaisia tilantei
Voi ei, oon tosi pahoillani puolestanne! Meillä on myös ollut vaisunpuoleinen/surullinen joulu, käytiin viime perjantaina varhaisultrassa 7+5 toteamassa alkio kuolleeksi, söin kohdun tyhjentävät lääkkeet pari päivää ennen aattoa ja nyt odotellaan jälkivuodon loppumista. Vuoto alkoi kyllä jo 1vrk progesteronin vaikutuksen blokkaavan esilääkkeen jälkeen, joten varmaan se olisi ollut alkamassa aika pian muutenkin.Kyllä tämä oli nyt aaton kunniaksi tässä.. vuotanut on koko päivän ja kramppaa suolistoa myöten.. särkylääke auttaa onneksi vähän... Saimme kuitenkin aaton kyläilyt tehdyksi.
Mies totesi, että taas yks syy lisää vihata joulua
Mutta itse yritän ajatella, että parempi tässä vaiheessa arviolta 6+6 kuin myöhemmin... Ja jos sitten seuraavalla onnistuisi... Nyt takana tuulimunaaskaus ja tästä ei toki ole tietoa oliko mikä... Mutta jotakin toimintaa on kuitenkin, kun oli elämäni toinen plussa... Että ihan ei ole minun kroppa täysin toimimaton...