Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa @Alba87 ! Ja tsemppiä piinapäiviin! Mitäs meidän kahden testailijan tilanne etenee?

Täällä rinnat on koko ajan aremmat.. haittasi kyllä viime yönä tällaista yleensä puolittain vatsalla nukkujaa... 🙈 Ja selkä nyt oli muuten vain ärsyyntynyt... Ja kääntyminen tai pyöriminen yöllä piti tehdä yläkautta, nii olipahan yö... 🤣
Ens yönä oon varmaankin niin väsynyt että aristavat rinnat haittaa yhtään... 🤭
Tänään starttaa viimeinen työpäivä tälle vuotta 🥳

Eilen selasin lähimpien kuntien 2kpl neuvolan aukiolot nyt vuodenvaihteessa ja neuvot milloin ottaa yhteyttä... Tässä "omassa" oli että soita rv8 niin varataan aika.. ja naapurissa luki että soita rv9-10 🤔 ja lisäksi, että jos on pitkäaikaissairaus tai vakituinen lääkitys, niin silloin pitää ottaa yhteyttä heti kun tuloksen saa tietoonsa... 🤷🏻‍♀️

Ilmeisesti säästetään tällä tavoin resursseja neuvolassa... Että siinä mielessä "ymmärtää" neuvolatädin kommentin, jos on ohjeistettu, et turha tavata heti, jos alkuraskauden keskenmenot on niin yleisiä.. ja mitään suurempaa riskiä ei ole odottaa rv8 asti 🤔 mutta toki asian voisi aina ilmaista positiivisemmin 🙈 ja kotipaikkakunnalla taitaa syntyvyys olla pitkästi alle 100 lasta vuodessa, niin eihän se neuvola kovin ruuhkautunut ole.... Naapurissa luku on reilu sata... 🤔

Tein testin eilen, mutta siinä oli korkeintaan optimistinen haamu. Sen verran se kuitenkin kiusasi, että hain kaupasta vielä uuden ja teinn äsken ja...

1000052327.jpg

Tiedän että nuo RSF:n testit antaa joskus viivanpaikkoja, mutta tuo ei taida olla vain viivanpaikka. 😅

Sekavat fiilikset, onnellinen päällimäisenä toki, mutta senmonen pieni kauhu on siva eri luokkaa kuin esikoisen kohdalla.

@Puar kateus on myös ihan sallittu tunne ❤️ tiedän sen itsekin niin hyvin tästä neljän ja puolen vuoden yrityksen ajalta... Ja oikeastaan yli 15 vuoden ajalta, kun kaksoseni sai esikoisensa.. ja minä en... 😔 Mutta jospa tässä vielä onnistuisi. 🤔

Kateuden kanssa pärjää, kun ei anna sille valtaa ja ymmärtää miksi tuntuu siltä, miltä tuntuu.. ja käsittelee asian. Välillä hän se aina nousee pintaan.. sitten taas ainakin itse koitan keskittyä hyviin asioihin, joita elämässä kuitenkin on. ❤️

Oi että! Onnea @Triteleia ja @Marraskuunvalo
Mitä ihanin joululahja siellä <3

@Puar kyllä plussauutisista tulee monenlaisia tunteita. Osa on niitä mitä sanoo julkisesti ja osa, ne surullisemmat, jää syvälle sisimpään. Minä olen saanut lohtua muiden lähemmäs 40v plussauutisista sitä kautta että kyllä tää vielä mahdollista on kun kerran jotkut muutkin vielä raskautuu. Kaikki silmään osuva uutisointi kun tuntuu olevan niin negatiivista että niiden valossa raskaus näillä ikävuosilla on lähes lottovoiton tasoinen todennäköisyydeltään..

Täällä kp11. Tänä aamuna ClearBlue dual ovistestissä vilkkuva hymynaama eli sen mukaan olisi ovis lähestymässä. Useamman päivän ollut jossain hyvin alhaalla munasarjojen tms kohdalla lievää jomottelua.

Oi että! Onnea @Triteleia ja @Marraskuunvalo
Mitä ihanin joululahja siellä <3

@Puar kyllä plussauutisista tulee monenlaisia tunteita. Osa on niitä mitä sanoo julkisesti ja osa, ne surullisemmat, jää syvälle sisimpään. Minä olen saanut lohtua muiden lähemmäs 40v plussauutisista sitä kautta että kyllä tää vielä mahdollista on kun kerran jotkut muutkin vielä raskautuu. Kaikki silmään osuva uutisointi kun tuntuu olevan niin negatiivista että niiden valossa raskaus näillä ikävuosilla on lähes lottovoiton tasoinen todennäköisyydeltään..

Täällä kp11. Tänä aamuna ClearBlue dual ovistestissä vilkkuva hymynaama eli sen mukaan olisi ovis lähestymässä. Useamman päivän ollut jossain hyvin alhaalla munasarjojen tms kohdalla lievää jomottelua.
No niinpä. Ja minullahan ei oikeasti ole tällä hetkellä oikeasti mitään murhetta asian suhteen (muuta kuin menetetyn vauvan kaipuu), koska aiemmat raskaudet ovat alkaneet melko pian, ja on todennäköistä, että nytkin raskaus alkaa ilman ongelmia. (Lääkärikin näin totesi jälkitarkastuksessa 🙏) Menetys vaan saa mielen matalaksi ja pelkäämään pahinta.

Täällä tultu alas korkealta ja kovaa, testi puhdas nega 😞 Tuntee itsensä kyllä niin idiootiksi, kun kuvitteli taas vaikka mitä oireita.. Voi kun aivot saisi siirron jälkeen aina pariksi viikkoa offille. Tulee vielä välikierto, kun klinikka palaa vasta loppiaisen jälkeen joulutauolta. No, uuteen nousuun taas. Tän ketjun plussat lohduttaa, jospa joskus vielä meilläkin ❤‍🩹

Täällä dpo13 ja aamusta tein testin, joka oli negatiivinen. Tiedän, että tein testin ehkä aivan liian ajoissa, menkat ei välttämättä ole vielä myöhässä (epäsäännöllinen kierto). Aiemmin oon malttanut testin kanssa ainakin viikon pidemmälle, mut suurena graavilohen ystävänä toivoisin ennen aattoa tietoa voinko syödä sitä hyvällä omalla tunnolla. Miten te muut, aiotteko syödä huoletta jos on mahdollisuus raskaudelle, muttei kuitenkaan positiivista testiulosta vielä?

Edit. Mulla oli ke iltana alavatsan jomottelua, joka yleensä alkaa samaan aikaan menkkojen kanssa. Pe aamusta oli ihan pientä vuotoa, joka loppui kuin seinään. Epätavallista. Superväsynyt ollut myös, mutta ollut kyllä myös rankat pari viikkoa, että siitä ei voi päätellä mitään.

Heippa! Täällä kans ilmoittautuu uus,tai no uusi ja uusi kuumeilija,lasta ollaan toivottu kauan,vuodesta 2017. Että sikäli. Kaksi lasta on ,2008 ja 2012 syntyneet. Tammikuussa alkaa nyt sitten tutkimukset. Meitä jo aiemmin tutkittu,ja mulla siis ilmeisesti pcos ja miehellä aiemmin lievä spermavika,nyt vaikea,ja sitä lähetään tässä tutkimaan,siittiöitä ei ole 9.12.2024 otetussa näytteessä.Ovulaatio oli 27.11..Nyt tällä hetkellä menkat myöhässä neljä päivää, mutta luomu hedelmöittyminen on mahdotonta. Joten odottelelen että vuoto nyt alkaa. Edelliset raskaudet alkaneet nopeasti ja spontaanisti,ns kertalaakista. Nyt ainoa toive että mieheltä punktoidaan kiveksistä siittiöitä ja sitten icsi. Tosin nyt helmi-maalikuussa uusi spermanäyte.

Takaisin