Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Kesäheinä85 Jännittävää! Pidän peukkuja🤞

Onko muita luteaalivaiheessa piinailevia? Mulla tänään DPO1 ja aika matelee, haluaisin vain pikakelauksen ensi viikon loppuun asti että voisi testata :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Otin uusia lisäravinteita tässä kierrossa käyttöön, ja nyt huomaan että sen takia mulla pitkästä aikaa pientä toiveikkuutta, että jos tässä kierrossa vihdoin onnistuisikin.
Täällä ovispäivä tänään, joten kohta saa alkaa piinailemaan 🫣 Saman ikäisiäkin näköjään ollaan, toivotaan että tässä kierrossa kasikutosiakin onnistaa ☺️

Tänään sitte onkin kp12, eli kierto oli taas 26 päivää... 😖 Pitäisihän se jo tietää että ei onnistu... Mut aina se toivo herää...🙄
Noh ei jaksa nyt masentua tai raivostua, tässä kierrossa testaan taas oviksen ja hoidetaan tallettelut vielä ahkerammin 👌🏻
Ja metforemin avulla painon pudotusta... Ja sit tammikuussa yksityiselle jos ei sitä ennen tärppää. Eli aika todennäköisesti varailen sitten aikaa... 🙈😅 Mut sit saa kyllä miehen työpaikka antaa sille vapaata... Ku nyt ei saa ei millään vapaa päivää... Ja sen verran pitkän matkan takana lähin hedelmöityshoitoja järjestävä yksityinen, et pitää oikeastaan olla koko päivä pois töistä... 😖

Tsemppiä muille piinailuihin ja hyvinhän ne viivat täällä näyttää kuvissa tummuvat 🤔

Täällä alkoi menkat pari päivää odotettua aiemmin.. On välillä ollutkin tosi lyhyt kierto, mutta ei nyt moneen kuukauteen, joten pääsi yllättään. Luteaali jäi 10 päivän pituiseksi 😕 Toivottavasti ivf hoidoissa saa tukilääkkeen, jos siirtoon asti päästään. Uskon, että vähä häikkää keltarauhasessa..
Huomenna pitää sitten hakea lääkkeet ja aloittaa pistely 😗

Mä vielä odottelen yrityksen aloittamista, mutta oli mielenkiintoista nähdä tänään gynekologilla käydessä, että oli just tulossa ovulaatio, munarakkula oli 17mm. Kävin siis outojen kipujen vuoksi, mutta kaikki oli kunnossa raskautumisen yritystä ajatellen. Nyt vaan pitää vielä malttaa odotella. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Takaisin