Mie en enää varmaan tee testejä. Ellen sitten just ennen ku pitää soittaa neuvolaan eilen perus rfsu näytti niin vahvaa viivaa, että en taida enää laittaa rahaa niihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä ovispäivä tänään, joten kohta saa alkaa piinailemaan Saman ikäisiäkin näköjään ollaan, toivotaan että tässä kierrossa kasikutosiakin onnistaa@Kesäheinä85 Jännittävää! Pidän peukkuja
Onko muita luteaalivaiheessa piinailevia? Mulla tänään DPO1 ja aika matelee, haluaisin vain pikakelauksen ensi viikon loppuun asti että voisi testata Otin uusia lisäravinteita tässä kierrossa käyttöön, ja nyt huomaan että sen takia mulla pitkästä aikaa pientä toiveikkuutta, että jos tässä kierrossa vihdoin onnistuisikin.
Kasikutonen täälläkin, kp8 menossa ja suuret on kyllä toiveet tähän kiertoonTäällä ovispäivä tänään, joten kohta saa alkaa piinailemaan Saman ikäisiäkin näköjään ollaan, toivotaan että tässä kierrossa kasikutosiakin onnistaa
Eilen oli vähän vahvistunut testit, tänään sit haalenneet. Kemialliseksi jäi tämäkin. Kolmas putkeen.@MrsAmyP teitkö tänään testiä? Ainakin eilen oli testit näköjään vahvistunu, jos oli vaan 3h pidätys?
@problemsolved Hienoa, että testit jatkaa vahvistumista! Teitkö sä tänä aamuna testiä? Ymmärrän hyvin tuon, et viime kemiallinen kummittelee takaraivossa.
Mä liityn kans kemiallista jännääviin. Tänään dpo13 tuli vasta hyyyvin haalea plussa (eilen nega). Vaikea uskoa, että tällä alulla vois päästä maaliin.
View attachment 138418
Pahoittelut @Mustikkatäplä Miten voikin osua noin monta kemiallista peräjälkeen! Ja aikamoista, että hedelmöittyminen tapahtunut noin monessa kierrossa peräkkäin. Kunpa löytyis joku kikka kunnon kiinnittymiseen niin ei ainakaan pitäisi olla tärpissä ongelmaa.
Täällä dpo 2. Tallettelut osui mielestäni hyviin päiviin (dpo -3, -1, 0) mutta saapa nähdä miten käy.
Dpo10 olisi dinneröintiä tiedossa, joten silloin ajattelin varalta testata. Jos ei mitään näy tuolloin tikussa niin taidan ottaa ruuan kanssa pari lasia viiniä, enpä ainakaan aiheuta spekulaatioita. Ja jotenkin uskon, että tuossa vaiheessa näkyisi jo testissä joku haamu jos on näkyäkseen.
Voi harmi, oon pahoillaniJoo ihan käsittämätöntä. Kaksi olisin vielä voinut laittaa sattuman piikkiin, mutta nyt kolmas. Sekä tossa hedelmöittymisjutussa, että keskenmenoissa. Tokaa kun yritettiin, niin ei moneen kuukauteen tapahtunu mitään, ennen kuin tärppäs. Nyt taas melkein joka kierrossa tärppää (eka yk oli puhdas nega), mut menee kaikki kesken ja melkein samoina päivinä vieläpä. Oon miettiny, mikä nyt on eri tavalla ku sillon 2,5v sitten. Tulee mieleen ferritiini. Sitä oon syöny vuodenalusta lähtien. Ei oo huimasti viel noussu, mut on joku 15 pykälää enemmän ku 2,5v sitten. Jos on auttanu samaan raskauden alulle.
Mut mikä on nyt sit toisaalta huonommin, et ne ei pääse alkua pidemmälle? Onhan toi ferritiini vielki melko matala, et voi selittää noita keskenmenojakin. Mä toivon, et löytys joku selkee syy, joka olis helposti korjattavissa. Hyvä puoli kuitenkin, et raskaudet alkaa helposti, kuhan vaan sais nyt pysymään.
Tsemppiä sinne piinailuun! Mäkin ottaisin tossa tilanteessa viiniä. Jotkuthan ottaa sitä ihan kiinnittymisen tueksikin.
Voi harmi, oon pahoillani
Onko sulla siis tutkittu tätä mitenkään? Julkisella ei taida saada tutkimuksia, jos on kaksi lasta entuudestaan (ainakaan täällä meillä), mutta yksityisillä voisi varmaan jotain tutkimuksia tehdä? Kyllä toi nyt kuulostaa vähän erikoiselta, että noita on ollut noin monta peräkkäin Ferritiini voi toki vaikuttaa, mutta niin moni muukin asia... Itsellä esim. havaittu aikoinaan kohdussa pieniä myoomia ja muistan gynekologin sanoneen, että mikäli ne kasvavat, saattavat ne vaikeuttaa raskautumista kun munasolulla ei välttämättä ole kohtaa mihin kiinnittyä. Nyt niitä ei ole moneen vuoteen ultrattu, mutta menen kyllä loppuvuodesta tutkimuksiin jos tämä raskaus ei ota alkaakseen.
@Mustikkatäplä täällä menee niin, että keskiviikkona illalla oli kipua/menkkajomon tunnetta alavatsalla ja hetkellisesti vuotoa eli vähän tuli siteeseenkin ja oli enemmän punaista kuin ruskeaa. Määrä kuitenkin niukahko. Kipu ei ollut mitenkään sietämätöntä mutta sellaista kohtalaista, otin panadolin. Mulla oli to aamuna aikaisin lähdössä lento, joten soitin päivystysapuun että mikä olis viisainta. Lennon takia pyysivät käymään päivystyksessä. Siellä ei osanneet sanoa juuta eikö jaata, ultrassa ei mitään näy kun viikkoja on niin vähän. Ehkä meni kesken, ehkä ei. Tämä oli lääkärin viesti lyhykäisyydessään. Ja raskaustesti esim parin vkon kuluttua jotta näkee onko jatkunut vai ei,
Kipu jäi tuohon iltaan. Samoin vuotoa ei ole tullut tuon jälkeen, paitsi sitä tuttua pienenpientä ruskeaa pyyhittäessä ja sekin näyttäisi nyt hiipuneen. Siteeseen ei tule mitään.
Nyt mietin, että jos meni kesken, eikö pitäisi tulla kuukautiset eli edes jonkunlaista vuotoa tai siis oletin että vuoto keskiviikkona olisi jatkunut. Tuo ke illan hetkellinen vuoto oli niin minimaalista.. pohdin tässä että testaisinko kun pääsen reissulta tänään illalla kotiin..? Voiko raskaustestin viiva jatkaa vahvenemistaan vaikka olisi mennyt kesken vai alkaisiko haalenemaan parissa pvässä kun on näin aikaisessa vaiheessa? Onko testaamisessa järkeä?
Minkäänlaisia erikoisia oloja/oireita ei ole tällä hetkellä.
Okei, no mut hyvä että tutkimukset on aloitettu ja nuo kilpparit tutkitaan tarkemmin. Kun se voi oikeasti olla joku "pienikin" juttu. Toivotaan toki, että on ollut vain sattumaa eikä johdu mistään ongelmasta. Tuosta gynestä sen verran, että jos käynti ja hänen käyttäytyminen/ulosanti tuntui ikävältä, niin ehdottomasti gyne vaihtoon. Mun mielestä nää on sellaisia juttuja, et ehdottomasti empatiaa täytyy olla. Tsemppiä!Joo ihan käsittämätöntä. Kaksi olisin vielä voinut laittaa sattuman piikkiin, mutta nyt kolmas. Sekä tossa hedelmöittymisjutussa, että keskenmenoissa. Tokaa kun yritettiin, niin ei moneen kuukauteen tapahtunu mitään, ennen kuin tärppäs. Nyt taas melkein joka kierrossa tärppää (eka yk oli puhdas nega), mut menee kaikki kesken ja melkein samoina päivinä vieläpä. Oon miettiny, mikä nyt on eri tavalla ku sillon 2,5v sitten. Tulee mieleen ferritiini. Sitä oon syöny vuodenalusta lähtien. Ei oo huimasti viel noussu, mut on joku 15 pykälää enemmän ku 2,5v sitten. Jos on auttanu samaan raskauden alulle.
Mut mikä on nyt sit toisaalta huonommin, et ne ei pääse alkua pidemmälle? Onhan toi ferritiini vielki melko matala, et voi selittää noita keskenmenojakin. Mä toivon, et löytys joku selkee syy, joka olis helposti korjattavissa. Hyvä puoli kuitenkin, et raskaudet alkaa helposti, kuhan vaan sais nyt pysymään.
Tsemppiä sinne piinailuun! Mäkin ottaisin tossa tilanteessa viiniä. Jotkuthan ottaa sitä ihan kiinnittymisen tueksikin.
Oii, onneaaa! Hyvä enne kyl Mäkin oon aina toivonu kaksosia.Kerroin jo aiemmin jossain ketjussa odottavani isänpäivään testin tekemistä, mutta enhän minä tietenkään malttanut Sanoin kierron alussa miehelle, että jos tässä tässä kierrossa Q10 ja Geleet auttavat raskautumaan (yk 6-7 menossa), totean ne yhden kierron empiirisen tutkimuksen perusteella ihmeaineiksi. Liitteenä tulos (dpo 12). Nyt mietin kuumeisesti kerronko miehelle vasta huomenna isänpäivälahjana Voi kyllä olla, etten pysty olemaan kertomatta edes yhtä päivää... En tiedä oliko Facebookissakin joku enne, kun se eilen mainosti mulle liitteenä olevaa kuvaa ja sen ryhmää. Mähän olen toivonut kaksosia, jotta saataisiin nopeasti mun haluama lapsiluku täyteen