Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuo testihän oli tosi selkeä plussa. Jos maltat pari päiväänja teet uuden jos ei menkat ala. Koita tehdä samalla testillä niin helpompi verrata.

Täällähän oli kivasti viestejä 🤩
@MrsAmyP pidän edelleen peukkuja, joillakin saattaa tulla reippaamminkin kiinnittymis tms vuotoa alussa ja siltikin kaikki jatkuu ok.
Raastavaahan se on odotella, tsemppiä siihen! 🧡

Itellä oli tänään lääkärissä käynti, ihan ylipainon takia varasin.

Ja nyt se tapahtu!

Oon vanha... 🥺

Lääkäri, nuori mies.... Teititteli sinnikkäästi koko käynnin ajan 😱

Miehellekin sanoin kotona, että nyt se on virallista, olen keski-ikäinen 😭

Hän vain nauroi, että niinhän me ollaan.. 🤭 meillä on hurjat 9kk ikäeroa 🤣

No sain metforemin avuksi, josko auttaisi ruokahalun hillitsemisessä verensokerin tasoittamisella...

3kk päästä sitten uudet teitittelytreffit.... 😁

@Mustikkamarja dpo 14 (tai 13) omien laskujen mukaan, joka pohjautuu ovistesteihin ja omiin kehontuntemuksiin/limaan.

Olen testannut rfsun perus liuskatesteillä ja CB ultra digitalilla seuraavasti:
- viime ke (eli tosi aikaisilla dpo) sain perus liuskatestiin haalean plussan. CB ultra digitaalinen näytti raskaana.
- torstaina mielestäni haaleampi viiva kuin keskiviikkona, sama CB ultra näytti edelleen raskaana. Tuhruvuoto alkoi.
- perjantaina ja lauanantaina tein myös rfsun testin ja oli haaleampi viiva kuin aiemmin. Lauantaina tuli tunne että viiva erottui oikeastaan vasta testin kuivuttua eli selkeästi oli vaaleampi kuin ennen. Sunnuntaina ei testiä. Joka päivä on tullut ruskeaa tuhrua pyyhkiessä, ei välttämättä joka vessakäynnillä mutta kuitenkin joka päivä.

Oma päätelmä oli että kun ei nuo perustestit tummu ja on tuhrua niin on kemiallinen tod näk. Mutta kai on toivoa niin kauan kunnes menkat alkaa, että jos kumminkin viiva alkaisi vahvistumaan..

Onpa kyllä erikoinen keissi. 🤔 Itse olen yleensä aika pessimistinen näiden tarinoiden suhteen ja sun viime viikon testien perusteella olisin ajatellut, et selkee kemiallinen. Niis vaan kestää aikansa kadota testeistä. Mut toi tänpäiväinen on kyl niin selkee posi vaikka herkkä testi onkin. Selkeesti on nyt viiva viikonlopusta vahvistunut ja tolle dpo:lle oikein sopivan vahvuinenkin vielä. Suunta on siis oikea, eli toivoa vielä on! 🌈 Ehkä siellä on nyt vaan jotenkin ollut hidas kiinnittyminen ja vasta nyt päässyt kunnolla vauhtiin ja kaikki on viel hyvin. Tai tuli mieleen sellainen villi idea, et jos siel onkin ollut kaksi ja eka ei ottanut tuulta alleen, mut nyt jälkijunassa tuli toinen kiinnittyjä ja se näkyy nyt testissä. 😅

Mut joka tapauksessa toivotaan, et nyt lähtee viivat selkeesti vahvistumaan ja kaikki menee hyvin! 🙏 Noista oireista en olisi moksiskaan (mahdotonta, tiedän). Jomotus on oikein tyypillinen raskausoire, itse aina pidän jomotusta vain huojentavana, kun on merkki siitä raskaudesta. Ja tuhruvuodot on tosi yleisiä myös, et siitäkään ei voi mitään päätellä.

Hei vinkkejä kaivataan 🥰

Eli googlailin äsken noita myo-inositoli-ravintolisiä ja esim Donafertyssä näyttää olevan lisäksi alfalaktalbumiinia kun taas esim Myodesitolissa on lisäksi D-chiro-inositolia. Onko jollain tietoa mitä eroa näillä on? Ja varmaan jotain muitakin vaihtoehtoja löytyy.

Lisäksi mietin, että jos syö Mama-monivitamiinia niin siinä on foolihappoa suositeltu 400 µg, mutta myös noissa myo-inositoli-tableteissa on saman verran. Eli jos söisi molempia niin foolihappoa tulisi tupla-annos (800 µg). Ilmeisesti tämä jää turvallisuusrajan 1000 µg alle, mutta varmaan jostain tuo 400 on peräisin eikä ehkä siksi olisi hyvä ottaa 800, vai mitenköhän tuo menee?

@Mustikkamarja dpo 14 (tai 13) omien laskujen mukaan, joka pohjautuu ovistesteihin ja omiin kehontuntemuksiin/limaan.

Olen testannut rfsun perus liuskatesteillä ja CB ultra digitalilla seuraavasti:
- viime ke (eli tosi aikaisilla dpo) sain perus liuskatestiin haalean plussan. CB ultra digitaalinen näytti raskaana.
- torstaina mielestäni haaleampi viiva kuin keskiviikkona, sama CB ultra näytti edelleen raskaana. Tuhruvuoto alkoi.
- perjantaina ja lauanantaina tein myös rfsun testin ja oli haaleampi viiva kuin aiemmin. Lauantaina tuli tunne että viiva erottui oikeastaan vasta testin kuivuttua eli selkeästi oli vaaleampi kuin ennen. Sunnuntaina ei testiä. Joka päivä on tullut ruskeaa tuhrua pyyhkiessä, ei välttämättä joka vessakäynnillä mutta kuitenkin joka päivä.

Oma päätelmä oli että kun ei nuo perustestit tummu ja on tuhrua niin on kemiallinen tod näk. Mutta kai on toivoa niin kauan kunnes menkat alkaa, että jos kumminkin viiva alkaisi vahvistumaan..
Kyllä minä vielä olisin itse toiveikas, kunnes kuukautiset kunnolla alkavat. Monethan vasta testaa ensimmäistä kertaa noilla dpo:lla, todella toivon, että olisi kuitenkin onnistunut kiinnittyminen 😊

Takaisin