problemsolved
Jostain jotain jo tietävä
Tuo testihän oli tosi selkeä plussa. Jos maltat pari päiväänja teet uuden jos ei menkat ala. Koita tehdä samalla testillä niin helpompi verrata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Mustikkamarja dpo 14 (tai 13) omien laskujen mukaan, joka pohjautuu ovistesteihin ja omiin kehontuntemuksiin/limaan.
Olen testannut rfsun perus liuskatesteillä ja CB ultra digitalilla seuraavasti:
- viime ke (eli tosi aikaisilla dpo) sain perus liuskatestiin haalean plussan. CB ultra digitaalinen näytti raskaana.
- torstaina mielestäni haaleampi viiva kuin keskiviikkona, sama CB ultra näytti edelleen raskaana. Tuhruvuoto alkoi.
- perjantaina ja lauanantaina tein myös rfsun testin ja oli haaleampi viiva kuin aiemmin. Lauantaina tuli tunne että viiva erottui oikeastaan vasta testin kuivuttua eli selkeästi oli vaaleampi kuin ennen. Sunnuntaina ei testiä. Joka päivä on tullut ruskeaa tuhrua pyyhkiessä, ei välttämättä joka vessakäynnillä mutta kuitenkin joka päivä.
Oma päätelmä oli että kun ei nuo perustestit tummu ja on tuhrua niin on kemiallinen tod näk. Mutta kai on toivoa niin kauan kunnes menkat alkaa, että jos kumminkin viiva alkaisi vahvistumaan..
Kyllä minä vielä olisin itse toiveikas, kunnes kuukautiset kunnolla alkavat. Monethan vasta testaa ensimmäistä kertaa noilla dpo:lla, todella toivon, että olisi kuitenkin onnistunut kiinnittyminen@Mustikkamarja dpo 14 (tai 13) omien laskujen mukaan, joka pohjautuu ovistesteihin ja omiin kehontuntemuksiin/limaan.
Olen testannut rfsun perus liuskatesteillä ja CB ultra digitalilla seuraavasti:
- viime ke (eli tosi aikaisilla dpo) sain perus liuskatestiin haalean plussan. CB ultra digitaalinen näytti raskaana.
- torstaina mielestäni haaleampi viiva kuin keskiviikkona, sama CB ultra näytti edelleen raskaana. Tuhruvuoto alkoi.
- perjantaina ja lauanantaina tein myös rfsun testin ja oli haaleampi viiva kuin aiemmin. Lauantaina tuli tunne että viiva erottui oikeastaan vasta testin kuivuttua eli selkeästi oli vaaleampi kuin ennen. Sunnuntaina ei testiä. Joka päivä on tullut ruskeaa tuhrua pyyhkiessä, ei välttämättä joka vessakäynnillä mutta kuitenkin joka päivä.
Oma päätelmä oli että kun ei nuo perustestit tummu ja on tuhrua niin on kemiallinen tod näk. Mutta kai on toivoa niin kauan kunnes menkat alkaa, että jos kumminkin viiva alkaisi vahvistumaan..