Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@problemsolved miten kävi sinun testien kanssa?

Torstaista alkaen on itsellä tullut ajoittain minimaalista ruskeaa tuhrua wc käynnin yhteydessä. vuodosta ei pysty puhumaan koska suojaan asti ei mitään tule. Hyvin alas vatsaan jomottelee ajoittain. Jos testiviiva ei olisi haalennut, ajattelisin ehkäpä alkuraskausoireksi. Turhauttaa ja harmittaa. Toivon, että oikea vuoto alkaisi mahd pian jos ja kun tämä nyt kemialliseksi jäi.

Eilen ja toissapäivänä tein herkät testit. Toissapäivänen testi erittäin haalea, eilen oli vahvistunut. Kaksi sitä edellistä päivää tein normi herkkyydellä, ja oli maailman hennoimmat. Ensimmäinen hennon hento tuli samana päivänä kuin edellisessä kierrossa, ja se päätty kemialliseen. En oikein usko vielä. Jos pysyy viikon, niin uskon

Pidän täällä peukkuja @MrsAmyP ja @problemsolved 👍🏻

Ja @Sandra84 tsemppiä painon pudotukseen! Minulla on huomenna lääkärille aika, josko saisin sieltä myös lisäapuja.

Itellä kp24 nyt on ollut pe ja la jos minkälaisia pistoksia ja sähköiskun oloisia alavatsassa.. ja poikkeuksellisesti mua ei ole paleltanut iltapäivisin kolmeen päivään.. itseasiassa on jopa välillä turhankin lämmin.. ja nukahtaminen on ollut haastavaa, liian lämmin yms. Ja eilen nukuin sitten kahden tunnin päikkärit kun kerta kaikkiaan tuli niin väsy.. 🤔 ja vatsa oli loppu viikon kovalla, vaikkei ruokavalio ole muuttunut ja tänään vatsa on sitten temppuillut ja aiheuttanut huonoa oloa.. 🤷‍♀️
Saapa huomata pääseekö pe tai la aamu tekemään testiä vai ei 🤔 kahvin olen vähentänyt viime viikolla pieneen kupilliseen aamulla...

Eilen oli yövieraita, niin en testannut, mikä oli hyvä. Tänään herkkä testi täysin posi. Teen loppuviikosta vielä viimeisen normitestin. Viimeksi tähän mennessä oli jo selvinnyt että raskaus oli kemiallinen ja testin haalenneet. Eli nyt on vähän toiveikkaampi olo. Pelottaa ihan sikana, että se ei pysy

Eilen oli yövieraita, niin en testannut, mikä oli hyvä. Tänään herkkä testi täysin posi. Teen loppuviikosta vielä viimeisen normitestin. Viimeksi tähän mennessä oli jo selvinnyt että raskaus oli kemiallinen ja testin haalenneet. Eli nyt on vähän toiveikkaampi olo. Pelottaa ihan sikana, että se ei pysy
Onnea ❤️ nyt toivotaan, että kaikki menisi hyvin 😊

Kp 8:ssa mennään. Ei mitään oloja mihinkään suuntaan. Ei muutoksia haluissa. Vähän semmoinen olo, että tuleekohan ovista lainkaan tässä kierrossa.

@Marraskuunvalo Jospa ne ovisoireet sieltä vielä ilmestyy, kp8 on kuitenkin alkukiertoa vielä, sulla on hyvin aikaa ☺️👍

Täällä kp10 ja eggikset bongattu, täytyypä tehdä tutkimusta kauanko tästä vaiheesta menee ovisplussaan. Vielä oli tikku aivan haalea. Yleensä ovis ollut perjantaina eli kp14. Talletusstrategia vähän levällään, jospa tässä kokeilisi joka toinen päivä tai jotain sinne päin. Ei oikeen mitään arvausta tuleeko tärppikierto vai ei, mutta ainakin nyt olisi negan kohdalla se lohtu, että saan juhlia firman pikkujouluissa kunnolla. Jostain on se hopeareunus löydettävä 😄

Paljon onnea @problemsolved ! 💗 @MrsAmyP pidän peukkuja, jospa tilanne kääntyisi selväksi plussaksi vielä sinullakin! 🙏🏻

@Betta lle tervetuloa! Meillä vähän sama tilanne tuon munasarjareservin suhteen. Pysytään toiveikkaina 💖🙏

Täällä välikierto hyvässä vauhdissa, kp10. Mahdollisesti kotiyritetään kuitenkin, jos mies vain jaksaa (hällä hirveä työstressi enkä halua kuormittaa lisää). Pidän kuitenkin kiinni suunnitelmasta viettää rajoitukseton välikierto vaikka kotikonsteiltaiskin, koska päänuppi sen tarvitsee. Eli kahvia ja viiniä, kiitos 😏

Kiitos @pääskyläinen ja @Kesäheinä85
Minä toivoisin että tää tuhruvuoto loppuisi ja oikea kuukautisvuoto alkaisi, jos tämä näin on mennäkseen. Tämä vaihe on ollut äärimmäisen raskasta.

Ei ollut lähikaupassa rfsun liuskatestejä ja tein nyt rfsu testaa varhain puikkotestin ilman, jota siellä sattui hyllyssä olemaan. Selkeä plussa tähän piirtyy edelleen.. voisiko tässä olla edelleen toivoa jäljellä. Vaikka on tota tuhrua tullut jo viime torstaista saakka. olen henkisesti aika väsynyt. Vaikka eihän tämä raskaus ole kuin pari solua ja viiva testissä, mutta silti jo kovin tärkeä itselle. Uskoisin että kanssayrittäjät saa ajatuksesta kiinni

Liitteet

• IMG_0779.jpeg
    IMG_0779.jpeg
    2.6 MB · Katsottu: 36
Hei, mä ilmoittaudun mukaan ryhmään! Tuntuu, että olisi tarvetta saada jakaa ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Olen 38-v, yritystä 7/2022 alkaen, 4 alkanutta raskautta tämän ja viime vuoden aikana, mutta menneet aina kesken (1kkm ja 3 kemiallista). Viimeisimmän kemiallisen jälkeen (8/2024) voimakkaita epätoivon ja epäuskon tunteita, alkaa tuntumaan siltä että tämä ei koskaan onnistu :Broken Heart: Itselläni yksi jo teini-ikäinen lapsi aiemmasta suhteesta, nykyisellä puolisollani ei lapsia.

Minä toivoisin että tää tuhruvuoto loppuisi ja oikea kuukautisvuoto alkaisi, jos tämä näin on mennäkseen. Tämä vaihe on ollut äärimmäisen raskasta.

Ei ollut lähikaupassa rfsun liuskatestejä ja tein nyt rfsu testaa varhain puikkotestin ilman, jota siellä sattui hyllyssä olemaan. Selkeä plussa tähän piirtyy edelleen.. voisiko tässä olla edelleen toivoa jäljellä. Vaikka on tota tuhrua tullut jo viime torstaista saakka. olen henkisesti aika väsynyt. Vaikka eihän tämä raskaus ole kuin pari solua ja viiva testissä, mutta silti jo kovin tärkeä itselle. Uskoisin että kanssayrittäjät saa ajatuksesta kiinni
Todellakin saan kiinni ajatuksesta! Tuo on niiin raastavaa aikaa, kun toivoo niin kovasti parasta, ja samalla pelkää koko ajan pahinta...
Pidän peukkuja että nyt tuhruvuoto loppuu ja hcg lähtee nousemaan! ❤️

Mikä dpo sinulla on? Kuitenkin aivan selvä posi tuo, oletko kuinka paljon ehtinyt testailla? Onko selvää haalenemista ollut monessa testissä vai vain siinä yhdessä?

Todellakin saan kiinni ajatuksesta! Tuo on niiin raastavaa aikaa, kun toivoo niin kovasti parasta, ja samalla pelkää koko ajan pahinta...
Pidän peukkuja että nyt tuhruvuoto loppuu ja hcg lähtee nousemaan! ❤️
onhan tää jotenkin ihan hirveen raadollista.

Mulla on samaan aikaan isoja asioita menossa työelämässä ja pitäisi pystyä olemaan skarpimpi kuin ikinä enennen. Samaan aikaan mielessä myllertää tämä ja kehossa tuntemukset alavatsan jomotuksena, tuhruna jne. Välillä olen huomannut pahan olon vellovan, mutta se johtunee pelkästään omasta ahdistuksen määrästä eri asioiden suhteen. Loppuviikolla lähden työreissuun jossa pitäisi olla paras versio itsestään. Jos olisi mikä muu hetki tahansa, yrittäisin olla nyt päivän tai pari poissa töistä ja hengähtää.

@MrsAmyP minustakin ihan selkeä plussa! Olen ymmärtänyt, et erilaiset tuhrut ja ihan vuodotkin voi olla alkuraskaudessa aika normaaleja. Toivon nyt edelleen parasta sulle 🌈 voisitko soitella vaikka neuvolaan, jos saisit vaikka verikokeen niin näkisi tarkkaa hcg arvoa?

@MrsAmyP Oi sullahan on selvä plussa siellä! Selasin vanhoja tekstejä, että olet tosi varhaisessa vaiheessa. Uskon, että vielä on täysi mahdollisuus onnistuneeseen raskauteen. Itsellä kemiallinen oli tuossa ajassa haalistunut testeistä jo kokonaan.

Toivottavasti kohta uskaltaa onnitella 🥰

@Mustikkamarja dpo 14 (tai 13) omien laskujen mukaan, joka pohjautuu ovistesteihin ja omiin kehontuntemuksiin/limaan.

Olen testannut rfsun perus liuskatesteillä ja CB ultra digitalilla seuraavasti:
- viime ke (eli tosi aikaisilla dpo) sain perus liuskatestiin haalean plussan. CB ultra digitaalinen näytti raskaana.
- torstaina mielestäni haaleampi viiva kuin keskiviikkona, sama CB ultra näytti edelleen raskaana. Tuhruvuoto alkoi.
- perjantaina ja lauanantaina tein myös rfsun testin ja oli haaleampi viiva kuin aiemmin. Lauantaina tuli tunne että viiva erottui oikeastaan vasta testin kuivuttua eli selkeästi oli vaaleampi kuin ennen. Sunnuntaina ei testiä. Joka päivä on tullut ruskeaa tuhrua pyyhkiessä, ei välttämättä joka vessakäynnillä mutta kuitenkin joka päivä.

Oma päätelmä oli että kun ei nuo perustestit tummu ja on tuhrua niin on kemiallinen tod näk. Mutta kai on toivoa niin kauan kunnes menkat alkaa, että jos kumminkin viiva alkaisi vahvistumaan..

Takaisin