BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@SilenceSing jes, hyviä piinapäiviä! Dpo 12 on jo ihan hyvä testipäivä, itse ajattelin samaa tässä kierrossa, että aikaisintaan silloin testaan. Viime kierron dpo 9 haamu (Ovitrellen jämät todnäk) jäi harmittamaan niin etten halua enää samaa. 🙃

@Mustikkamarja mielenkiintoista nähdä mihin FF asettaa oviksen. Luulen kyllä että oli kp 14 tai 15, ja lämmöt vaan nousi vähän hitaammin. 🤔

@Bella95 tosi hyvä että oot tietoinen noista asioista ja pystyt valistamaan myös miestä! Ja hyvä myös se simppatesti tehdä sitten, jos ei plussaa ala näkymään. On kuitenkin sen verran helppo homma, ja ei niin kovin kalliskaan. 😊

@Ness en muista kunnolla sun tilannetta, oliko mitään lääkkeitä kokeiltu vielä, mutta jos ei, niin varmasti eka kokeillaan letroja. Ja jos ne toimii, niin pistelyyn ei varmaan edes siirrytä ollenkaan OI-hoidoissa 😊 Nykyään pistoslääkkeitä käytetään vähemmän kuin ennen, vain silloin jos ei tablettilääkkeet toimi. Letrot onkin tosi edullisia eli säästyy paljon rahaakin, jos ne vaan itsellä toimii. Mulla ei valitettavasti toimineet 🥲

@Mustikkatäplä voi ei, ihan kohtuutonta!! 😭 Oon tosi pahoillani... Jokainen menetys tuntuu niin kamalalta, ja vielä kolmas peräkkäin. 🥺💔

@Bella95 enpä oo ajatellutkaan että penkinlämmitinkin voisi vaikuttaa🙈 mehän miehen kanssa aina vitsaillaan autossa että "pistetääs pyllygrillit päälle" 😅 ehkäpä pitää ensi kerralla sanoa, että ehkä ei kannattaiskaan ihan niin kuumalla jatkossa grillailla niitä vehkeitään😂 mut joo kyllähän sitä simppatestiä kannattaa harkita, jos ei ala plussia kuulumaan🤔
@Mustikkatäplä voi ei, oon pahoillani😭 niin epäreilua, että kolmas kemiallinen jo putkeen. Varmaan ihan hyvä käydä nyt gynellä juttelemassa, löytyiskö joku syy tuolle että homma jää kesken. Jaksamisia🩷
@Ansq tasaista kyllä on, ihan jo tuon sahailunkin suhteen 😂
@Misa joo mie en oikein meinaa malttaa odotella ja testailen ihan liian aikaisin, vaikka jälkikäteen aina miettii että ei kyllä mikään viitannut siihen että sieltä olis plussaa tulossa 🙈 nyt yritän malttaa tuonne dpo12 asti. Itsellä toki tiputteluvuotokin alkaa aina noin viikkoa ennen kuukautisia, niin kyllä senkin pitäs jo kertoa, et jos se alkaa niin turha plussasta haaveilla. Ajattelin kuitenkin varuilta testata, niin tiedän sit varmasti tilanteen ennen sitä gyneä. Ja tuo on varmasti kyllä harmittanut, että se ovitrelle on liian aikaisin testatessa sitten antanut turhaa plussaa 😔

Voi ei, olen pahoillani @Mustikkatäplä 💔 Voimia!

@SilenceSing En oo koskenut vielä kaupassa ovistesteihin, ajatuksella että pään kasassa pysymisen kannalta yritän polskia vaan täällä altaan matalassa päässä ☺️ Vaikka kyllähän sitä jonkin verran stressiä aiheutuu jo lämpöjen seuraamisestakin (tieto, tuska, arvailu ja mitä näitä nyt oli) niin luulisin että mun mielenlaadulla ekstra-testailu lisäisi miettimiseen ja spekuloimiseen käytettyä aikaa...

@Bella95 lämmöt ihan hintsusti korkeammalla kuin eilen, mutta en uskalla olettaa että kyse on trendistä ettei mentäisi taas alaspäin huomenna aamulla 😅

Nyt on gynellä käyty. Olipa nihkee käynti. Semmonen stereotyyppinen lääkäri. Ei liiennyt pahemmin sympatiaa ja lateli vaan näitä perus keskenmenotilastoja, kuinka yleisiä ne on (ihan kuin en tietäis). ”Kun puhutaan toistuvista keskenmenoista, niin eihän näitä edes lasketa.” Uuf. Tuli kyl niin sellanen olo, et nää mun murheet ei ole mitään ja turhaan itken.

Samoin puhu tosi paljon siitä, että testaan liian aikaisin. 🙄 Ikään kuin se testaus nyt niitä keskenmenoja aiheuttais…. Vaikka olisin odottanu, että menkat on myöhässä, niin kyl ne testit silti olis näyttäny plussaa, et ei sil olis säästyny miltään. Ja jos olis oottanu, et menkat viikon myöhässä, niin olis vaan ollu iso pettymys, ku vuoto alko raskausoireista huolimatta. Ja sit olis vaan ollu epätietoisuus siitä, että miks kierrot yhtäkkiä tosi pitkiä, mistä on kyse jne. Pyh pah, kyl musta kuitenkin parempi tietää missä mennään.

Sit se ultras. Yleensä gynet ym. on aina näyttäny kuvaa ja selittäny mitä näkyy ja miten asioiden pitäis olla ja rohkassu, et hyvältä näyttää jne. Tää ei näyttäny kuvaa ja ultras vaan hiljaisuuden vallitessa. Lopuks sano limakalvoa jotenkin ”lässähtäneeksi” (en nyt millään muista mitä sanaa oikeesti käytti). Et raskaudessa sen pitäis pullistua, mut tää on ohut ja sen näkönen, et noh juurikin lässähtänyt (niin kuin loppukierrossa vissiin käy). Yritin kysyä limakalvosta, et voiko siitä päätellä mitään yleisesti, et onko liian ohut limakalvo raskautumisen kannalta. No sillä kesti aika pitkään tajuta, mitä kysyin (”kiinnittyminen tapahtui jo, jos testit on plussaa” ”joo mut niinku tulevaisuudessa”). Mut ei kuulemma voi päätellä siitä nyt mitään. Kun ei voi tietää millainen on siihen aikaan, kun kiinnittyminen tapahtuis. Mut jos nää edelliset alkiot nyt on kiinnittyny, niin tuskin siinä nyt sit vikaa. Eikä kuulemma näkyny mitään erikoista muutenkaan missään.

Yritin vielä jankata, että eikö tää nyt kuitenkin ole vähän erikoista, kun ennen ei ole ollut mitään kemiallisia ja nyt yhtäkkiä kolme putkeen. Mut tuli vaan taas saarna liian aikaisesta testaamisesta. Ja kun on kaks onnistunutta raskautta niin ei ollut moksiskaan. Nyt vaan ollut geneettisesti epäkelpoja yksilöitä ”luonto hoitaa…” Sit tuli itku, kun se on just se mitä tässä pelkään, että onko hyviä sukusoluja enää jäljellä. Miehelle ja mulle on tehty geenitestit ja kun niissä ei ollu mitään, niin ei senkään puoleen nyt sit tarvetta mitään tehdä. Pitää vain odottaa, et tulis hyvä tärppi. 🤷‍♀️

Verikokeet se katto, se proge kuulemma hyvä. Tämän päivän tulos (12) ei ollu ehtiny tulla vielä, mut en tiiä olisko sillä ollu merkitystä, vissiin sekin ok. Kuulemma ei kannata mitään hormonitukea, kun ei mitään oireita siihen suuntaan. Kilpirauhasarvo oli nyt ainoo oljenkorsi minkä se ohimennen tarjos. Mun tyreotropiini oli maaliskuussa 3,2 (viite < 3,6), mutta kuulemma raskautta yrittävällä olis hyvä olla alle 2,5. Laitto lähetteen labraan, et jos on edelleen yli sen, niin voi harkita pientä annostusta kilpparilääkitystä. On toi sentäs jotain, joskin hän ei tuntunu pitävän sitä erityisen tärkeänä. Lopuksi viel muistutti olla testaamatta. Sen kiusaks alotan ens kierrossa testaamisen dpo5. 😈

Joop, sinänsä ei sen arviossa varmaan ollut mitään vikaa. Kyl mä itekin tiesin, et luultavasti kyse vaan epäkelvoista alkioista ja sille ei oikein voi mitään tehdä. Ikä tullut vastaan (ollaan 35). Ja ainakin ultrassa nyt kaikki ok. Mut olis sen voinut aika eri tavalla esittää. Ees pieni sympatia tai pahoittelu, et näin on käyny olis auttanut pitkälle eikä se vähättely. Ja jotkut lääkärit on hyviä siinä, et vaikka eivät tarjoa mitään apua, niin osaavat rohkaista, että tässä ei ole mitään hätää ja selittävät hyvin miksi ei, et on luottavainen olo kun sieltä lähtee. Nyt jäi vaan olo, että ei tullut kuulluksi, eikä hirveesti luottoa tulevaan.

Harkitsen jopa vähän käymistä toisella gynellä, et sais korjaavan kokemuksen. Mut yritän nyt hillitä itseni. Kylhän mä tolta käynniltä nyt sain sen tiedon, et kaikki ultrassa on niin kuin pitää. Tuskinpa toinen mitään muuta tarjoaa, paitsi sitä sympatiaa ja rohkaisua. Ja soitin jo siskolle ja kerroin tästä kaikesta ja sain siltä sitä, joten ehkä oon nyt all set. Jos sama jatkuu, niin ehkä sit meen. Sithän voi skipata myös mahdollisesti ultran, ku se tehtiin jo, niin pääsee halvemmalla. Saa heittää suosituksia, jos on kokemusta mukavista gynekologeista pk-seudulta. :No Evil Monkey:

Noi kilppariarvot nyt voi jotain tarjota, et ehkä katson nyt sit sen kortin. Pitäis eka selvittää, et saisko sen työterveyteen. :Eyes: Kylhän se yleisterveyteen oleellisesti liittyy ja kilppariinkin sopivista oireista oon käyny työterveydessä juttelemassa.

Muokattu viimeksi:
@Misa Mahtavaa, et oikealla oli ilmestynyt folli ja eikös limakalvo kans ole hyvän paksuinen? Ja mahtavaa, että aika löytyi myös maanantaille. :smiling face with heart-eyes:

@minttutuuli @SilenceSing ja @Mustikkamarja Noniin, siellä on nyt kaikilla selkeesti ovikset takanapäin. Tsemppiä piinailuun!

@Bella95 Toi on kyl hyvä tieto, et luovuttaessa on kaikki ollu niin kuin pitää. Ja ihanaa, että oot luovuttanut munasoluja! :red-heart:

@Ansq Siel on kyl nyt tosi tasainen käyrä. Onko mitään oireita?

@Yrttiteetä tekisi mieli Mä otin ovistikut puolestaan käyttöön juuri tuon takia, ettei tartte niin arvailla ja stressata, ku voi niillä sit varmistaa, millon ovis lähestyy. Ku nyt pari kiertoa ollu sellasia, et ovisoireet ja lämmöt ei oo ihan täysin menny yks yhteen. Niin kiva sit ovistesteillä saada varmistusta. :smiling-eyes: Mut hyvä miettiä, mikä itselle sopii.

@Mustikkatäplä oli kyllä tosi tympeä lääkäri! Toi on niin valitettavaa, että ammatillisesti taitavat ovat sitten sosiaalisilta kyvykkyyksiltään aivan surkeita. Minä varmaan laittaisin palautetta.

Täällä lämmöt ylhäällä ja Ourassakin +0,5C, valmius aivan surkea 😅 nyt alkoi vähän toivo heräämään! Ei ole ikinä näin korkealla ollut lämmöt Ourassa, jollen ole ollut kipeänä.

Screenshot_20241109_070650_FF App.jpg

@Yrttiteetä tekisi mieli joo ymmärrän hyvin tuon mikset tahdo ovistestejä ottaa käyttöön, varsinkin jos pystyt muistakin merkeistä sen ajankohtaa päättelemään😊 Eihän ne mitään pakollisia ole!
@Mustikkatäplä no onpa ollut kyllä ikävä gynekäynti. Kuulostaa tosi empatiakyvyttömältä ja kylmältä 😔 ja varmasti ärsyttävä jos jankuttanut siitä liian aikaisin yestaamisesta, kun eihän se ratkaise kysymystä siitä, miksi kemiallisia tulee. Olen samaa mieltä, että kannattaa tuosta joku palaute laittaa.
@Mustikkamarja oo, pidetään peukkuja ja toivotaan parasta, hyvältä näyttää! 🤩

Täällä puolestaan eilisen raketin sijaan palattiin takas 36,44° 🤔 Jotenkin odotin että oisivat pysyneet ylhäällä, mutta toisaalta edellisiä käyriä katsottaessa minulla on joka kierrossa tuossa dpo3-4 paikkeilla tullut lämmöissä pieni yhden päivän notkahdus jonka jälkeen ne taas nousee. Onkohan se joku huono merkki vai merkityksetön juttu? 🤔Premomin mielestä arvioitu ovispäivä on kp19.

IMG_20241109_074726.jpg

Muokattu viimeksi:
@Mustikkamarja Laita kuvaa kans siitä ouran käyrästä 👀 Lupaavalta vaikuttaa kyl lämmöt 😊

@SilenceSing Mulla kans aina dippi dpo3 ja kans lukenut tosta second estrogen surgestä. Ei pitäisi vaikuttaa mihinkään. 😊

Täällä tuli lämmöt alas. Etenee siis edelleen samassa aikataulussa ku viime kemiallinen. Menkat olis sit siinä tapauksessa huomenna, mut huippua olis, jos alkais jo tänään. Tänään lähtee lisäravinteet tilaukseen. 🌈

Screenshot_20241109_083301_FF App.jpg

Terve taas 👋 Olin hetken ihan hiljaa omissa ajatuksissa, kävin täällä kuitenkin vähän lukemassa välillä. Olin myös taas kipeänä 🤒
Menkat tuli ja alkaa olemaan jo lopuillaan. Letrotkin aloitettu ilman sivuoireita onneksi. Tämä viikko on ollut kyllä haastava henkisesti, eikä vain yrittämisen kannalta vaikka sekin latisti ihan hirveästi. Ahdistus on kyllä kaikkien aikojen huipussa tällä hetkellä.
Ostin itsekin ubikinonia ja aloitin ottamaan. Esikoista yrittäessä se oli myös käytössä 😊

Mua harmittaa kyllä hirveästi sun @Mustikkatäplä puolesta. Pahoittelut kemiallisesta ja siitä että sun kohdalle sattui niin tympeä lääkäri! Ikinä ei voi tietää sattuuko kohdalle sympaattinen vai sellainen lääkäri joka vaan ottaa asiakkaita vastaan liukuhihnalla. Palautetta vaan menemään.

Tässä alkukierron leposykekäyrä, lämpödataa ei ole sattunut kertymään yllättäen 🙈
1000004416.jpg

@Mustikkatäplä No eikä!!😨 ihan hirveetä, mulla jäis tollasesta käynnistä niin p*skan maku suuhun että en enää ikinä haluais gynelle🥲 jos vielä päätät mennä, niin vähän ennen ovulaatiota sais ainakin limakalvoa hyvin mitattua 🤔 tosin en tiedä onko sen takia järkeä maksaa niin paljoa😅 oon ite käyny kolmesti ultrassa (kaks kertaa yksityisellä ja sit sielä julkisen puolen tutkimuksissa) hetki ennen ovulaatiota ni on ollu kiva kuulla minkä kokosta johtofollia kasvaa ja minkä paksunen limakalvo on👍🏼 mut onneksi sait kuitenkin edes vähän sellasta tietoa mitä sinne menit kuulemaan. En kanssa ymmärrä, että miten se aikasemmin testaaminen tilannetta muuttaa. Joo, siltä osin ettei tietäis koko kemiallisista mutta ei se sitä muuta etteikö niitä olisi😅
Täällä ei muuta kun alkavat PMS oireet mitkä näillä dpolla aina ilmestyy, voisin siis itkeä kaikelle ja v*tuttaa vaan 🤣 uutta kiertoa kohti siis molemmilla! Me ollaan varmaan ens kiertokin aika samoissa vaiheissa! 😊

@Mustikkamarja Jospa korkeat lämmöt olisi hyvä merkki ja tämä olisi se teidän kierto!🤩🤞🏼

@SilenceSing Joo kuten ylempänä onki todettu niin ihan normaali ilmiö, estrogeeni nousee hetkeksi (oon ymmärtäny että tekee kohdun ns. otolliseksi kiinnittymiselle tms?) joka puolestaan sit laskee lämpöjä.😊

Täällä jatkaa lämmöt samaa sahailua 🤣 katsotaan mikä päivä se vuoto alkaapi, mahdolliset päivät on tänään / huomenna / maanantaina. En tiedä pidänkö vähän taukoa foorumista, mutta tuun kyllä viimeistään sit torstaina kertomaan polikuulumiset🤔 tiistaina alkaa myös ne muutosneuvottelut töissä, kääk 😫 jännittävä viikko tulossa kertakaikkiaan.
IMG_6006.jpeg

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille valistaneille, opin taas uutta 😊🩷 kaikille raskautta yrittäville pitäisi kyllä suositella tätä foorumia, heti saa ihmetyksilleen selityksiä! Ja etenkin tämä bbt ketju on kyllä kullanarvoinen tietopankki, tässä neljän kuukauden aikana olen itsekin oppinut oman kropan toiminnasta ihan hirveästi, saatikka puolisoni jolle myös asioita valistan 😂 sille raukalle kun piti yritystä aloittaessa esim muistuttaa että mites se homma nyt toimikaan, mikä ihmeen ovulaatio ja milloin se raskautuminen nyt ylipäätään on edes mahdollista. Miehet...🙈

@Mustikkatäplä toivottavasti menkat alkaisi pian, ja saisit taas uuden alun yrityksille🌈🩷 edelleen pahoittelut tuosta tilanteesta, toivottavasti lisäravinteista tulis jotain apuja! 😊 Mitä kaikkea päätit tilata? Itse vedän tällä hetkellä vain D-vitamiinia + Multivita raskaus+imetys missä fooli mukana. Gelee ois kiinnostanut mutta allergioiden takia en tosiaan uskalla kokeilla. Mielellään kyllä silti ottas "kaikki keinot käyttöön", pitää jossain välissä perehtyä uudelleen noihin lisäravinnekeskusteluihin mitä täällä on käyty🙈
@Mustikkamarja kuulostaa mielenkiintoiselta artikkelilta, oma englannin osaaminen tulee tuommoisessa asiatekstissä hieman vastaan joten ihan kaikkea en ymmärrä, mutta että jokin hormoni siellä lähtis kuitenkin nousuun, jos hedelmöitys ois tapahtunut? Just sopivaa luettavaa/tutkittavaa tämmöiset tekstit näille "tylsille" piinapäiville ennen mahdollista kiinnittymistä! 🙈
@summerlemon moi taas! Just eilen selailin tässä ketjussa vanhoja viestejä ja mietin, että sinua ei ole näkynyt hetkeen😊 hyvä jos nyt olet jo tervehtymään päin, ja että letroista ei ole tullut sivuoireita🙏🏼 tsemppiä ja jaksamista ahdistusjuttujen suhteen myös🩷
@Ansq toivotaan parasta yt -neuvotteluiden suhteen, ettei huono onni napsahtaisi siun kohdalle🙏🏼 ja kiva olisi kuulla sit myös polikuulumisia, jos jaksat tulla niitä kertomaan mahdollisesta foorumitauosta huolimatta!

@SilenceSing tämä on juurikin sopivaa sijaistoimintaa, kun haluaa tietää jo, mutta kun ei voi ja jotain pitää päähän saada 😆 aivoruokaa.

Tänään aamulla ihan hullun kuuma koko ajan, korvalämpökin 37,3 C että oonkahan sittenkin kipeäksi tulossa TAI tämä löytämäni "early pregnancy factor" aiheuttaa kropan puolustusreaktion 😂

On tää spekulointi hauskaa! Ja eilen jo katselin herkkiä r-testejä kaupassa, mutta tulin järkiini 🤣

@Mustikkatäplä voihan kökkö mikä lääkäri. Ihmettelen suuresti, et miten tuollaiset ihmiset ajautuvat alalle, jossa pitäisi auttaa toisia. Ihmiskohtaamisten osaaminen puuttuu ihan kokonaan. Jos vielä toista gyneä kokeilet, niin voisitko mennä esim Felicitaselle tai Ovumialle tms, jossa on erikoistuttu lapsettomuuden hoitoon? Siellä ei taideta ihan suoraan pelkkää gynekäyntiä tarjota, mutta tuollainen ensikäynti, jossa kuitenkin tehdään gynetutkimus + ultraus ja suositellaan mahd lisätutkimuksia jos tarpeen. Sieltä luulisi löytyvän ymmärrystä ja tukea toistuviin kemiallisiin, eikä tuollaista täystyrmäystä.

@Misa mitään lääkkeitä ei ole täällä vielä kokeiltu. Varmaan se mitä lähdetään kokeilemaan riippuu myös siitä, et mistä se vika löytyy, vai löytyykö mistään 😅 mutta kolmen viikon päästä pitäisi taas tietää lisää 🙏

@summerlemon voin samaistua noihin ahdistuksen ja harmituksen tunteisiin 😢 joskus vaan tulee sellaisia hetkiä tässä taipaleella, että ottaa koville. Jotenkin kummasti ajoittuvat juuri loppu/alkukiertoon kun on muutenkin tunteet pinnassa. Kiva kuitenkin kuulla, että sulla aloitettu lääkitys, toivotaan että se tuo apuja 🌈

@Ansq tsemppiä tulevaan viikkoon! Tulossa paljon kaikenlaista. Muistivihko valmiiksi, että jää kaikki uusi tieto talteen 😅

Täällä dpo13 , ruskea tuhru alkanut, mutta vielä menkat antaa odotuttaa. Lämmöt vähän nousussa eilisestä 36.4 —> 36.6, mutta veikkaan että johtuu huonosti nukutusta yöstä + eilisestä stressistä 😅

@Ness, kiitos. Mulla tää on nyt siis jo kolmas kierto letroilla. Esikoista yrittäessä söin 4 kiertoa ja sitten viidennestä letro+inseminaatio tuotti tulosta vasta. Mua polttelee ajatus siitä että yhtenä kiertona voisin käydä yksityisellä inssissä. Mies vähän vielä sulattelee ajatusta, mutta ensi vuoden alussa haetaankin jo julkiselta apuja 😊
Harmi kun siellä alkoi tuhru. Huomenna näkee mihin suuntaan lämpö menee ja alkaako menkat sulla.

@Mustikkatäplä, tuosta Nessin kommentista voin itsekin suositella Ovumiaa todella paljon. Itse en asu pääkaupunkiseudulla, mutta oman alueen klinikka on aivan huippu ainakin kun käy ensikäynneillä 😊 Meillä on kaksi käyntiä ollut jo ja sama lääkäri oli kummallakin kerralla ja jopa muisti meidät, vaikka olikin välissä pari vuotta.

Meillä päätettiin kesän mittaan siirtää iltatähtitoive suosiolla ensi vuoden alkuun! 😄 Tosin sehän ei tarkoita, etteikö maailmankaikkeus voisi tarjota iloista yllätystä vähän etuajassa – ja siksi olenkin viettänyt aikaani foorumilla lähinnä sivusta seuraillen, välillä "kierrolta toiselle" omaa lämpökäyrää tiiraillen.

Tämä kierto on ollut erityisen rauhallinen, suorastaan oireeton – mikä on hieman kummallista. Tavallinen loppukierron tissisärky on loistanut poissaolollaan, eikä vatsallaan nukkuminen ole tuottanut tuskaa. Yleensä tässä vaiheessa jo vähänkin mahallaan makoilu on tuntunut kuin yrittäisi nukkua kiviä vasten. Tuttu estrodippi (dpo4) tuli kyllä odotetusti, mutta muuten olo on kuin zen-munkilla.

Seuraillaan siis tilannetta ja katsotaan, tuleeko tälle kierrolle vielä jotain erikoisempaa twistiä! :Glowing Star:

Liitteet

• Screenshot 2024-11-09 12.25.35.png
    Screenshot 2024-11-09 12.25.35.png
    81.7 KB · Katsottu: 30
Muokattu viimeksi:
@Mustikkatäplä joo limakalvon paksuus on jo hyvä! Voi hitto miten tympeälle gynelle oot joutunut 😭 Toi miten kemiallisia raskauksia vähätellään joidenkin lääkäreiden toimesta, on ihan järkyttävää! 😔 Ei se tosiaan vaatisi paljoa osoittaa hieman sympatiaa menetyksen kokeneelle. Kemiallinen on keskenmeno, kuten muutkin keskenmenot on, ja oot ihan täysin oikeutettu tuntemaan surua. Voit lähettää lääkäristä palautetta, jos tuntuu siltä. Miljoonasti tsemppiä sinne. 🥺❤️

@summerlemon mukava kuulla susta ❤️ Ikävä kuulla että on henkisesti raskasta. 🥺 Toivon, että tilanne helpottaa pian!

@Ansq hirmuisesti tsemppejä sinne, niin polikäyntiä ja yt:itä ajatellen, ja ihan ylipäätään muutenkin! Täällä ollaan, kun haluat tulla kertomaan kuulumiset ❤️

Itellä myös stressitasot nyt tosi kovat, mutta en viitsi tarkemmin tänne avata syytä. Mutta seuraavan 3kk ajan joudun hoitamaan ison kasan paperihommia ja muita käytännön asioita. En olisi todella kaivannut tähän nyt mitään ylimääräistä, enkä tiedä mistä kaiken voiman nyt saan kaivettua 😭 Olin pari päivää tuossa saikullakin, kun niin isosti vaikutti omaan vointiin tämä.

Mutta, alavatsatuntemukset viittaa nyt kasvaneeseen folliin, joten oon toiveikas maanantain ultran osalta 🤞

IMG_2289.jpeg

Takaisin