Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Ihan selvĂ€ haamu tuossa! đŸ€© JĂ€nnittĂ€vÀÀ! Teitkö tĂ€nÀÀn uutta testiĂ€?
Iiik mitĂ€ ihmettĂ€.. Äsken testasin vaikka nÀÀ pidĂ€tykset on mitĂ€ on, kun herĂ€ilen kuumeen takia pitkin yötĂ€. TĂ€llainen testiajalla đŸ«Ł

Edit. Dippasin samaan nÀytteeseen RFSUn liuskan, viiva tuli. Uskaltauduin kokeilemaan samasta vielÀ digin ja sieltÀ pamahti raskaana 1-2. Kauheen aikaistahan nyt on testailla, ja sairastelu ei varmaan oo hyvÀ juttu, mutta olipa ihanaa nÀhdÀ ettÀ hedelmöittyminen ja kiinnittyminen on vielÀ mahdollista.

Liitteet

• IMG_3828.jpeg
    IMG_3828.jpeg
    465.2 KB · Katsottu: 80
  • IMG_3831.jpeg
    IMG_3831.jpeg
    764.3 KB · Katsottu: 71
Muokattu viimeksi:
Aiotko @Mustikkamarja kertoa kumppanillesi heti tÀnÀÀn? Ja ootko miettinyt jotain erityistÀ tapaa kertoa?
MĂ€ en varmasti malta olla kertomatta vaikka tĂ€ssĂ€ nyt tosi varhaisissa pĂ€ivissĂ€ mennÀÀn. Mutta tuskin mitÀÀn spektaakkelia saan jĂ€rkĂ€ttyĂ€ kun tÀÀllĂ€ puolikuntoisena makaan, taidan vaan antaa digin kĂ€teen kun mies tulee töistĂ€ 😃

Aiotko @Mustikkamarja kertoa kumppanillesi heti tÀnÀÀn? Ja ootko miettinyt jotain erityistÀ tapaa kertoa?
MĂ€ en varmasti malta olla kertomatta vaikka tĂ€ssĂ€ nyt tosi varhaisissa pĂ€ivissĂ€ mennÀÀn. Mutta tuskin mitÀÀn spektaakkelia saan jĂ€rkĂ€ttyĂ€ kun tÀÀllĂ€ puolikuntoisena makaan, taidan vaan antaa digin kĂ€teen kun mies tulee töistĂ€ 😃
MĂ€ kerroin heti, kun olin saanut vietyĂ€ esikoisen pĂ€ivĂ€kotiin ja koiran pestyĂ€ kurasta. Ei mitÀÀn ihmeitĂ€, iloisesti otti asian ja toki ollaan molemmat silleen realisteja, ettĂ€ kun tĂ€tĂ€ ikÀÀ on, niin pitÀÀ mennĂ€ pĂ€ivĂ€ kerrallaan. Mutta eiköhĂ€n sitĂ€ jotenkin juhlisteta vielĂ€, jos pallero pysyy nyt jonkin aikaa kyydissĂ€ 😊

Jotenkin tuntuu, ettÀ pitÀisi jo alkaa tuntumaan jotakin, jos hedelmöittyminen olisi tapahtunut.

Toisaalta, ei viimeksikÀÀn tuntunut yhtÀÀn mitÀÀn, ennen kuin oli vahva plussa testissĂ€. 🙄

Jotenkin tuntuu, ettÀ pitÀisi jo alkaa tuntumaan jotakin, jos hedelmöittyminen olisi tapahtunut.

Toisaalta, ei viimeksikÀÀn tuntunut yhtÀÀn mitÀÀn, ennen kuin oli vahva plussa testissĂ€. 🙄
Ei varmaan lohduta yhtÀÀn, mutta itsellÀni ei ole vahvankaan plussan kohdalla tuntunut miltÀÀn. Eli tuntemuksista ei aina voi tehdÀ johtopÀÀtöksiÀ.

Nyt vÀhÀn jÀnnittÀÀ. Mulla ei ole vielÀkÀÀn alkanut ekat luomumenkat, pillereiden lopetuksesta ja sattumalta edellisistÀ menkoista on nyt viitisen viikkoa (minipillereiden kanssa oli muutamat menkat vuodessa).
MUTTA tÀssÀ on nyt nyt sellainen jÀnnitysmomentti, ettÀ spottasin sattumalta viime viikolla ovulaation oireita, valkuaismaista vuotoa esimerkiksi ja ollaan pariin otteeseen myös talleteltu tuolloin miehen kanssa, vaikka pidÀnkin mahdollisuuksia kehnoina.

Nyt kuitenkin viikkoa myöhemmin on eilen ja tÀnÀÀn vÀhÀn jomotellut vatsaa ja pariin otteeseen myös kunnolla tuntunut samanlainen isompi nippaisu, jollaisen koin esikoisen kohdalla juuri niihin aikoihin, kun kiinnittymisen voisi olettaa tapahtuneen.

Eli jonkinlainen piinaviikko tiedossa, vaikka varsinainen yrittĂ€minen ei ole vielĂ€ pÀÀssyt kunnolla alkamaankaan. đŸ«Ł

Voi ei @Mustikkamarja oon niin pahoillani 😞 Ja toivon kovasti, ettĂ€ teillĂ€ tĂ€rppi ruokkisi tĂ€rppiĂ€, sitĂ€ oon tĂ€ssĂ€ ainakin itselleni hokenut viivan vahvistumista odotellessa. Ja kun kuitenkin viivan saa testiin niin suurin osa tĂ€rkeistĂ€ edellytyksistĂ€ on kohdallaan. Paljon lĂ€mpimiĂ€ ajatuksia sinne ja voimia uuteen kiertoon ❀

Nyt kyllÀ vÀhÀn stressaa, kun nÀyttÀÀ ettei viiva oikein muutu miksikÀÀn. On se toki ihan selkeÀ mutta jotain vahvistumista kaipailisin. Huomenna ja ylihuomenna testaan puikolla.
Nyt dpo 12 eli noin 2 pÀivÀÀ ennen menkkoja.

Tulin vaan moikkaan! Moi! TÀÀllĂ€ on actionia. Mulla mennyt nyt 2kk painonpudotusta. Odotan niin sitĂ€ et pÀÀsee yrittÀÀn. LaihdutuslÀÀkkeen kans ei voi siis vielĂ€. Mutta 2kk vielĂ€ tai maks. 4kk, jos se paino humahtaa niin pudotan sit enemmĂ€n, sovittii miehen kans sillee. EhkĂ€ se on parempi, mitĂ€ vĂ€hemmĂ€n painoa on. ❀ (Ja siis tĂ€stĂ€ +3kk niin PAS)
Oonko ihan pölö jos alan testaileen ovista? Mua kiinnostaa miten kroppa toimii
 Kun en aina oo saanu sitĂ€ kii ja voihan se olla ettĂ€ ei 40-vuotiaana aina sitĂ€ munasolua irtoamaan
 😅

Tulin vaan moikkaan! Moi! TÀÀllĂ€ on actionia. Mulla mennyt nyt 2kk painonpudotusta. Odotan niin sitĂ€ et pÀÀsee yrittÀÀn. LaihdutuslÀÀkkeen kans ei voi siis vielĂ€. Mutta 2kk vielĂ€ tai maks. 4kk, jos se paino humahtaa niin pudotan sit enemmĂ€n, sovittii miehen kans sillee. EhkĂ€ se on parempi, mitĂ€ vĂ€hemmĂ€n painoa on. ❀ (Ja siis tĂ€stĂ€ +3kk niin PAS)
Oonko ihan pölö jos alan testaileen ovista? Mua kiinnostaa miten kroppa toimii
 Kun en aina oo saanu sitĂ€ kii ja voihan se olla ettĂ€ ei 40-vuotiaana aina sitĂ€ munasolua irtoamaan
 😅
Mun mielestĂ€ kuulostais oikeen jĂ€rkevĂ€ltĂ€ testailla ovista, niin sulla olis sitten hyvÀÀ dataa kiertoon liittyen kun asiat etenee â˜șïžđŸ‘

Moi @Sandra84 kiva kuulla kuulumisia! Onko lÀhtenyt hyvin laskuun nyt?

Kannattaahan ovista testailla ja varmistaa, ettĂ€ löydĂ€t itselle toimivat testit.. olen ainakin huomannut ettĂ€ jostain syystĂ€ mulla ei kaikki oikein toimi.. oon siis kokeillut useamman kierron eri merkkejĂ€ tĂ€ssĂ€ vuosien varrella.. lĂ€hiapteekin puikko testeillĂ€ siis apteekin ovis testi nimisiĂ€ ihan... Saan parhaiten oviksen nĂ€kyviin... Liekö pcos syynĂ€ vai mikĂ€.. osa on ollut hailuraa viivaa koko ajan... Tms.. tuossa testissĂ€ mulle tulee haalea viiva vasta pari pĂ€ivÀÀ ennen ovista ja sit selkeĂ€ viiva ovispĂ€ivĂ€nĂ€.. đŸ€”
Ja ainakaan mulla ei pcos n takia ovista vÀlttÀmÀttÀ edes tule joka kuukausi... KesÀllÀ oli taas sellaista.. mutta muuten on ollu ihan ok kierrot..

ItsellĂ€ metforem on auttanut jo vĂ€hĂ€n, sehĂ€n ei ole laihdutuslÀÀke, mutta auttaa insuliini resistanssin kanssa mikĂ€ mulla on tĂ€n pcosn takia.. nesteet on lĂ€hteneet kiertÀÀn paremmin ja olo on helpompi kun ei turvota niin paljon.. 😊

Menin lauantaina dippailemaan sipsejĂ€ vĂ€hĂ€n ja hyi kauhea sitĂ€ oloa kun kerty nesteitĂ€ yms.. eipĂ€ tartte kokeilla vĂ€hÀÀn aikaan 😁🙈

TÀÀllĂ€ kp13 ja oviksen metsĂ€stys alkoi viikonloppuna, kaiken varalta.. jos vanhat merkit paikkansa pitÀÀ niin kp15 tai 16 vois osua... đŸ€”

@KesĂ€heinĂ€85 Joo kyl huomaa vaatteissa ettĂ€ on lĂ€hteny mut ihan hirveen montaa kiloo ei oo lĂ€hteny. Kyl se tĂ€stĂ€ koko ajan. HyvĂ€, ettĂ€ sullaki nesteet saa kyytiĂ€ ❀đŸ’ȘđŸ»
Joop, kaippa sitĂ€ voi testejĂ€ hankkia. Pregcheck on ollu kyl hyvĂ€ sillon joskus. Mulla on myös sellainen syljestĂ€ katsottava, mutta en tiedĂ€ onks se ihan ok
 🙈

TĂ€mmöinen lĂ€mpöjen mittailu ja oireiden kyttÀÀminen ei sovi minulle 😂

Huomaan, ettÀ tulee vain stressiÀ lisÀÀ. No mutta tÀmÀ kierto nyt tÀllÀ tavalla ja seuraava kierto sitten ilman mittailuja ja aikaisin testailua.

Olo on enemmĂ€n ei raskautunut kuin raskautunut, mutta onhan tĂ€ssĂ€ vielĂ€ aikaa tilanteen kÀÀntyĂ€ raskauden puolellekin. EhkĂ€ vanha munasoluni siellĂ€ jotain yrittÀÀ saada aikaan, mutta onnistuuko sitten kuitenkaan. đŸ€·â€â™€ïž

oon nyt niin ilonen kun paino vaan humahti -700g kolmessa pĂ€ivĂ€ssĂ€. 😀 Kyl tÀÀ tĂ€stĂ€. Nyt on vissii sama paino kun ennen vikaa ivf-hoitoa.

Joo se syljestĂ€ katsottava testi on joku ”maybe baby”
 😀 Mutta tykkÀÀn kyl enemmĂ€n liuskoista. TĂ€nÀÀn kp6 joten alan vasta maanantaina katteleen sillĂ€ sylkihommelilla 😀. Mun kierto oli 29 pĂ€ivÀÀ, kun se on ollu 27-28 ja hoitojen aikaan se oli yhden kaks kertaa 24-25. Ihan hyvĂ€ ettĂ€ ei oo lyhentynyt. Jossainhan vĂ€itetÀÀn ettĂ€ ozempic aiheuttaa ihmisille raskautumista
ei vissii pohjaudu muuhun kun ettĂ€ ihminen on laihtunut ja sit onnistuu? Mut me ei yritetĂ€ lÀÀkkeen aikana, koska ei tiedetĂ€ vielĂ€ tieteellisesti mitĂ€ se vois aiheuttaa

Mua ottaa pÀÀhĂ€n kun mun sĂ€hköposti (Terveystalon kirje) ja some on tĂ€ynnĂ€ jotakin vaihdevuosijuttuja?! MĂ€ oon 40. Ei mulla ole vielĂ€ vaihdevuosia. 😭

Takaisin