Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan selvä haamu tuossa! 🤩 Jännittävää! Teitkö tänään uutta testiä?
Iiik mitä ihmettä.. Äsken testasin vaikka nää pidätykset on mitä on, kun heräilen kuumeen takia pitkin yötä. Tällainen testiajalla 🫣

Edit. Dippasin samaan näytteeseen RFSUn liuskan, viiva tuli. Uskaltauduin kokeilemaan samasta vielä digin ja sieltä pamahti raskaana 1-2. Kauheen aikaistahan nyt on testailla, ja sairastelu ei varmaan oo hyvä juttu, mutta olipa ihanaa nähdä että hedelmöittyminen ja kiinnittyminen on vielä mahdollista.

Liitteet

• IMG_3828.jpeg
    IMG_3828.jpeg
    465.2 KB · Katsottu: 39
  • IMG_3831.jpeg
    IMG_3831.jpeg
    764.3 KB · Katsottu: 30
Muokattu viimeksi:
Aiotko @Mustikkamarja kertoa kumppanillesi heti tänään? Ja ootko miettinyt jotain erityistä tapaa kertoa?
Mä en varmasti malta olla kertomatta vaikka tässä nyt tosi varhaisissa päivissä mennään. Mutta tuskin mitään spektaakkelia saan järkättyä kun täällä puolikuntoisena makaan, taidan vaan antaa digin käteen kun mies tulee töistä 😃

Aiotko @Mustikkamarja kertoa kumppanillesi heti tänään? Ja ootko miettinyt jotain erityistä tapaa kertoa?
Mä en varmasti malta olla kertomatta vaikka tässä nyt tosi varhaisissa päivissä mennään. Mutta tuskin mitään spektaakkelia saan järkättyä kun täällä puolikuntoisena makaan, taidan vaan antaa digin käteen kun mies tulee töistä 😃
Mä kerroin heti, kun olin saanut vietyä esikoisen päiväkotiin ja koiran pestyä kurasta. Ei mitään ihmeitä, iloisesti otti asian ja toki ollaan molemmat silleen realisteja, että kun tätä ikää on, niin pitää mennä päivä kerrallaan. Mutta eiköhän sitä jotenkin juhlisteta vielä, jos pallero pysyy nyt jonkin aikaa kyydissä 😊

Jotenkin tuntuu, että pitäisi jo alkaa tuntumaan jotakin, jos hedelmöittyminen olisi tapahtunut.

Toisaalta, ei viimeksikään tuntunut yhtään mitään, ennen kuin oli vahva plussa testissä. 🙄

Jotenkin tuntuu, että pitäisi jo alkaa tuntumaan jotakin, jos hedelmöittyminen olisi tapahtunut.

Toisaalta, ei viimeksikään tuntunut yhtään mitään, ennen kuin oli vahva plussa testissä. 🙄
Ei varmaan lohduta yhtään, mutta itselläni ei ole vahvankaan plussan kohdalla tuntunut miltään. Eli tuntemuksista ei aina voi tehdä johtopäätöksiä.

Nyt vähän jännittää. Mulla ei ole vieläkään alkanut ekat luomumenkat, pillereiden lopetuksesta ja sattumalta edellisistä menkoista on nyt viitisen viikkoa (minipillereiden kanssa oli muutamat menkat vuodessa).
MUTTA tässä on nyt nyt sellainen jännitysmomentti, että spottasin sattumalta viime viikolla ovulaation oireita, valkuaismaista vuotoa esimerkiksi ja ollaan pariin otteeseen myös talleteltu tuolloin miehen kanssa, vaikka pidänkin mahdollisuuksia kehnoina.

Nyt kuitenkin viikkoa myöhemmin on eilen ja tänään vähän jomotellut vatsaa ja pariin otteeseen myös kunnolla tuntunut samanlainen isompi nippaisu, jollaisen koin esikoisen kohdalla juuri niihin aikoihin, kun kiinnittymisen voisi olettaa tapahtuneen.

Eli jonkinlainen piinaviikko tiedossa, vaikka varsinainen yrittäminen ei ole vielä päässyt kunnolla alkamaankaan. 🫣

Takaisin