Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei, oon niin pahoillani! Kurjaa, että antoi vielä niin pitkään odotuttaa.Täällä varhainen keskenmeno (kemiallinen raskaus..voi miten inhottava sana) vahvistui eilisillan rtestillä jossa näkyi enää haalea hailura ja yöllä alkoi vuoto.
Niin, aivan totta. Tuota en tullut ajatelleeksi. Ja todellakin, ikävää tuollainen rajanveto.Mie tulkitsen tuon niin, että itsenäistä vanhemmuutta ja samansukupuolisia pareja tuo ei koskisi mikä on todella hassu rajanveto. Kukaanhan ei kuitenkaan huvikseen lähde tuohon touhuun.
Niinpä, oon kans miettinyt että oisko se kuitenkin mahdollista saada kela-korvaus… no, katsotaan nyt ensin nämä kaksi tulevaa siirtoa ja toivotaan tietysti että ne riittää!Kait se riippuu sitten pitkälti siitä miten lääkäri kirjoittaa syyn...
Voi muuten ollakin! Netistä löytyi nopeasti:Voisin kuvitella, että ikäraja on kelakorvauksiin sama kuin julkisilla en kyllä siis tiedä, en ole lukenut aiheesta. Mutta jos sen tarkoitus on vähentää painetta julkiselta.
Voi muuten ollakin! Netistä löytyi nopeasti:
”Julkisessa terveydenhuollossa lapsettomuushoidoille on noin 40 vuoden ikäraja naiselle, ja Kela-korvauksen saamisen raja on 43 vuotta.”
Kyllä tuo valkuaismainen vuoto luultavasti ovikseen liittyy Mulla meni tässä kierrossa muistaakseni 2 päivää ekojen eggiksien bongaamisesta ovisplussaan. Saattaa hyvin olla, että kerkesit jo ovuloida ennen kuin sait testattua.Yli kuukausi kulunut pillereiden lopetuksesta, mutta ei ole menkkoja kuulunut. Nyt loppuviikosta oli kuitenkin valkuaismaista vuotoa ja mietin olisiko kuitenkin mahdollista, että oli jo eka normiovulaatio. Sain vasta tänään ovistestejä ja se oli nega, mutta niinhän se hyvin voisi jo ollakin.
Pari kertaa tuli miehen kanssa puuhailtuakin, eli varovaisen jännittyneesti nyt odottelen joko niitä ekoja luomumenkkoja tai sitten muita oireita, mikä olisi kyllä melkoinen yllätys.
Ne menkatkin kelpaisi kyllä, niin lähtisi edes luonnollinen kierto rullaamaan.