Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka!

Olen 36v ja mieheni minua 10v vanhempi. Haaveissamme on pitkään ollut yhteinen lapsi, (minulla 10v tytär). Mukava on ollut lueskella tätä foorumia, ihanaa porukkaa! ❤️

Onko täällä naisia jotka on saaneet lapsen isolla ikäerolla? Vauvakuume on kova, mutta samaan aikaan jännittää aloittaa kaikki alusta. Miehestä tulisi aivan loistava ja osallistuva isä, se olisi ihana kokea koska ensikerralla olin tosi yksin..

Toinen mikä mietityttää on taloudellinen tilanne. Jäin yllättäen ensikertaa työttömäksi, liiton raha on kyllä hyvä mutta pelkään että mistä löydän työtä jos nyt työttömänä tulisinko raskaaksi. Jotenkin jännittää kaikki taloudelliset asiat vaikka sydän sanoo että tekisi mieli jättää pillerit pois.
 
@Mio tervetuloa mukaan 😊

@StarStrike itse en ole merkannut, jos vuoto on tosi vähäistä sitten vasta, kun vuotoa on tullut enemmän.

@Sandra84 miten ultra meni?

Moikka!

Olen 36v ja mieheni minua 10v vanhempi. Haaveissamme on pitkään ollut yhteinen lapsi, (minulla 10v tytär). Mukava on ollut lueskella tätä foorumia, ihanaa porukkaa! ❤️

Onko täällä naisia jotka on saaneet lapsen isolla ikäerolla? Vauvakuume on kova, mutta samaan aikaan jännittää aloittaa kaikki alusta. Miehestä tulisi aivan loistava ja osallistuva isä, se olisi ihana kokea koska ensikerralla olin tosi yksin..

Toinen mikä mietityttää on taloudellinen tilanne. Jäin yllättäen ensikertaa työttömäksi, liiton raha on kyllä hyvä mutta pelkään että mistä löydän työtä jos nyt työttömänä tulisinko raskaaksi. Jotenkin jännittää kaikki taloudelliset asiat vaikka sydän sanoo että tekisi mieli jättää pillerit pois.
Meillä on kolmas toiveissa eli, jos vielä tärppää niin tulee isompi ikäero, kun nyt lapset ovat 7v ja 9v. Mulla on ollut samoja mietteitä kuin sinulla, kun kaikki pitää sitten aloittaa alusta, taloudellinen puoli ym., mutta olen siihen tulokseen tullut, että enemmän se harmittaa, jos sitä ei ees uskalla yrittää, kyllä kaikki asiat aina jotenkin järjestyy ❤️

Se ois kp24 menossa ja ei oo minkäänlaisia raskauteen viittaavia oireita, joten odottelen menkkojen alkavan lähipäivinä. Vähän on jo nyt ollut menkkamaista jomottelua ja pms oireita myös. Toivottavasti ei kierto kuitenkaan nyt jäis alle 26 päivän.
 
Moikka!

Olen 36v ja mieheni minua 10v vanhempi. Haaveissamme on pitkään ollut yhteinen lapsi, (minulla 10v tytär). Mukava on ollut lueskella tätä foorumia, ihanaa porukkaa! ❤️

Onko täällä naisia jotka on saaneet lapsen isolla ikäerolla? Vauvakuume on kova, mutta samaan aikaan jännittää aloittaa kaikki alusta. Miehestä tulisi aivan loistava ja osallistuva isä, se olisi ihana kokea koska ensikerralla olin tosi yksin..

Toinen mikä mietityttää on taloudellinen tilanne. Jäin yllättäen ensikertaa työttömäksi, liiton raha on kyllä hyvä mutta pelkään että mistä löydän työtä jos nyt työttömänä tulisinko raskaaksi. Jotenkin jännittää kaikki taloudelliset asiat vaikka sydän sanoo että tekisi mieli jättää pillerit pois.
Heippa!
Meillä vanhimman ja keskimmäinen ikäero on 11v. Ja todella toimiva ikäero on, vanhempi hoitaa pienempää, ei ole mustasukkainen tms. Ja asioilla on tapana järjestyä. Tietenki hyvä miettiä taloudellistakin puolta, mutta täytyy luittaa siihen että asiat järjestyy 🤗
 
Moikka!

Olen 36v ja mieheni minua 10v vanhempi. Haaveissamme on pitkään ollut yhteinen lapsi, (minulla 10v tytär). Mukava on ollut lueskella tätä foorumia, ihanaa porukkaa! ❤️

Onko täällä naisia jotka on saaneet lapsen isolla ikäerolla? Vauvakuume on kova, mutta samaan aikaan jännittää aloittaa kaikki alusta. Miehestä tulisi aivan loistava ja osallistuva isä, se olisi ihana kokea koska ensikerralla olin tosi yksin..

Toinen mikä mietityttää on taloudellinen tilanne. Jäin yllättäen ensikertaa työttömäksi, liiton raha on kyllä hyvä mutta pelkään että mistä löydän työtä jos nyt työttömänä tulisinko raskaaksi. Jotenkin jännittää kaikki taloudelliset asiat vaikka sydän sanoo että tekisi mieli jättää pillerit pois.
Jos/kun meillä jossain kohtaa tärppää niin lapsilla tulee olemaan myös ikäeroa, kun minun esikoinen on nyt 14v. Itsellä on välillä harmittanut, että elämä on mennyt miten on mennyt, eikä hänellä ole aiemmin ollut sisarusta. Hän on sitä kyllä vuosien aikana kaivannut. Kuten itsekin. Aika on vain raaka. Se menee todella nopeaa, eikä omat elämän käänteet ole pysyneet kyllä siinä mielessä mukana. :Grinning Face: Toisaalta; hyvä niin. Itsellä on eri tilanne tällä hetkellä työn kannalta, kun on töitä. Siinä jännittää sitten omat kuvionsa; kuten työkavereiden suhtautuminen, sitten joskus töihin paluu, työtehtävien jako ym.ym. jos/kun niin onnekkaasti käy, että tulee raskaaksi. Aiemmin, kun esikoinen syntyi olin opiskelijana. Silloin oli kaikesta stressiä. Kiire saada koulu loppuun, koska en halunnut, että miehen tulee kaikki maksaa ja elättää. (tyhmä ajatus, mutta silloin ajatteli aika kapeasti tuota, eikä tullut kommunikoitua puolison kanssa.) Valmistuin viimein kun lapsi oli syntynyt ja aloin saamaan liiton rahaa. Se kyllä itsellä helpotti sitä stressiä rahasta yms. Sitten ajatuksena myös se, eihän sitä omaa raskautta tarvitse siihen mahdolliseen uuteen työpaikkaan heti kertoa, vaikka olisi raskaana jo hakuvaiheessa. Teet töitä sitten niin pitkään kuin voit. :smiling-eyes:
 
@Mio tervetuloa mukaan 😊

@StarStrike itse en ole merkannut, jos vuoto on tosi vähäistä sitten vasta, kun vuotoa on tullut enemmän.

@Sandra84 miten ultra meni?


Meillä on kolmas toiveissa eli, jos vielä tärppää niin tulee isompi ikäero, kun nyt lapset ovat 7v ja 9v. Mulla on ollut samoja mietteitä kuin sinulla, kun kaikki pitää sitten aloittaa alusta, taloudellinen puoli ym., mutta olen siihen tulokseen tullut, että enemmän se harmittaa, jos sitä ei ees uskalla yrittää, kyllä kaikki asiat aina jotenkin järjestyy ❤️

Se ois kp24 menossa ja ei oo minkäänlaisia raskauteen viittaavia oireita, joten odottelen menkkojen alkavan lähipäivinä. Vähän on jo nyt ollut menkkamaista jomottelua ja pms oireita myös. Toivottavasti ei kierto kuitenkaan nyt jäis alle 26 päivän.
Hyvin! Kiitos kysymästä😀! Kaikki oli niinkun pitää kuulemma! Ja perjantaina alan pistään Menopuria ja siitä viikon päästä sitten ultra. Synarela jatkuu, mutta vähennetään pe. Ja dhea jää pois sekä Q10 nyt. 🤞
 
Meillä on se melkein 6 vuotta ikäeroa noilla mukuloilla. Tuntuu toimivalta, vaikka joskus joutuu selittämään esikoiselle miksi pieni tarvitsee enemmän syliä. Itse uskon todella siihen että asioilla on tapana järjestyä ja elämä kantaa. Oman äitini sanoja lainatakseni, lapsi tuo leivän tullessaan. Uuden ihmistaimen kasvattaminen on jotain mitä ei rahassa voi mitata ja lapset on mun elämäni suurin saavutus. Menipäs ällöttävän siirappiseksi 🤣 Mutta joo on niitä huonojakin päiviä. Jotkut sanoo, että päivääkään en vaihtaisi pois. Mä vaihtaisin, joskus vaikka koko viikon. Mutta lapsia en pois antaisi.
 
Tervetuloa mukaan uudet minunkin puolestani!
Hienoa @Sandra84 että kaikki ok ok! 🙂

Meillä ei tosiaan ole yhtään tenavaa... 12 vuotias kissa... Sille voi tilanne tulla sitten yllätyksenä 😂

Toki meillä on "tätilässä" käynyt usein minun veljien poikia.. toki niissäkin ikähaitari nyt jo 10-16v ja 1-12 vuoden ikäisiä käy silloin tällöin kyläilemässä... 🤔

Nyt on taas usko koetuksella tähän hommaan... Mikä ihmeen ovis plussa lauantaina... 🙄🤯🤦‍♀️
Nyt kp15 ja alkoi illalla viiden-kuuden aikoihin kevyt vuoto ja nyt illalla alavatsakivut ja hieman enemmän vuotoa.. en olis alkuillasta edes huomannut jos ei olisi ns kosteuden takia tarvinnut pikkuhousun suojaa... Nyt sitten on jo ihan pieniä menkkatuntemuksia ja kipua alavatsassa...
Että jaa-a... 🤷‍♀️

-> paniikki.. vaihdevuodet alkaa 😱 kyllä tämä menee omituiseksi touhuksi.. ihan hyvä, että sain sen ensikäynnin varattua... 🙄
 
Minä täällä ihmettelen niukkaa vuotoa.. Juuri ehkä semmoisen pienen siteen tarvisi koko päiväksi. Ihan vain hygienia-syistä tulee vaihdettua vessareissuilla. Alavatsaa nipistelee välillä vähän, mutta eipä juuri muuta. Iho meni ihan järkky kuntoon taas.. aaaah.. ihanat hormoonit. :Angry Face With Horns: Ehkäpä nuo menkat tuolla alkaa kohta enempi läikkymään ja holvaamaan.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Olen kuitenkin merkannut jo uuden kierron alkaneeksi, kun ei tuo mitään semmoista "tuhruakaan" oikein ole.


Täytyy kyllä sanoa, että ihana, kun miehen kanssa jakaa samaa unelmaa yhteisestä lapsesta ja elämästä. Molemmat on valmiita tekemään tämän haaveen eteen asioita ja kaikkensa. :red-heart: Luulen, että tästä aletaan asioista edistämään aivan lähiaikoina; ultraa, lääkäriä yms. Pitää ehkä vain itseä tökätä vähän eteenpäin.


@Kesäheinä85 tsemppiä, josko vuoto nyt pysyisi poissa. KP15 ei oikein menkkoihinkaan passaa, niin liittyisikö johonkin muuhun. Ehkä enemmän sitten ovikseen..?
 
@Nasso88 ihana uutinen ❤️

Mulla nyt eka sellainen kierto, jossa yritin selvittää ovulaation ajankohtaa. Aiempaan tapaan lämmöistä ei ota mitään selvää, mutta koska ekaa kertaa raskautuessa ovis oli kp 15, niin aloin mittailla kp 13 kohdalla. Kp 13-19 välille ei osunut positiivista testiä, joskin kp 13 oli hailakka viiva ja kp 16 jäi vahingossa testaamatta. Juuri tähän sopivasti tuli edes jonkinlainen lämmönnousu plus iho-oireilua, mutta oletan, että ovulaatiotestin olisi pitänyt näyttää edes jonkinlaista viivaa myös kp 15 tai kp17, jos se huippu olisi osunut kp:lle 16 🤔

Vaikka lähtökohdat raskautumiseen näistä lähtökohdista huonot, niin silti jotenkin aina kierron tullessa lähelle loppua alkaa toivoa, että josko se uusi kierto ei alkaisikaan. Niin olen salaa toivonut nytkin, mutta tänään alkoi kaamea päänsärky ja tuntuu turvotusta, joten eiköhän ne kuukautiset vuorokauden sisällä ala...

Niinpä siis katse kohti seuraavaa kiertoa. Itse olen noiden ovulaatiotestaamisten kanssa suht noviisi, joten mitä mieltä olette, kuinka aikaisin testailu kannattaisi aloittaa?
 
@Nasso88 ihana uutinen ❤️

Mulla nyt eka sellainen kierto, jossa yritin selvittää ovulaation ajankohtaa. Aiempaan tapaan lämmöistä ei ota mitään selvää, mutta koska ekaa kertaa raskautuessa ovis oli kp 15, niin aloin mittailla kp 13 kohdalla. Kp 13-19 välille ei osunut positiivista testiä, joskin kp 13 oli hailakka viiva ja kp 16 jäi vahingossa testaamatta. Juuri tähän sopivasti tuli edes jonkinlainen lämmönnousu plus iho-oireilua, mutta oletan, että ovulaatiotestin olisi pitänyt näyttää edes jonkinlaista viivaa myös kp 15 tai kp17, jos se huippu olisi osunut kp:lle 16 🤔

Vaikka lähtökohdat raskautumiseen näistä lähtökohdista huonot, niin silti jotenkin aina kierron tullessa lähelle loppua alkaa toivoa, että josko se uusi kierto ei alkaisikaan. Niin olen salaa toivonut nytkin, mutta tänään alkoi kaamea päänsärky ja tuntuu turvotusta, joten eiköhän ne kuukautiset vuorokauden sisällä ala...

Niinpä siis katse kohti seuraavaa kiertoa. Itse olen noiden ovulaatiotestaamisten kanssa suht noviisi, joten mitä mieltä olette, kuinka aikaisin testailu kannattaisi aloittaa?
Kierron pituudestahan se paljon riippuu. Mut esim itsellä kierrot on ollut nyt 28-31pv hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen ja olen ovuloinut kp9 tai 10 jo. Itse aloitan siis testauksen jo tosi alkukierrosta.
 
Kierron pituudestahan se paljon riippuu. Mut esim itsellä kierrot on ollut nyt 28-31pv hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen ja olen ovuloinut kp9 tai 10 jo. Itse aloitan siis testauksen jo tosi alkukierrosta.

Kierron pituudesta vaikea sanoa, kun vasta toka kierto raskauden+imetyksen jälkeen. Mutta 28-30 paikkeilla uskoisin olevan. Täytyy varmaan testailla jo viime kertaa aiemmin seuraavassa kierrossa 🙂
 
Itse testasin ovista muutamassa kierrossa jo kp7 alkaen... Ja kyllä ne minulla nykyään tulee ovisplussat näköjään kp12-16 välillä... letrozol ja vkm ilmeisesti muuttivat kiertoa niin ettei ole enää yli 26-27 päivää kuin mitä nyt viime kuussa.. kun miettii viimeisiä 14kk... 🤔 Testasin muutamassa kierrossa myös clearbluen digitesteillä ovista, sit oon tyytynyt apteekin omiin testeihin...

Vuotoa tuli vain eilen ja hieman alkuyöstä.. ei mitään suurta.. joten toivottavasti oli oviksen liittyvää.. ja toivottavasti riitti se su ilta... 🙈

Maanantaina ei jaksettu.. ja ku ajattelin et ovis plussa oli lauantaina että turhaa enää maanantaina 🤭🙈 joo nyt on vaan liikaa kaikkea.. ja kyllä tää kolmen vuoden "aktiivinen" yritys jo puuduttava... Ja kun ei muutenkaan olla oltu mitään pupuja 10 vuoteen 🙈
Ja eilen olin vähän kipeä ja vuosina, niin ei kyllä käynyt mielessä mitään tehdäkään... 🙄

Noh.. onneksi on se ensikäynti heti syyskuun alussa... Varasin niin että alkaa uusi kierto, ettei tartte menkkakivuissa siellä olla...
Vaikka eihän se haittaisi jos tulisikin se legendaarinen plussa, just ku on varannut ensikäynnin... 🙈
 
Kiva löytää tällainen ketju. Itse olen 35v 8-vuotiaiden kaksosten itsellinen äiti ja nyt suunnitelmissa yrittää saada kolmas lapsi. Vauvakuume on tosi kova, pitkään jo haaveillut mutta olen halunnut odottaa että kaksoset on kouluikäisiä. Uskon että näinkin iso ikäero on vaan positiivinen juttu. Vähän jännittää onko vaikeaa tulla raskaaksi, esikoisista raskauduin helposti klinikalla inseminaatiolla ilman lääkkeitä mutta silloin olin nuori. Tarkoitus varata ensikäyntiaikaa lokakuussa klinikalle, jännittää mutta tosi innoissani olen. 🥰
 
Muokattu viimeksi:
Moikka!

Olen 36v ja mieheni minua 10v vanhempi. Haaveissamme on pitkään ollut yhteinen lapsi, (minulla 10v tytär). Mukava on ollut lueskella tätä foorumia, ihanaa porukkaa! ❤️

Onko täällä naisia jotka on saaneet lapsen isolla ikäerolla? Vauvakuume on kova, mutta samaan aikaan jännittää aloittaa kaikki alusta. Miehestä tulisi aivan loistava ja osallistuva isä, se olisi ihana kokea koska ensikerralla olin tosi yksin..

Toinen mikä mietityttää on taloudellinen tilanne. Jäin yllättäen ensikertaa työttömäksi, liiton raha on kyllä hyvä mutta pelkään että mistä löydän työtä jos nyt työttömänä tulisinko raskaaksi. Jotenkin jännittää kaikki taloudelliset asiat vaikka sydän sanoo että tekisi mieli jättää pillerit pois.

Ensimmäiselle ja toiselle lapselle tulisi vähintään 15v ikäeroa jos onnistuisin tulemaan raskaaksi toisen kerran. Iso ikäero surettaa, mutta ei voi mitään 😔 Haluaisin kuitenkin kokea raskauden vielä ja nykyisen miehen kanssa perhe-elämä olisi hyvin erilaista. Minäkin olin ekan kanssa niin yksin..

Olen jo lueskellut tätä ketjua vaikka 35v-synttäreihin on vielä muutama kuukausi. Jatkan taustailua vielä hetken, mutta tähän halusin kommentoida 😇
 
@Nasso88 ihana uutinen ❤️

Mulla nyt eka sellainen kierto, jossa yritin selvittää ovulaation ajankohtaa. Aiempaan tapaan lämmöistä ei ota mitään selvää, mutta koska ekaa kertaa raskautuessa ovis oli kp 15, niin aloin mittailla kp 13 kohdalla. Kp 13-19 välille ei osunut positiivista testiä, joskin kp 13 oli hailakka viiva ja kp 16 jäi vahingossa testaamatta. Juuri tähän sopivasti tuli edes jonkinlainen lämmönnousu plus iho-oireilua, mutta oletan, että ovulaatiotestin olisi pitänyt näyttää edes jonkinlaista viivaa myös kp 15 tai kp17, jos se huippu olisi osunut kp:lle 16 🤔

Vaikka lähtökohdat raskautumiseen näistä lähtökohdista huonot, niin silti jotenkin aina kierron tullessa lähelle loppua alkaa toivoa, että josko se uusi kierto ei alkaisikaan. Niin olen salaa toivonut nytkin, mutta tänään alkoi kaamea päänsärky ja tuntuu turvotusta, joten eiköhän ne kuukautiset vuorokauden sisällä ala...

Niinpä siis katse kohti seuraavaa kiertoa. Itse olen noiden ovulaatiotestaamisten kanssa suht noviisi, joten mitä mieltä olette, kuinka aikaisin testailu kannattaisi aloittaa?

Siis mitä ihmettä?!? 😍 Mulla tosiaan ollut tilanne se, että edellisen raskauden jälkeen vasta pari kiertoa takana ja kummassakaan en onnistunut bongaamaan ovulaatiota. Esikoista yrittäessä se oli kp 15 tienoilla, mut nyt ei niihin aikoihin ollut kyllä minkäänlaisia tuntemuksia, selkeitä lämpötilamuutoksia tai positiivista ovulaatiotestiä. Nyt kuukautiset pari päivää myöhässä, mutta sekään ei kauheasti hetkauta, kun tosiaan kierto varmasti vielä hakee paikkaansa. Nyt kuitenkin pari päivää ollut oireita, jotka ei ihan tyypillisiä mun kuukautisten alkaessa. Niinpä testasin eilen ja tänään OneStep-testillä ja molempina negatiivinen tulos (ei minkäänlaista haamuakaan). Nyt sitten osuikin silmiin jossain juttua siitä, että ko. valmistajan testit on olleet epäluotettavia ja keskustelupalstoilla oli usealla kokemuksia siitä, että saanut tolla negan ja muilla testeillä plussan. Niinpä kaivoin vielä kaapista ClearBluen ja sieltäpä tulikin sitten tällainen yllätys!

Tosin nyt toki sitten takerrun siihen, että näyttö näyttää 1-2 viikkoa, vaikka mun laskujen mukaan pitäisi näyttää jo 2-3. Tokikin tein testin iltapäivällä eli voisiko se aiheuttaa pienemmän tuloksen 🤔 Nyt pitäis malttaa siis odottaa lähemmäs viikko ennen kuin varmistaa, että testissä viikot kasvaa... Maltti ei ole vahvin puoleni 😬

Ja muoks: Toki myöskin toi "mun laskujen mukaan pitäisi näyttää jo 2-3" voi mennä ihan hyvin pieleenkin, kun tosiaan ovulaatiota en missään vaiheessa havainnut 😅
 

Liitteet

  • IMG20240815170911.jpg
    IMG20240815170911.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 30
Mulla tää vauvantekohistoria on tosi kummallinen. Esikoista tein viisi vuotta, kahden eri miehen kanssa, en tosin samaan aikaan 😉 Kuopus sai alkunsa kuparikierukan läpi. Nyt kolmosta ei näy ei kuulu, yrityskierto taitaa olla 21. Tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin. Mies on liian vanha hoitoihin ja minä liian painava, joten ei apuja luvassa sieltäkään. Miten käsitellä sitä jos lapsiluku jää yhden vajaaksi? Mä olisin niin vielä halunnut yhden 🥺 Toki kiitollinen olen noista kahdesta ja muistankin esikoisen tärppiä odottaessani ajatelleeni katkeran, että miten jotkut kehtaa vinkua ja valittaa, kun niillä on jo edes yksi. Niin se elämä opettaa.
 
Heissan,Täällä lokakuussa 39v täyttävä mammaihminen alkanut kuumeilemaan vielä "iltatähdestä",vaikkakin lapsi muruja ennestään jo 7 ja "mummin roolia" jo tähän ikään ehtinyt jo 2v pitämään mutta vieläpä se oma pieni tulisija olisi tännekkin tervetullut =) Vielä ei olla ns.yrittämällä yritetty mutta saanut tulla jos tullakseen on asenne ollut,jos lasketaan yk kertoja niin sanoisinko yk 2 menossa ja nyt ollaan kp1 ja siis kierron alkuja mennään,kiertoni on ollut epäsäännöllisen säännöllistä johtuen kesällä syödyistä antibiooteistakin mutta nyt tuntuu taas normikierto löytymään.Joten kp1/33 ilmeisemmin ja ovikset olen aina bongannut limoisra sekä kivuista,ovat kyllä todella selkeitä joten niidenkään puolesta tuskin ongelmaa,sisätutkimus on tehty noin kk takaperin ja siellä näytti kaikki olevan kunnossa joten oletan että ihan hedelmällinen sitä vielä ollaan tähänkin ikään mennessä=)Ei muutakuin jännäilemään teidän muitten mammojen kanssa..hihihii=)
 
Muokattu viimeksi:
Mulla tää vauvantekohistoria on tosi kummallinen. Esikoista tein viisi vuotta, kahden eri miehen kanssa, en tosin samaan aikaan 😉 Kuopus sai alkunsa kuparikierukan läpi. Nyt kolmosta ei näy ei kuulu, yrityskierto taitaa olla 21. Tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin. Mies on liian vanha hoitoihin ja minä liian painava, joten ei apuja luvassa sieltäkään. Miten käsitellä sitä jos lapsiluku jää yhden vajaaksi? Mä olisin niin vielä halunnut yhden 🥺 Toki kiitollinen olen noista kahdesta ja muistankin esikoisen tärppiä odottaessani ajatelleeni katkeran, että miten jotkut kehtaa vinkua ja valittaa, kun niillä on jo edes yksi. Niin se elämä opettaa.
@Mio Ihan uteliaisuuttani kysyn; miksi ajattelet, että mies on liian vanha hoitoihin? (allekirjoituksessa on vm.82.)

Muidenkin mielipiteitä asiasta kaipailisin, milloin on liian vanha...? Mikä sen määrittää? (Naisella nyt tietenkin on aikalailla selvä.)

@Odottavainen hyvältä näyttää! :smiling face with heart-eyes:
 
Takaisin
Top