Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla sitten alkoi se vuoto pari päivää sitten. Onko kellään tietoa voiko tässä nyt oottaa että kierto jatkuu ihan normaalisti?🤔 Mietin tietty, että oottaako ovulaatiota normaaliin aikaan😅
 
Mulla sitten alkoi se vuoto pari päivää sitten. Onko kellään tietoa voiko tässä nyt oottaa että kierto jatkuu ihan normaalisti?🤔 Mietin tietty, että oottaako ovulaatiota normaaliin aikaan😅
Kannattaa seurailla, ei välttämättä ole ihan 100% samaan aikaan, mutta kaikki on niin erilaisia.

Täällä kp1 ja turvotus. Maanantaina vasta tiedän miten hoito jatkuu 😅 sumuttelua jatkan.
 
Vastaan omaan pohditaani mitä lääkäri miulle kertoi tuosta voiko "ennenaikaisesti puhkeamaan pakotetusta" munarakkulasta tulla raskautumista ajatellen tarpeeksi kypsää munasolua: voi. Joskus voi kuulemma onnistua paremminkin kun munasolu vapautetaan vähän ennen kuin se luonnollisesti vapautuisi (ei toki aina ja kaikilla, mutta kokeilemisen arvoista). Liekö jotenkin "extra-tuore" silloin 😅 Kuulemma 14 mm on kuitenkin se raja, jota pienempää follikkelia ei lähdetä irrotuspiikillä puhkomaan, koska niistä ei tutkimustiedon perusteella kypsää munasolua ole odotettavissa. Miun folli oli inssipäivänä 15 mm 😂 Toiveikas olen kuitenkin, vaikka en nyt hengitystä pidättele. Näyte oli hyvä ja kaikki meni hyvin. Oviskivut alkoi tänään päivällä, reilu vuorokausi Ovitrellen pistosta. Vielä kotikonstit tänään ja sitten piinailemaan :smiley-bounce005 Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin! 💕
 
Tsemppiä täältä teille kaikille eri kierron vaiheisiin. Uskalletaan unelmoida, vaikkei se aina niin helppoa olekkaan. 💝

ON: täällä on nyt dpo7 (app:n mukaan). Välillä olen tuntevinani jotain menkkajuilintaa. Sitten se loppuu. Välillä jotain tuntemuksia rinnoissa.. ja sitten nekin katoaa. Pää tuntuu väsyneeltä. En jaksa kamalasti seurustella, mutta hereillä kyllä pysyn...ja heräilen..! ihan ihmeellisiin aikoihin ja tosi hankala aamuyöstä enää nukahtaa. Jos aamulla ei olisi satanut vettä, olisin kello 5 lähtenyt mustikkaan.. 😄🫐 positiivista nyt tässä kierrossa on, että kp:t on jo pidemmällä kuin viime kierrossa, kun yhtäkkiä alkoi ne hyökyaalto-menkat ihan varoittelematta. Eli vaikkei nyt mitään ole mukaan tarttunut, niin josko kierto nyt asettuisi uomaansa. Toki dpo:t ei taida vielä olla samassa.. 🤔Yritän olla stressaamatta kaikkea mahdollista ja luottaa nyt hetken "prosessiin" ja gyneen. Milloin testaisitte, jos menkkoja ei nyt kuulu?
 
Tsemppiä täältä teille kaikille eri kierron vaiheisiin. Uskalletaan unelmoida, vaikkei se aina niin helppoa olekkaan. 💝

ON: täällä on nyt dpo7 (app:n mukaan). Välillä olen tuntevinani jotain menkkajuilintaa. Sitten se loppuu. Välillä jotain tuntemuksia rinnoissa.. ja sitten nekin katoaa. Pää tuntuu väsyneeltä. En jaksa kamalasti seurustella, mutta hereillä kyllä pysyn...ja heräilen..! ihan ihmeellisiin aikoihin ja tosi hankala aamuyöstä enää nukahtaa. Jos aamulla ei olisi satanut vettä, olisin kello 5 lähtenyt mustikkaan.. 😄🫐 positiivista nyt tässä kierrossa on, että kp:t on jo pidemmällä kuin viime kierrossa, kun yhtäkkiä alkoi ne hyökyaalto-menkat ihan varoittelematta. Eli vaikkei nyt mitään ole mukaan tarttunut, niin josko kierto nyt asettuisi uomaansa. Toki dpo:t ei taida vielä olla samassa.. 🤔Yritän olla stressaamatta kaikkea mahdollista ja luottaa nyt hetken "prosessiin" ja gyneen. Milloin testaisitte, jos menkkoja ei nyt kuulu?
Testasin varmaan 14-15 vrk ovulaation jälkeen jos tätiä ei näy 🤔
 
Kyllä se oli kiinnittymisvuotoa. Tuli selkeä plussa ja Ilta pissata 😭❤️
 

Liitteet

  • IMG_20240811_170833.jpg
    IMG_20240811_170833.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 119
Eli tosiaan ovulaatio oli kp 13-14 päivä. Puuhastelua ennen sitä ja vielä samana päivänä. Tasan viikko siitä alkoi kiinnittymisvuotoa tulla parina päivänä tuhnua, mutta erilaista mitä menkkavuoto. Enää en malttanut odottaa ja kp 28/28-30 kohdalla nyt testasin ja positiivinen heti. Oireita esim. pieni pahoinvointi ja pieni rintojen kipu, vähän väsyttää mutta ei paljoa. Eli erittäin alussa on ja tästä toivon, että oireet vahvistuvat! Siitä ainakin tietää, että hormoneita pukkaa kroppaan 😅
Uskaltakaa unelmoida oli hyvin sanottu, niin minäkin tein vaikka keskenmeno taustalla. Tämä kuitenkin näkyy testissä jo nyt esim. kesken mennyt näkyi nippa nappa vaaleana viivana viikko sen jälkeen, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.
Liekkö nyt kiinnittynyt edellistä paremmin kun tuli vuotoa? Tiiä sitten 🤷 nyt vaan pelko pois
 
Muokattu viimeksi:
Onnea @Nasso88 ! Toivottavasti pysyy matkassa ja pääset pelosta eroon ja pystyt nauttimaan! 🙂

ON aika ensikäynnille varattu.. soitan vielä alkuviikosta ja varmistan pari asiaa.. joko nyt elokuun viimeinen viikko on aika tai sit tarvittaessa siirrän syyskuun alkuun... miehen kanssa tunteiden vuoristorata käyty läpi.. eilen iltapäivällä ovistestit melkein plussa... Eli melkein tasavahvat viivat.. yöllä kunnolla limaa... Olis kannattanut vaan jaksaa eilen jo hommailla... Tänään testi jo paljon haaleampi... 🙄 Eli tänään ovis päivä... Ilmankos aamulla jo artisti hieman rintoja... Iltahommia tiedossa... 🙈
Nyt on kyllä luvattoman laiska kierto ollut.. mutta oletin plussan tulevan aikaisintaan huomenna... 🙈 Nooh.. yritetään... 🙈
 
Onnea plussasta @Nasso88 😍

Mulla alkoi nyt tiputteluvuoto ja menkkakrampit näin sunnuntai-illan ratoksi. Eli huomenna sit ilmeisesti kp1. 🙂 Omasta mielestä kyl saatiin hyvin talleteltua oviksen aikaan, toki vaan yhden kerran. Oltiin silloin kyl just oltu kipeenä, ehkä jopa koronassa, ni en tiedä onko sillä ollu vaikutusta ettei sit napannu. Parissa testissä kyl olin hieman näkeväni jotain viivan paikkaa, mut saatoin nähdä kyl ihan omianiki välillä. 😅
 
Ilmoittaudun mukaan tänne! Meillä uusperhe, kaksi tyttöä. Minulla esikoinen 8v, vuoroviikoin meillä ja sitten yhteinen 2v. Tjottailtu on siitä lähtien kun 2v syntyi, mutta ei näy ei kuulu. Neiti 2v, tuli kuparikierukan läpi, tilastoihme. Itse kovasti haluaisin vielä yhden, mutta mutta... Onko vaan ahneutta haluta lisää, kun on jo kaksi fiksua ja täydellistä jaloissa pyörimässä. Minä vuosimallia -87 ja mies -82, eli alkaahan tässä ikää molemmilla olemaan. Tsemppiä kanssa kulkijoille!
 
Tervetuloa @Mio :Waving Hand Sign::Smiling Face With Smiling Eyes:

@Nasso88 Niiin ihanaa, tarrasukkia mukaan. :folded: :Smiling Face With Smiling Eyes:

@Sandra84 Tsempit ultraan. :Thumbs Up Sign:

ON: Täällä myös menkat tekee tuloaan. Pientä vuotoa ja aamulla oli semmoisia menkkarepaisuja alavatsalla. Samalla tavalla ei nyt kuitenkaan alkanut menkat kuin viime kierrossa. Hyvin paljon maltillisemmin vuotaa. Mutta JEI! kierto oli edellistä pidempi. Tässä muutenkin mietin, että merkkaanko KP1:ksi kun vuoto on niin vähäistä. Kunnon vuodosta olen vasta menkoiksi laskenut. Nyt on ollut vähän etova olo.. ja paleltaa ja väsyttää. Voi olla, että olen tulossa flunssaan/koronaan, kun viikonloppuna oli samassa paikassa koronaan sairastunut. Sain siitä ilmoituksen vasta myöhemmin. Toivottavasti ei osuisi ihan täydellä voimalla. Aiemmat koronat on olleet itsellä ihan kamalia. Tässä nyt sitten taiteilen mielessäni, että varaanko ensi viikolle ajan ultraan vai katsonko sairastunko. Sen nyt olen kuitenkin päättänyt -> ultran varaan, mutta milloin on sitten toinen asia. En tahtoisi joutua siirtämäänkään sitten aikaa.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top