Hyvää syntymäpäivää!@StarStrike Mä ehkä menisin gynelle ultraan ja kysyisin mielipidettä, että mitä kannattaa tehdä. Kun näissä hommissa ei oo aikaa hukattavana. Hyvä, että oli hyvät tulokset.
Mulla kp29 (normi 27-28) ja näin ollen Synarela toimii. Saattaa pitkittää ilmeisesti viikolla kierron alkua.
Tänään se 40 sitten pärähti mittariin. En ole ehtinyt vielä ajattelemaan miltä tuntuu. Vielä pitäs 4h tehdä töitä. Tai ainakin 3h.
En enää muista oliko edellisistä raskauksista mitään kiinnittymisvuotoja, mutta toivottavasti se oli sulla kiinnittymisvuotoaNyt ois luultavasti dpo 8 tai 9 ja erittäin erittäin haalea punertava tuhnu tuli paperiin eli voisko olla kiinnitysvuotoa? Nyt on kp 22 menossa ja menkat alkanu vaihtelevasti 28-31 mutta ikinä ei oo aiemmin ennen menkkoja paperiin tullu mitään
Nyt ois kp17. Yritettiin miehen kanssa talletella ahkerasti torstain-maanantain välillä, nyt saa taas sitten hetken jännäillä, mutta ei toivo kovin korkealla ole. Perinteinen nännikipu alkoi taas parin päivän sisään flon ennustamasta ovulaatiopäivästä. Ens kierrosta otan kyllä ne ovistikut käyttöön niin ei tarvii sitten arpoo milloin se ovis on
Viime viikolla kävin papakokeessa. Ei tainu olla kovin kokenu ottaja, kun ronkki jonkin aikaa ennenkuin löysi oikean paikan. Ei tuntunu kovin mukavalle, itse näytepalan ottaminen ei tuntunu sitten onneksi miltään.