Yleistä löpinää

Tänää kävin lääkärissä ku nii kova niska/pääkipu. Sen mielestä buranaaki voi syödä ennen viimestä kolmannesta, ite en kyl uskalla syyä. Voltargeeliä voi kuulemma käyttää. Toivottavasti, koska pelkkä panadooli ei vie särkyä pois :(

Joo en kyllä itsekään uskaltais vaikka mielestäni luin jostain että on ok näin alkuun käyttääkin myös sitä. Vai olikohan se niin että lääkäri sanoi että kannattaa migreeniin ensin kokeilla panadol+burana ja sit vasta toi kohtauslääke..

Juoks moni limua? Kun en pysty kahvii juomaan niin cokis light korvaa sen, tiedän että ei pitäis mut jotenki se "auttaa" oloon...

Voltarenia ei saa käyttää raskauden aikana. Mulle sitä määräsi työterveyslääkäri viime raskaudessa ja neuvolan lääkäriin soitin, niin kielsi sen. Buranaa voi ottaa silloin tällöin.

Mietin kans että saiko sitä oikeasti käyttää vai ei.. Sehän kyllä imeytyy paikallisesti.. Täytyy kysyä varmaan noista lääkäriltä..

Laitoin liven hiusvärin päähän, hyi minua. kampaajani oli sitä mieltä että pienissä määrin ei ole maailmanloppu. Ajattelin ensin laittaa kasvivärin mutta koska olen monta vuotta värjännyt kirkkaan punaiseksi, totesin nyt että kaupan väri ajaa asiani tarkoitusta. Keskiviikkona on hautajaiset ja esiinnyn siellä joten pitää näyttää hyvältä. Ja sitte ylläpito värjäävällä hiusnaamiolla kunnes vauva syntyy...

On rankkaa olla nainen :D

Sokeri.. Ja sit hiilihappo voi aiheuttaa / lisätä närästystä ja turvotusta.. Eli käytännössä vaan hankaloittaa oloa

Miks limsaa ei sais juoda? Mä oon jounu ihan normaalisti
Mä oon kans juonu normisti, mutta kofeiinia sisältäviä en ole juonut enkä mitään muita piristäviä. Enkä colaa kun resepti on kyseenalainen. Jaffan ja fantan tuotteet ok, mutta ei sokerittomana, kun pidän makeutusta muutenki arveluttavana.

Hyyyyyi! Varasin ajan labraan sokerirasitustestiin! Viimeistään viikolla 15 kuulemma pitää ottaa, mut sain ajan jo 22.6! En arvosta mut olis kiva jos kerralla tulis hyvät arvot (kuten yleensä) niin sais loppu ajan olla sit rauhassa ku tulee vielä ne himskatin vasta-aine kokeet myös.

Huh...kävin tänään hammashygienistillä poistamassa hammaskiven. :0 Pikkasen sattui, kun otti ensin ultraääneellä ja sitten käsipelillä kaivellen pois hammaskiven. Ihan vedet tuli silmiin. Tuntui ikenet olevan myös paljon herkemmät ja verta vuotavammat. Ihanaa, kun raskaus alkaa suussakin jylläämään!
No toivon mukaan ei enää tarvi raskauden aikana käydä hammaslääkärissä.

Minunkin pitäisi varata aika vuosittaiseen hammastarkastukseen.
Tänään lähdin 3 nuorimman kanssa mökille, vaikka eka olin, että en nyt tiedä.. mutta mie en viihdy täällä krs-talo alueella ulkona ja pitäähän lapset käyttää ulkonakin.. Ja nyt, kun on toinen auto käytössä sen aikaa, kun ystävä on reissusta.. Ja, kun isäntä on pitkät päivät töissä.. niin ei siitäkää oo apua.. tosin vois auton jättää meille, kun työmaalle ei pitkä matka oo :laughing025. Vois vaikka pyörällä mennä.

Mökillä sain lopun nurmikon leikattua ja ikkunat ulkopäin <3. Ikkunat on viimeksi pessyt miehen edesmennyt tätinsä 5-6 vuotta sitten.. Joskus pestä vielä sisältä ja välistä.. Mutta nyt on hyvä mieli itsellä, että jaksoin tehdä jotain.

Soitin kanssa muutama viikko sitten aikaa hammastarkastukseen, aika menee 3-4 kk:n päähän :wideyed: Voipi olla, etten enää masun kanssa kykene sinne ennen synnytystä menemään, saa nähdä. Esikoisen aikana asuttiin toisella paikkakunnalla ja siellä pääsi "jonon ohi" raskaana ollessa. Harmittaa, ettei saanut soitettua aikaisemmin tuota aikaa... No, synnytyksen jälkeen sitten, jos ei syksyllä enää kykene.

Mun pitäis mennä kans hammaslääkäriin...tai on pitäny mennä monta vuotta. Hammalääkäri on lapsuuden traumojen takia yksi harvoja asioita mitä oikeasti pelkään. Joten siksi sitä myös välttelen, vaikka ei tietenkään pitäisi.

Takaisin