Yleistä löpinää

Musta tuntuu että vatsalihakset ovat jo alavatsan kohalta pois pelistä. Lihaskireys tuntuu kyljissä ja esim. Selinmakuulta nousu on aika työlästä ja pitää käyttää käsiä. Myös lattialta nouseminen on vaikeutunut.

12+2 (tai 13+0) ehkä mennään vanhalla silti :)

Ampiaispesä, niin, totta tosiaan jäät äitiyslomalle ! oon vähän sekaisin koulun suhteen, pitäisi itsekin heti syksyllä ensitöikseen jutella opettajien kanssa (LA joulukuussa), että miten toimin. Harmittaa, kun poissa saa olla vaan vuoden (vai onko lapsen saaminen tarpeeksi hyvä syy pidentää poissaoloa?)....

Niimpä. Itsekin mietin, että maltanko laittaa lapsen noin pienenä hoitoon.. Mutta miettinyt myös sitä, että jos aloittaa opinnot ja yrittää saada opintoja käytyä.. Pitää nyt katsoo. odotella eka tietoja, että pääseekö edes opiskelemaan (tuskin).

Eikö korkeakouluissa ole niin, että saa olla ilman syytä pois ja lisäksi hyvästä syystä, kuten lapsen takia? Ainakin yliopistoissa oli jossain vaiheessa niin, että muuten vaan sai olla pari vuotta ja esim. lapsen tai armeijan takia lisäksi pari vuotta. Voi kyllä olla vanhntunutta tietoa, pitäisi tarkistaa omaltakin kohdalta.

Eikö korkeakouluissa ole niin, että saa olla ilman syytä pois ja lisäksi hyvästä syystä, kuten lapsen takia? Ainakin yliopistoissa oli jossain vaiheessa niin, että muuten vaan sai olla pari vuotta ja esim. lapsen tai armeijan takia lisäksi pari vuotta. Voi kyllä olla vanhntunutta tietoa, pitäisi tarkistaa omaltakin kohdalta.

tällälailla on amk:n sivuilla: Poissaolevaksi ilmoittautuminen ensimmäisenä opiskeluvuonna Uudella opiskelijalla on oikeus ilmoittautua poissaolevaksi opiskelupaikan vastaanottamisen jälkeen ensimmäisenä opiskeluvuonna vain jos • suoritat asevelvollisuuslain, siviilipalveluslain tai naisten vapaaehtoisesta asepalveluksesta annetun lain mukaista palvelua • olet äitiys-, isyys- tai vanhempainvapaalla • olet oman sairauden tai vamman vuoksi kyvytön aloittamaan opintosi Yllä mainitut syyt eivät kuluta opiskeluoikeusaikaa. Poissaolon syy on pystyttävä todistamaan. Poissaolevaksi voi ilmoittautua korkeintaan kahden lukukauden ajaksi opintojen aikana.

Ai niin, opintonsa aloittavia koskevat tosiaan omat sääntönsä. Pieleen menivät siis minun arvailuni.

Muoks. Näköjään nuo arvailut pitivät paikkansa omalla kohdallani, eli ei sentään ihan pieleen mennyt.

Ääh... miten voi vanhan ihmisen poismeno romuttaa ihmisen näin... Päivät alkaa ja loppuu itkulla, ei voi näin monta päivää edes itkeä... olisikohan ne hormonit jotka antavat lisämausteen surutyöhön...

Voi itkeä ja itse ajattelen, että se on hyvästä! Suru pitää surra pois! Voimia surutyöhön!
No näin se on.

Tänään Veltto, saamaton ja itkuinen päivä. Lapsille sain spagetit ja kastikkeet keitettyä, mutta itsellä mennyt päivä sängynpohjalla. Ei ole voimia edes siivota.

Eilen kukkavihkojen tilaaminen oli tosi raskasta, ei siinä pysynyt koossa. minä olen ainoa tyttö lapsenlapsista joten valitsin oikein tyttömäiset kukat, vaaleanpunaista neilikkaa, jotain valkoista ja harsokukkaa.

Olen harjoitellut lauluja hautajaisiin, en vain saa laulettua ilman itkua ja minun pitäisi ne koko väelle laulaa. Onneksi veljeni hoitavat musiikin ja ovat tukenani kuten myös minä heidän.

Muokattu viimeksi:
Ääh. En tiedä mihin kirjoittaa, kun täällä kaikki on niin hajallaan tekstit. Kun olisi vain yksi otsikko niin kuin muissakin kuukauden ryhmissä, jotenkin mielestäni helpompaa seurata.

Muilla kuukausina on esim. "La tammikuu 2016", "la helmikuu 2016", "la maaliskuu 2016", jne.

Ääh. En tiedä mihin kirjoittaa, kun täällä kaikki on niin hajallaan tekstit. Kun olisi vain yksi otsikko niin kuin muissakin kuukauden ryhmissä, jotenkin mielestäni helpompaa seurata.

Eiks tämä ole LA joulukuu 2016 -alla ? ja otsikko "yleistä löpinää", niin aiheet pomppii. En nyt ymmärtänyt... :D

Multa meni kans vähän ohi. Joissain ryhmissä on joka kuukaudelle omat otsikot tyyliin "Toukokuun turinat", "Kesäkuun kuulumiset", "Heinäkuun höpötykset" jne. Mutta yleisen löpinän alle voi hyvin kirjoitella mielestäni myös. Toki se on sitten eri juttu miten pysymme aiheessa kussakin otsikossa... :grin

Vai tarkotikko kiiamaria ko on yleinen löpinäpalsta sit erikseen on harmituspalsta ja iloisuuspalsta ?

Mies lähti kuudelta töihin kauheella ryminällä ja koira oli ihan tohkeissaan kans heti aamusta. Toki mä heräsin ja kun mä herään nii en saa enää unta. Olen kyllä pyytänyt pitää pienempää ääntä etten herää kun en jaksa muuten iltaan asti, kun en ehdi nukkua päikkäreitä toisin kun hän.

No onpahan nyt ennen kahdeksaa käyty suihkussa ja syöty aamupala. Tosi pahana tänä aamuna iski pahaolo. Hajut ovat inhottavia ja oksettaa. Päätä särkee myös. Kahvin taidan ottaa myöhemmin. Nyt vähän telkkaria ja pian lihakeiton keittoon, lapset nukkuu kymmeneen...

Meillä sama juttu,mies tekee aamuhommat kauhee ryminällä ja herätä esikoisen -.- pakko huomata kun ei haluu ensi viikolla alkaa herää puol kuudelt esikoisen kansssa

Laitoin tänään ensimmäistä kertaa kireän mekon ja ei jätä vatsan muoto mitään arvailujen varaan :) hyvä että paljastin odotuksen kuluneella viikolla :D

Kaverin polttareista selvitty. Porukassa oli toinen alkuvaiheessa raskaana oleva. Mä en halunnu vielä paljastaa, koska kyseessä oli työkaveri ja en oo töissä vielä kertonu. Piilouduin siis kuskin roolin taa " mies ei pääse hakemaan " ja nautin vaan "kuskin annoksen skumpaa" (niin että lasi vähän kostui) aamupalalla ja illallisen kanssa 8 cl viiniä, muuten tilasin alkoholittomia, joista toki ei ulkopuolinen voi tietää mitä lasi sisälsi. Tampereen Plevnan alkoholiton vehnäolut oli muuten yllättävän hyvää ja alkoholiton mojito meni siinä missä holillinenkin. Nam!

Munkin pitäisi lähteä ensi vkl yöelämään kaverin synttäreille, porukasta suurin osa on minulle 'ei niin tuttuja' etten halua heille kertoa. Ajattelin tässä juuri mitä kaikkee baarista voi tilata holittomana, en nyt kokoaikaa jaksais kokistakaa litkiä. Kaikkee sitä pitääki ny miettiä :D

Alkoholin mojito=munaton mojito :-D, jos siidereistä tykkää, niin alkoholittomat on mun mielestä lähes yhtä hyviä kuin holilliset ja tosiaan drinkkejä saa alhoholittomina, kun vaan pyytää.

Takaisin