Yleistä löpinää

Mulla kans ihan eritavalla pömpöttää maha. Ja mun mielestä vähän jopa ärsyttää ku tunnen itseni ihan kauhean isoksi jotenkin vaikka paino on vaan laskenut.

Minua taas ärsyttää, kun tuntuu, ettei maha näy vielä ollenkaan :D Tällä hetkellä on niin oireeton, kun mitään liikkeitäkään ei tunnu, että hermoilen koko ajan, vaikka pitäisi varmaan nauttia hyvästä olosta. Dopplerilla kuitenkin saa tarkistettua, että mahassa on joku.

Miehen kanssa mietittiin että jos sittenkin hankkisi dopplerin.. Tommosia pienempiä sai aika halvalla näemmä niin vois olla ihan kiva mut ensin kyllä katotaan miten huomenna käy.

Täällä ollut mukava viikonloppu, vaikka väsynyt olenkin ollut. Varsinkin tänään olen ollut erittäin väsymys.
Lauantaina kävimme katsomassa suvun uusinta tulokasta (2 vkoa <3). Vihdoin ja viimein sain luovuttaa vauvalahjan. Pitihän sitä myös herkkujakin viedä. Leivoin mansikkatäytekakun sekä raparperimuffinsseja. Muffinssit olivat myös erittäin hyviä.
14189808.t.jpg
" class="bbCodeImage wysiwygImage" alt="" unselectable="on" />
a>

14189808.t.jpg

Liitteet

• Vauvalahja2.jpg
    Vauvalahja2.jpg
    1,007.7 KB · Katsottu: 42
  • Vauvalahja3.jpg
    Vauvalahja3.jpg
    811.4 KB · Katsottu: 38
Itellä toi dopplerin hankita olisi vaan omaksi iloksi.. Ja tietty miehen myös. Ku sit voi kuunnella niitä ääniä sieltä mut kuitenkin löytyy uskoa että jos tähän mennessä kaikki on menny hyvin niin menee myös loppuun asti. Koska en usko että mitään menee niin "pahasti" pieleen jos tähän asti ollaan selvitty..

Onpa hieno nalle, meniikö kauan siinä nallen teossa? Voisi itekkin tehdä tollasen veljen lapselle (ikä nyt 3-vk lahjaksi :D)

Tekeekö kellään muulla tää vauva mobiilisovellus et heittää koko ajan pihalle ja sit kun yritä kirjautuu takas sisälle niin muka väärä salasana ja sit vähän ajan päästä vast pääse uudelleen kirjautuu

Onpa hieno nalle, meniikö kauan siinä nallen teossa? Voisi itekkin tehdä tollasen veljen lapselle (ikä nyt 3-vk lahjaksi :D)

Tekeekö kellään muulla tää vauva mobiilisovellus et heittää koko ajan pihalle ja sit kun yritä kirjautuu takas sisälle niin muka väärä salasana ja sit vähän ajan päästä vast pääse uudelleen kirjautuu

Itse Lollo Bear:in vartalon osien teossa ei mennyt kauaa.. Mie tein osat varmaan jo kuukausi - pari sitten, mutta vasta pe-lauantai yönä yhdistin osat :D. Siinäkään ei kauaa mennyt, kun sen aloitti, mutta minä inhoan yhdistelyä.

SIIS JOO TEKEE. Ärsyttävää.

Senni, mulla tekee just tuota. En oo nyt saanu ollenkaan mobiilisovellusta auki, valittaa väärää salasanaa. Pidän sitte välilehtenä koko ajan auki tätä ni voi nopeesti tulla tsekkaa tilanne:D mut tosi rasittava. Mobiilisovellus kuitenki niin paljo kätevämpi..

Mies on ihan innoissaan nyt tästä ku pääsi ultraan mukaan. Kuulemma tuli aika shokkina sille ku lääkäri sanoi että "siinä sikiö näemmä vähän liikkuu". :DD ei se raukka tajunnu että noi alkaa aikasin liikkumaan vaikka sitä ei tunne. Lisäks kuulemma meinas olla vaikeaa pitää naama peruslukemilla kun kuuli sykkeen. :)

Vaikka mies on olevinaan ihan viilipytty kaiken suhteen niin kyllä se hermostunut oli, narskutteli koko yön hampaitaan ja aamulla oli hiljasempi kun yleensä. Pääsi kuitenkin sanomaan että "mitäs mä sanoin, siellä oli kaikki hyvin niinku sanoin" :)

Meillä mies oli ihan hiljaa koko sen ajan ja meinas lähtiessä tirauttaa kyyneleenkin. Oli jotenkin todella liikkuttunut koko tilanteesta. Vähän järkytyin ite siitä miehen ilmeestä. Mut no kaikki hyvin :) nyt se yrittää vaan tajuta että oikeasti meille tulee vauva :D ja itselläkin on tässä aika paljon käsiteltävää vaikka onkin todella toivottu

Takaisin