Yleistä löpinää

Mie en varmaan nuku ensiyönä ollenkaan. Huomenna on klo11 varhaisultra
Täällä kans odotetaan joulua jo kovasti.

Huh huh. Olin tokaluokkalaisen kuopukseni kanssa verikokeissa ja hän vastusteli kovasti. Potkasi melko mojovasti minua alavatsalle kenkä jalassa. Ei onneksi ole normaalista poikkeavaa kipua tai vuotoa, mutta pitää nyt seurata. Oli kyllä raskas reissu, kaksi tuntia kokonaisuudessaan meni ja verikoe saatiin otettua vasta lastenpolilla kun neljä hoitajaa piti kiinni ja annettiin ilokaasua...

Nyt voisin nukkua viikon.

Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin eikä tuu mitään vuotoja tms. Itellä on kans kammo verikokeista jäänyt just lapsuudessa mutta ei se koskaan noin paha ole ollut. Pari kertaa meinannut vaan pyörtyä.

Hui, kävin tänään antamassa labrat.. Nyt menin huvikseni katsomaan omakantaan ja huomasin et leukkarit oli hiukan koholla 9.8 (3.4-8.2), ja hemoglobiini oli 138.. Muutama muu viite myös hiukan rajojen lähellä, crp ei vielä näkynyt :wideyed:

Huh, soitin äidilleni ja hän onneksi suomensi mulle niitä arvoja Kuulemma sinne tulee musta tähti jos on liian korkeat arvot, ei onneks ollu

Hei, lueskelin vanhempia kirjoituksia ja ajattelin vain huomauttaa, ettei kukaan pelästy että se hcg arvo mikä mitataan labroissa viikolla n.10 on eri kuin hcg , joka mittataan kun katsotaan raskausviikkoja. Näiden taulukkokin on aivan eri :)

Joo noiden kanssa saa kyllä olla tarkkana.. Meille vaan opetettiin koulussa (lähihoitaja) paljon noista eri arvoista ja niiden arvojen etsimisestä jne. Että pitäis kyllä osata kattoa hieman tarkemmin tai ainakin etsiä sitten oikeat taulukot niiden tueksi :)

Mies ja lapset siivosivat, äiti istuu sohvalla ja rupee kattomaan jääkiekkoa :)

Ulkona sataa välillä kovaakin, mutta lämmin on.

Ekan kerran puhuimme miehen kanssa tänään vauvasta. Aloitin keskustelun "2 viikon päästä on ultra, onkohan kukaan enää elossa" mies oli kovin kummissaan ja sanoi että mihinkäs se olisi kuollut oothan ollu jo kolmesti ultrassa. Jotenki tuntuu kevyemmältä kuitenkin nyt kun hän uskoo vauvaan. Kerroin myös sikiöseuloista ja np ultrasta ja oli ihan kummissaan, ettar mitä ne nyt sitte olikaan?

Voi kun olisi noin tietämätön ja huoleton itsekkin...

Just kysyi että millä foorumilla oikeen oot kun kokoajan sinne pystyy kirjoittamaan. Hätäisesti vastasin että "facebookissa" :-D en mä halua että se tietää mun kirjoittelevan netissä odotusjuttuja.

Mut ite oon ainakin huomannut että kun jakaa täällä näitä asioita niin tulee itelle semmonen että niin no muillakin on samoja mietteitä niin muistaa että normaaliahan se vaan on :)

Venäjän maali oli liikaa mun hormoneille ja lensi känny seinään... hajosihan se. Onneks löyty pojan vanha älypuhelin laatikosta varalle :-D

Joo rupesin vaan nauramaan sitä :D vaikka olis tollai hermoon napauttanu niin ei sekään niin paljon satu! :D

Huomasin tänään etten pysty olemaan enää vatsallani koska se rupeaa sattumaan vatsaan tosi paljon..

Se on kyl totta, et tänne kirjottelu ja ajatusten vaihto helpottaa paljon. Ittellä ei oo ketään vertaistukena, eli aikast yksin mennään. Mies tietää mun kirjottelevan tänne :D
On toi mies kyl kultaakin kalliimpi. Pystyn puhuu sille täst raskaudest ja tuntemuksist, ni se tukee. Yllätin sen jopa lukemast vauvan odotus -kirjaa. Mut ei se pysty niin hyvin tukee ja auttaa ku joku, joka on samassa tilanteessa. Tosin yrittää paljon.

Takaisin