Yleistä löpinää

Mulla on menossa se vaihe, kun lähes kaikki oireet ovat helpottaneet, mutta liikkeitä ei tunnu eikä mahaa näy. Onneksi ultraan on enää viikko, jospa sitten tuntuisi taas olo varmemmalta.

Mulla mahtuu vielä entiset housut ja lähinnä ollut niitä turvotteluja, eli kun vetää mahaa sisään, ni eroa entiseen ei kyllä huomaa juurikaan. Mutta en vielä odotakaa, että juuri mitään olis tapahtunu.

Mulla on n. 8cm tullut vyötäröön lisää senttejä. En olis ihan noin paljoon uskonut.

Mie en pysty mittaamaan.. Taas se perinteinen että on mittanauha kateissa. Mut sen verran tiiän että paino on pysynyt samana kokoajan :)

Kiesus muuten miten kätevä toi omaKanta on! Näin sieltä kaikki noi verikokeet yms mitä oli määrätty. Varasin ajan labraan 30 päivä aamusta heti niin pääsee siitä sit eroon asap :D

Tuossa pihassa kyykin kun pupuille keräsin tuoretta heinää. Tuntu niin selässä ja kyllä hengästytti! Ihan piti puuskuttaa kun pääsin tupaan. Ja sitä heinää pitää kerätä aika paljon päivittäin kun on aikamoinen pupufarmi, kyllä loppukesästä tuntuu!

Hyvä etten kerenny niitä kanoja hommaamaan... :-D

Pakko nyt kysellä , onko joku muu jo saanut labravastaukset? Siis ne ennen nt-ultraa otettavat? :)

Kävin tänään labrassa, joten en minä ainakaan vielä..kauankohan niissä menee? Ne varmaan näkyy sitten siellä omakannassa?

Tänään työharjoittelussa olin nukuttamassa lapsia niin meinasin itte nukahtaa
Ja vähän jännittää tuleva perjantai kun pääsee ultraan kattomaan missä mennään. Onko viikko 9+ vai 7+ ... ☺
Ilman raskauttakin nukahdan lepohuoneeseen :-D

No minäpä kävin viime viikolla ja sain tulokset..hmm.. On eri luokkaa kuin esikoisesta ja vähän hämmentää , että mitään mahtaa tarkoittaa? Toinen arvo, joka niihin seuloihn otetaan oli paljon matalampi kuin esikoisesta ja toinen korkeampi..

Mulle sanottiin neuvolassa että seuraavalla käynnillä siellä käydään niitä sit läpi yhdessä. Ei tartte ite ruveta arpomaan että mitä mikäkin tarkoittaa.

Hmm..en minäkään kyllä pysty enään viikkoa odottamaan, että pääsen ultraan ja kuulen siellä tulokset , joten taidanpa soittaa neuvolaan ja kysästä huomenna tuloksista tarkemmin :)

Espu: koska sinulla on varsinainen ultra? Minäkin mietin, että mahdanko saada verikoetuloksia ennen ultraa. Kävin verikokeissa viikko sitten tiistaina, ultra on maanantaina.

Mihin mennessä niissä verikokeissa pitää käydä? Minä kun en tiiä omia viikkoja. Noita saattaa olla jo 9+4

ElMa, mulle sanottiin, että verikokeissa pitää käydä ennen np-ultraa ja mieluiten viikolla 10+jotain eli sulla olis sitten ensi viikolla käynti edessä mahdollisesti, jos nyt tosiaan 9+4 menossa. Kannattaa kuitenkin tietty omasta neuvolasta vielä kysäistä, ohjeet tuntuu vaihtelevat ympäri Suomen aika tehokkaasti :)

En tiedä mutta luulen, notta dobblerista kuului tsukutsukutsuku :-D istukan "tuulet" ja virtaukset oon kuullu jo aiemmin, nyt kokeilin maata kyljelläni ja ihan alavatsalta kuului oikein nopea syke. En mene sanomaan mitä se sitten oli ja mun tuurilla vauva on kuollut jo viikko sitten ja kuuntelin vaan pierua, mutta kuulosti kivalta.

No nyt toi dobbleri hyyty. Himmeni vaan ääni kesken kuuntelun ja sammu koko tyhmä Härveli...

9+1

No.. perjantaina selviää missä vaiheessa ollaan. ❤ sitten vasta huoleni verikokeissa.

Takaisin