Yleistä löpinää

Mä oon saanu ylävatsan läskistymisen lisäksi huikeat jenkkakahvat ja perse levenny. Painan jo 113kg...

En koe olevani kovinkaan hehkeä. Finninaamainen läskipallo. Siksi en ole viikkoihin poistunut kotoa kuin kylän lähikauppaan :S

Mua kans häiritsee ku naama täynnä näppyä :( ja yleensä ei ole mut nyt on sit non-stop. :( eikä mikään auta. Ja huomasin että mun iho on ylipäätään ihan mielettömän kuiva! Näkyy käsistä miten melkein halkeilee iho.

Hormonit saa kyllä ihon ja hiusten tasapainon erilaiseksi ja itsekin olen nyt ostanut kevyempää kasvorasvaa. Omat kasvot on jonkin verran ehkä tykännytkin muutoksesta, tuntuu, että saavat kosteutusta vähän paremmin kuin ennen.

Mulla kans naama kun teinillä,ihan kaamea. Hiuksia mulla enää kohta varma ole tai viimeistään synnytyksen jälkeen koska esikko synnytyksen jälkeen alkoi hiustenlähtö ja loppua ei näy, mulla onneksi on tosi paksut hiukset luonnostaan mutta silminnähden alkaa näkyy että ohentunut ja pelottaa että jos tätä hiustenlähtö jatkuu niin kohta ei enää hiuksia ole :(
Mulla jännää kun esikoisesta masu oli ylhäämällä ja nyt huomaan et masu alkanu kasvaa alempana, en tiiä mistä voisi johtuu. Ei sillä niin väliä :D olen vain kiinnittänyt huomiota.
Mulla on järkyttävä ummetus, juon paljon ja nyt viel vetänyt kuivattuja luumuja mutta ei auta :/ pakko varmaa ostaa laxoberonia vai mikä se nyt olikaan :D
Tosi raskas viikko takana, onneksi mies nyt vkl vapaana ja su pitäisi miehen suvulle ilmouttaa raskaudest, hirvee stressi siitä enkä halusi kertoo. Mun perheestä tiesä kaikki paitsi isä, en tiedä miten kertoisin kun isä ei asuu suomessa. Pakko varma laitta ultrakuva vaikka sähköpostitse.
Rv 13+6
Muoks: anteeksi kirjoitusvirheet, oon puhelimella forumilla

Mulla on hiukset vaan paksuuntunut ihan mielettömästi. Eikä onneks rasvoitu nopeampaa tai mitään. Mut kyllä niitä kans lähtee jatkuvasti tosi paljon. Mulla siis ohuet hiukset.

Mulla kukki naama vielä viime viikolla, mutta sitten näpyt katosivat ja nyt se oikein hehkuu. Oi jos tää muuttuisikin tällaiseksi ens tiistaina alkavan toisen kolmanneksen myötä :happy: Kelpais. Oon myös huomannut, että kynnet kasvavat hirveää vauhtia. Soittoharrastuksen vuoksi joudun pitämään kynnet ihan lyhyinä ja olen joka kolmas päivä joutunut niitä nyt leikkaamaan, kun yleensä parin viikon välein. Hiuksista voisin puolet luovuttaakin kun ovat niin paksut. Niissä en ole sen kummempaa muutosta havainnut.

Hei joo toi kynsien kasvu! Tosin mulla kasvaa muutenkin nopeasti niin nyt saa jatkuvasti leikata ja viilata.

Mulla oli esikoisen raskausajan iho ja hiukset tosi hyvässä kunnossa, toivotaan, että tässä raskaudessa sama juttu. Hiukset ei ainakaan tunnu rasvoittuvan yhtä nopeasti, kun aiemmin, vaikka on ollut kuumiakin päiviä. Eikä naama onneksi kuki.
Musta tuntuu, että mahan turvotus on vähän laskenut. Alussa oli ihan jäätävä turvotus, mutta nyt taas vaan normaali röllykkä. :grinOdotan kyllä raskausmasua, se on niin kiva, kun voi laittaa kireetä paitaa päälle ja masu on nätti. Nyt se on vaan löllö... :hilarious:

eikös se merkkaisi tyttöä, kun naama kukkii? :D

Itse miettinyt, että vaikka itellä jo 5 lasta.. Että eikös sen kasvavan kohdun pitäisi tuntua, kun painelee vatsaa? Minulla ei tunnut missään.. Mulla kyllä ollut kohtu takana ja ylhäällä. 10.6. on np-ulta ja itse ajattelen, että siellä näkyy vain kelluva ihmisen alku.
Koska ei mulla ole mitään oireitakaan enää..

Täällä toka tulossa ja oireet ollu koko ajan niin minimissä että testinki tajusin tehdä vasta viikolla 12. Ja ei tunnu kohtu vielä jos se ei supista. Eli nou hätä :) ni ja maha kasvaa eri lailla ku ne kerran venyneet vattalihakset antaa monasti nopeemmin periksi t. Roikkuva eturöllö ;(

Oon kans kuullut samaa että tyttö tulossa jos naama kukkii. Niin joo myös sillon kait tulossa tyttö jos jatkuvasti särkee pää koska enemmän tiettyjä hormoneja. Ja myös sormustestin mukaan mulle olis tulossa tyttö mut mistäpä sitä tietää ku ei noihin kait voi oikeasti luottaa.

Tein kans soemustestin ihan mielenkiinnosta. Mulla pyöri ja heijas samaan aikaan :laugh:

Edit. Lisään tähän vielä, että rintakehä on mustapäillä, naamaan tulee suht isoja mollukoita :-(

Mullakin noita pahuksen finnejä naama ja rinta täynnä, mutta hiukset näyttäis tummuvan! En oo nyt keväällä värjännyt tukkaa ja yleensä juurikasvu on hennon vaalea, mutta nyt näkyis tummenevan :-o JES!!

Olin loppu viikolla oksennustaudissa ja sitten eilinen päivä meni kuskina miehen siskon polttareissa. Oli kyllä mukavat polttarit myös selvinpäin. Muuten maha pingottaa aina illalla ja on tosi epämukava olo. Ajatuksia on tullut, että onkohan siellä ketään tuolla mahassa, mutta kai siellä on kun hajuherkkyys on edelleen ja saunassa en pysty olemaan pitkään ilman huonoa oloa. Yleensä siis nautin saunasta ja pitkään.
Huomenna on tuo eka verikoe, olisi pitänyt käydä viime viikolla, mutta nuo vatsataudit vähän rajoitti tuota käymistä.

Mulla muuten myös naama kukkii ja itsellä on tyttö olo. Ja aikaisemmissa raskauksissa nuo omat olot on pitäny paikkansa.

Vanhin lapsi on itkenyt kipua koko yön... kuulemma kuhmu päässä ja sattuu!!!!! Ei tienny mistä tullu. Sitten tuli viereen nukkumaan ja sanoi että irrotti ötökän päästä ja tuli siitä kipeäksi. Huh... että semmonen yö. Mä ehdotin korvatulehdusta sen ulinan perusteella...

Kuopuksen kanssa olisi sairaalapäivä. Mä joudun perumaan sen, kun tuo esikoinen noin oireilee eikä tietenkään mulla hoitajia ole muutakun minä itse.

Yh arkeen ei saisi tulla yhtään muuttujaa tai menee koko pakka uusiksi. Onneks tällä uudella tyypillä on myös iskä, kaks aikaisempaa ei ollu niin onnekkaita.

Tuli sitten kerrottu siskolle, ja se rupes sit miettii vauvakutsui. Huoh.. Eikö tulevalta äidiltä kysytä, et kiinnostaako sitä ne kutsut?
Muutenkin vihaan olla huomion keskipiste, ja siihen lisäks maha ja mahdolliset olot :/
Enkä tykkää siitä, miten raskaana oleva on ku joku palkintosonni. Kaikki saa tulla pällistelee ja hiplaamaan.

Takaisin