Yleistä löpinää

Vanhin lapsi on itkenyt kipua koko yön... kuulemma kuhmu päässä ja sattuu!!!!! Ei tienny mistä tullu. Sitten tuli viereen nukkumaan ja sanoi että irrotti ötökän päästä ja tuli siitä kipeäksi. Huh... että semmonen yö. Mä ehdotin korvatulehdusta sen ulinan perusteella...

Kuopuksen kanssa olisi sairaalapäivä. Mä joudun perumaan sen, kun tuo esikoinen noin oireilee eikä tietenkään mulla hoitajia ole muutakun minä itse.

Yh arkeen ei saisi tulla yhtään muuttujaa tai menee koko pakka uusiksi. Onneks tällä uudella tyypillä on myös iskä, kaks aikaisempaa ei ollu niin onnekkaita.
Eikai ollu punkki?

Punkki kävi mielessä myös ja kun asumme rannikko Pohjanmaalla niin niitä täällä on. Lapset olivat isovanhempien kanssa eilispäivän merellä ja saaristossa joten sieltä voinut tulla. Punaista rengasta tässä odottelen. Aikamonta punkkia kyllä kesässä itsestäni ja lapsista ja eläimistä irroittelen, että kummastelin kipua mitä poika koki, punkin purema ei nimittäin ole kipeä. Polttiaisen tai mäkärän purema sattuu.

Muokattu viimeksi:
Mä odotan innolla vauvakutsuja :) Enkä oo itse kyllä käyny ketään hiplaamassa sen kutsuilla... Koolla on ollut aina parhaimmat ystävät ja ne on nähny mammaa niin paljon, että pällistelyäkään ei juuri oo ollu. :)

Mie vaan toivon että joku kiva ihana järjestäisi mulle tommoset kutsut mutta jotenkin en usko että niin käy. Mut no onneks miehen kanssa todettiin että mulla on oikeus sitten loppupuolella hemmotella itteäni ja esim käydä kampaajalla tai jotain :)

Mäkin haluisin kovin vauvakutsut, mutta oon eka meidän ystäväporukasta joka on raskaana, niin en tiedä osaako muut ees ajatella tällaista :D ehkä järkkään itse, rakastan leipomista, niin olisi hyvä tekosyy samalla :)

Mie en usko että mulla on semmosia kavereita jotka haluaa järjestää tommosia.. Tai no mistä minä tiiän ku mun kaveripiiri on omasta mielestäni todella pieni. Sisko on ainakin kiukkunen ollut näemmä tän takia ku sanoi yks päivä että "ei mua kiinnosta vauvat" jne.. Taitaa vaan olla kiukkunen kun ei voi enää rahallisesti auttaa sitä kun se kusee omat hommansa :DD

eipä löydy täältäkään, kuka mulle järjestäisi vauvakutsut. Ei ole yhdelläkään odotusaikana ollut.. ja tuskin tulee nyttenkään.

Voi ei! Miten te saisitte jollekin läheiselle vinkattua asiasta? Me on järjestetty aina kaikille kavereille ekan kohdalla. Jossain se kai on ihan normia, että itsekin järjestää, sitten saa ainakin sellaiset, kun toivoo.

Olis kyllä kiva, jos joku järjestäis tai sitten pitää järjestää itte :cheers

Viikonloppuna oli aika vauvajuhlat, kun kaverin bileissä oli 3 alle vuoden vanhaa ja 4 raskaana olevaa naista. Että joku buumi vai :D

Tuskin tulen saamaan minäkään juhlia. Mullon se ongelma ettei ole kavereita. Miehen kaverit on tietenkin, mut ne on miehiä. Kai ne Ukolle pitää varpajaiset...

10 tuntia siivoamista ! :o jopas innostuin. No välillä syönyt ja juonut. kun sisällä sain valmiiksi 120 neliötä nii lähdin pihalle jatkamaan 1500 neliötä :-D trimmaus nyt jäi. Nyt kiristää vatsaa ja uni maistuisi...

Vielä nuorimman läksyt, ipanoiden iltapala, nukkumaan ja piha elukoiden hoito.

Saattaa olla tyhmä kysymys mutta voiko hierojalla käydä? Pakko olis päästä hellittämään jumitusta mutta oon joutunu muutenki vähentää vatsalla oloo niin en ny tiiä varaisinko aikaa vai en...

Ite ainakin kävisin. Ja myös muuten lopujo.fi sivustolla ihan suositeltiin rentouttavaa hierontaa hoidoksi pahoinvointiin eli jos vaan kykenee olemaan niin miksi ei menisi :)

Takaisin