Yleistä jutustelua 💬

Eka neuvola varattu 29.12. Siinä ei ilmeisesti ultrata, eli varhaisultra on edelleen harkinnassa. Täytyy miehen kanssa keskustella siitäkin, että kerrotaanko jouluna sukulaisille vai ei. En ole itse mikään avautujatyyppi, joten olisi aika ahdistavaa jokaiselle ilmoitella sitten erikseen mahdollisesta keskenmenosta. Toisaalta myös tuntuu tylsältä säätää ruokailujen kanssa.
Tää on paha kun meillä kaikilla osuu jouluun niin aikaset viikot! Itse ajattelin kertoa vain läheisimmille, ja huijata muita samassa joulupöydässä istuvia ottamalla punaviiniä eteeni. Samoin kuin sinä olen privaatti tyyppi enkä missään nimessä halua että joku siskon anoppi tietää mun yksityisasioita, eli en halua kertoa kuin omalle perheelle.

Jos joku kommentoi juomattomuutta musta se on aika törkeetä, syyt juomattomuudelle ovat nimittäin niin henkilökohtaisia (yleensä lääkitys, raskaus, uskonto tai alkoholiongelma!!)

Luin netistä, että mikä auttaisi pahoinvointiin (eileen oli nukahtamiseen asti kauhea päänsärky ja pahoinvointi), liikunta/salia suositeltin

Aamulla herääsin ei minkälaista pahoinvointia, en tuntenut ollenkaan, että olen raskaana ja 4 tuntia myöhemmin tunsin taas pahoinvointia, mutta menin kuitenkin. Juoksin salille 😁

Paras asia ikinä, en tuntenut mitään salilla. Painojen nostaminen vain joskus sai silmistä mustaaksi .
Salin jälkeen olin kuin uudelleen syntynyt 😁

Siis apua tää turvotus joka iskee loppupäivästä! Tuntuu että omat housut ahdistaa ja farkkuja en voisi kuvitellakaan laittavani illemmalla jalkaan 🫣
Pikkujoulut tiedossa viikonloppuna joten mielenkiintoista koittaa kaivaa jotain vaatetta sinne 😅

Siis apua tää turvotus joka iskee loppupäivästä! Tuntuu että omat housut ahdistaa ja farkkuja en voisi kuvitellakaan laittavani illemmalla jalkaan 🫣
Pikkujoulut tiedossa viikonloppuna joten mielenkiintoista koittaa kaivaa jotain vaatetta sinne 😅
Joo, todellaki tää joka iltainen turvotus. Maha näyttää kuin ois ties millä kuulla 😂🙈

Mies vitsailee jatkuvasti että meille tulee kaksoset. En todellakaan haluais😂 Ei varmasti ole tulossa, jos edes yhtäkään. Tää oireettomuus on rasittavaa, tuo turvotus on oikeasti mun ainut oire.

Luin netistä, että mikä auttaisi pahoinvointiin (eileen oli nukahtamiseen asti kauhea päänsärky ja pahoinvointi), liikunta/salia suositeltin

Aamulla herääsin ei minkälaista pahoinvointia, en tuntenut ollenkaan, että olen raskaana ja 4 tuntia myöhemmin tunsin taas pahoinvointia, mutta menin kuitenkin. Juoksin salille 😁

Paras asia ikinä, en tuntenut mitään salilla. Painojen nostaminen vain joskus sai silmistä mustaaksi .
Salin jälkeen olin kuin uudelleen syntynyt 😁
Oho! Pitääköhän sitä ruveta urheilemaan😆

Sain just pahoinvointirannekkeet laitoin heti käteen. Katsotaan onko aamulla kamala olo.
Tänää oon ollu aivan rikki. Niin huono olo koko päivän eikä meinannu helpottaa hetkeksikään. Vielä tunti sitte tuli oksennusrefleksejä kun töistä ajelin kotiin. Nyt ihan ”ok”😵‍💫

Minä peruin lähettämäni pyynnön päästä salaiseen ryhmään. Odotan muutaman päivän kuitenkin. Yhtäkkiä tuli niin suuri pelko, että tämä menee kuitenkin alkuunsa kesken. Emättimen pohjan seudulla tuntuu omituinen kiristys, sellainen tuntuu aina ennen menkkoja. Yhdistän sen niin vahvasti alkavaan vuotoon. Hirvittää. Toivottavasti on vain ihan normaalia, mutta kun en tiedä, mikä on normaalia.

Minä peruin lähettämäni pyynnön päästä salaiseen ryhmään. Odotan muutaman päivän kuitenkin. Yhtäkkiä tuli niin suuri pelko, että tämä menee kuitenkin alkuunsa kesken. Emättimen pohjan seudulla tuntuu omituinen kiristys, sellainen tuntuu aina ennen menkkoja. Yhdistän sen niin vahvasti alkavaan vuotoon. Hirvittää. Toivottavasti on vain ihan normaalia, mutta kun en tiedä, mikä on normaalia.
Voi ei! Toivottavasti teillä on kaikki hyvin ja pelko on aiheeton❤️

Toivottavasti kaikki on hyvin! ❤️

Äääh paljon tsemppiä sinne!❤️

Jokohan minäkin uskaltaisin tänne tulla 🙈 tänään olisi viikkoja 5+0. Mulla on tänä vuonna ollut kaksi varhaista keskenmenoa, niin pelko on kova että tälläkin kertaa käy niin. Toistaiseksi vuodot on pysyneet poissa 🙏

Tällä kertaa kuitenkin edes tuntuu siltä, että raskaana ollaan. Pahoinvointi ja väsymys on vahvasti läsnä 😄 ja toissa yönä heräsin keskellä yötä ja oli niin kamala nälkä, että oli pakko tulla syömään. Ilmeisesti illalla ei ollut tullut syötyä tarpeeksi hyvin. Muutenkin unet on olleet vähän heikolla mallilla, heräilen 3-4 väliin aamuyöstä enkä saa enää nukuttua.

Voi omppu. ♥️ Toivon että on normaalia ja kaikki menee hyvin. Tää on niin raastavaa. Mikä tilanne on nyt?

Toivottavasti kaikki on hyvin ja on jotain muuta! ♥️

Kiitos kaikille paljon tsempeistä ja myötätunnosta! ❤️❤️😍 Nyt ei ollut sitä tuntemusta enää, kun heräsin aamulla. Vähän vain juilintaa, mutta sitä pidän normaalina niin kauan kuin tuntuu, että kaikki on kuitenkin tiiviisti sisällä. Ehkä se eilinen oli vain jotain normaalia, mutta paljasti kyllä, että takaraivossa sykkii pelko menetyksestä. Odotan niin kovasti varhaisultraa, kaksi viikkoa vielä.

@Pahabarbi Mahtavaa, ettei ole vuotanut! ❤️ Toivon niin kovasti, että saatte pienen syliin asti.

Tervetuloa uusille ja onnittelut😍

Tein tänään digin 5+4 viikoilla ja sain tulokseksi vain 2-3 viikkoa. Lisäksi melko vähän oireita edelleen, eli ei kai ole kauhean hyvä tilanne täällä😭
Voi että, toivottavasti kuitenkin kaikki olisi hyvin! 🥺❤️ Eikös näitä ole ollut, että digi näyttää 3+ vasta sangen myöhään? 🌈

Tervetuloa uusille ja onnittelut😍

Tein tänään digin 5+4 viikoilla ja sain tulokseksi vain 2-3 viikkoa. Lisäksi melko vähän oireita edelleen, eli ei kai ole kauhean hyvä tilanne täällä😭
Mullakaan ei oo yhtään oireita vielä ♥️ ja neuvolan mukaan ois 5+3. Luulen kyl ite et en oo nii pitkällä. Et nää raskaudet on kyl nii ihmeellisiä. Ei voi ikinä tietää onko oireita ja mitä on.

Meinasin ite et teen digin vasta sunnuntaina ja yritän uskotella itselleni etten säikähä vaikka ei ois kasvanu vielä. Hassua sillee ku ei tiiä millo ovis on ollu nii ei mitää tietoo missä oikeesti mennään. Mulla on ultra joulukuun lopulla ja sitä ootan kyl kovasti.

Tässä näkyy mitä määriä hcg pitää olla siinä Digi testissä ja myös normaalissa raskaudessa. Eli hei kaikki voi olla ihan normaalisti vaikka se Digi ei vielä oo noussu.

Liitteet

• IMG_20221215_065122.jpg
    IMG_20221215_065122.jpg
    194.9 KB · Katsottu: 21
  • IMG_20221215_065407.jpg
    IMG_20221215_065407.jpg
    93.5 KB · Katsottu: 22
Takaisin