Oon ite aatellu niin et kerron niille kenelle kertoisin myös keskenmenosta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää on paha kun meillä kaikilla osuu jouluun niin aikaset viikot! Itse ajattelin kertoa vain läheisimmille, ja huijata muita samassa joulupöydässä istuvia ottamalla punaviiniä eteeni. Samoin kuin sinä olen privaatti tyyppi enkä missään nimessä halua että joku siskon anoppi tietää mun yksityisasioita, eli en halua kertoa kuin omalle perheelle.Eka neuvola varattu 29.12. Siinä ei ilmeisesti ultrata, eli varhaisultra on edelleen harkinnassa. Täytyy miehen kanssa keskustella siitäkin, että kerrotaanko jouluna sukulaisille vai ei. En ole itse mikään avautujatyyppi, joten olisi aika ahdistavaa jokaiselle ilmoitella sitten erikseen mahdollisesta keskenmenosta. Toisaalta myös tuntuu tylsältä säätää ruokailujen kanssa.
Joo, todellaki tää joka iltainen turvotus. Maha näyttää kuin ois ties millä kuullaSiis apua tää turvotus joka iskee loppupäivästä! Tuntuu että omat housut ahdistaa ja farkkuja en voisi kuvitellakaan laittavani illemmalla jalkaan
Pikkujoulut tiedossa viikonloppuna joten mielenkiintoista koittaa kaivaa jotain vaatetta sinne![]()
Oho! Pitääköhän sitä ruveta urheilemaanLuin netistä, että mikä auttaisi pahoinvointiin (eileen oli nukahtamiseen asti kauhea päänsärky ja pahoinvointi), liikunta/salia suositeltin
Aamulla herääsin ei minkälaista pahoinvointia, en tuntenut ollenkaan, että olen raskaana ja 4 tuntia myöhemmin tunsin taas pahoinvointia, mutta menin kuitenkin. Juoksin salille
Paras asia ikinä, en tuntenut mitään salilla. Painojen nostaminen vain joskus sai silmistä mustaaksi .
Salin jälkeen olin kuin uudelleen syntynyt![]()
Voi ei! Toivottavasti teillä on kaikki hyvin ja pelko on aiheetonMinä peruin lähettämäni pyynnön päästä salaiseen ryhmään. Odotan muutaman päivän kuitenkin. Yhtäkkiä tuli niin suuri pelko, että tämä menee kuitenkin alkuunsa kesken. Emättimen pohjan seudulla tuntuu omituinen kiristys, sellainen tuntuu aina ennen menkkoja. Yhdistän sen niin vahvasti alkavaan vuotoon. Hirvittää. Toivottavasti on vain ihan normaalia, mutta kun en tiedä, mikä on normaalia.
Toivottavasti kaikki on hyvin!Minä peruin lähettämäni pyynnön päästä salaiseen ryhmään. Odotan muutaman päivän kuitenkin. Yhtäkkiä tuli niin suuri pelko, että tämä menee kuitenkin alkuunsa kesken. Emättimen pohjan seudulla tuntuu omituinen kiristys, sellainen tuntuu aina ennen menkkoja. Yhdistän sen niin vahvasti alkavaan vuotoon. Hirvittää. Toivottavasti on vain ihan normaalia, mutta kun en tiedä, mikä on normaalia.
Äääh paljon tsemppiä sinne!Minä peruin lähettämäni pyynnön päästä salaiseen ryhmään. Odotan muutaman päivän kuitenkin. Yhtäkkiä tuli niin suuri pelko, että tämä menee kuitenkin alkuunsa kesken. Emättimen pohjan seudulla tuntuu omituinen kiristys, sellainen tuntuu aina ennen menkkoja. Yhdistän sen niin vahvasti alkavaan vuotoon. Hirvittää. Toivottavasti on vain ihan normaalia, mutta kun en tiedä, mikä on normaalia.
Voi omppu.Minä peruin lähettämäni pyynnön päästä salaiseen ryhmään. Odotan muutaman päivän kuitenkin. Yhtäkkiä tuli niin suuri pelko, että tämä menee kuitenkin alkuunsa kesken. Emättimen pohjan seudulla tuntuu omituinen kiristys, sellainen tuntuu aina ennen menkkoja. Yhdistän sen niin vahvasti alkavaan vuotoon. Hirvittää. Toivottavasti on vain ihan normaalia, mutta kun en tiedä, mikä on normaalia.
Toivottavasti kaikki on hyvin ja on jotain muuta!Minä peruin lähettämäni pyynnön päästä salaiseen ryhmään. Odotan muutaman päivän kuitenkin. Yhtäkkiä tuli niin suuri pelko, että tämä menee kuitenkin alkuunsa kesken. Emättimen pohjan seudulla tuntuu omituinen kiristys, sellainen tuntuu aina ennen menkkoja. Yhdistän sen niin vahvasti alkavaan vuotoon. Hirvittää. Toivottavasti on vain ihan normaalia, mutta kun en tiedä, mikä on normaalia.
Voi että, toivottavasti kuitenkin kaikki olisi hyvin!Tervetuloa uusille ja onnittelut
Tein tänään digin 5+4 viikoilla ja sain tulokseksi vain 2-3 viikkoa. Lisäksi melko vähän oireita edelleen, eli ei kai ole kauhean hyvä tilanne täällä![]()
Mullakaan ei oo yhtään oireita vieläTervetuloa uusille ja onnittelut
Tein tänään digin 5+4 viikoilla ja sain tulokseksi vain 2-3 viikkoa. Lisäksi melko vähän oireita edelleen, eli ei kai ole kauhean hyvä tilanne täällä![]()