Meillä ei ole tuttipulloa käytetty pitkään aikaan. Ruuan kanssa vesi juodaan tavallisesta mukista, maidon juo siitä ainun trainer mukista. Imetyksen lopetin kokonaan viikko sitten, olen tosi tyytyväinen tähän suoritukseen kun muistan miten synnärillä ajattelin etten varmasti enää imetä ku kotiin päästään.
Mä oon kans huomannut että tyttö kävelee monta askelta kun sillä on jotai kädessä, menee sellasia 5-6 askelta kerrallaan ja sit konttaamaan. Tuen kanssa menee tosi lujaa. Ollaan nyt harjoteltu kengät jalassa kävelyä pihalla niin että pidän toisesta kädestä kiinni. Millasia ulkokenkii teidän taaperoilla on? Meillä tyttö on kävelly ulkona iha reinot jalassa, niinku äitinsäkki. Tarttis ostaa jotkut kunnolliset kengät nyt ku enempi alkaa kävellä ulkonakin.
Meillä tyttö ymmärtää jonkin verran puhetta, tällä hetkellä tottelee aika hyvin jos kieltää mut vähä aika sitten ei millään uskonut ja meni karkuun. Monesti kun istu potalla ennen nukkuumenoa ni lähti siitä karkuun keittiön pöydän alle, ei vissii olis halunnu nukkuu.
Meillä on nyt ihan parasta sohvalla riehuminen, meillä on u kulmasohva niin tyttö kiipee siihen ja rupee konttaa sohvaa edestakas kovaa vauhtia, täytyy ite olla tosi tarkkana vieres. Toinen mikä on huippua ni meidän vanhempi kissa, kiltti ja lempee kollikissa, kissa ja neiti on niin usein päät yhdes kattelemas pihalle ja tyttö heittää kissalle palloo ja sit molemmat lähtee sen pallon perään, sulosta. Ja nyt on tullu sellanen tapa et kissalle pitää antaa lusikalla maistiaiset ruuasta. Onneks meil on paljo lusikoita :D
Mä ostin polkupyörään istuimen tytölle, kauheesti tykkää istuu kyytissä.