Meillä on kesä mennyt oikein hyvin, alotin työt kesäkuun alussa ja tyttö meni päivähoitoon, sopeutui sinne todella hyvin ja nopeasti, on oppinutkin siellä vaikka mitä.
Sain onneksi pitää 2vk lomaa näin kesällä, tänään alkoi toinen viikko, ihanaa olla tytön kanssa kotona. Meillä kanssa neiti olis koko ajan ulkona, tässä rivarin pihassa parasta on postilaatikot ja naapureiden rapuilla olevat kukat, papalla ollessa haluaa koko ajan hiekkalaatikolle ja keinumaan, heti kun ovi aukee niin tyttö on pihalla.
Tyttö on nyt ollut 2 kertaa yökylässä, ekan kerran jussina ja nyt viime perjantaina, siellä meni niin hienosti että, tyttö tykkäs, itestä tuntu kyl tosi pahalta.
Meillä jäi vasta viime viikolla turvakaukalo pois käytöstä, sitä käytettiin viimeiseen asti mun autossa, miehen autossa on muutaman kuukauden ollut kasvot menosuuntaan istuin, nyt ostettiin mun autoon maxi cosin käännettävä istuin, laitettiin se selkä menosuuntaan, oon todella yllättynyt kun tyttö viihtyy niin paljon paremmin selkä menosuuntaan, toisessa istuimessa kaikki matkat on ollu täyttä rähinää ja huutoa. Ajattelin et olis käyny toisin päin, mut hyvä näin, mieluummin vienkin mahdollisimman kauan selkä menosuuntaan.
Musta on niin ihanaa kun hoidon myötä tyttö on oppinut nukkumaan päikkärit sisällä omassa sängyssä, ei tarvi enää kävellä ympäri kylää vaunujen kans siinä toivos että nukkuis edes vähän.
Syödäänkö muilla jo ite? Meillä on varmaan kuukauden päivät tyttö syöny ite, ei oo syötetty enää ollenkaan kun ei kelpaa muuta ku ite.
Meillä on hampaita jo kuusi ja osaa jo puhua muutaman sanan.
Neiti on niin ihana kun mennään potalle niin otan likasen vaipan pois ja taittelen sen ja jätän potan viereen, sitten kun neiti on istunu potalla tarpeeks kauan ni nousee ja ottaa likasen vaipan ja vie sen roskiin, tekee näin kotona ja mun vanhemmilla, on sitä ihana seurata.