Yleinen

Eilen verikoetulosten perään soittaessa selvisi ettei lääkärin puhelu ollut yhdistynyt, varmaan koska mulla on ulkomainen puhelinnumero, joten olivat kuulema laittaneet ohjeet etanapostilla. Nyt niitä saa sitten odottaa ja jännätä varmaan ainakin maanantaihin asti, vaikka vastaanottovirkailija sanoikin että ei niissä kai mitään akuuttia/hälyttävää ollut 🫣

Ajattelin alun perin viivyttää lasketun ajan listaamista kunnes kuulen tulokset, siltä varalta että niissä oli myös hcg (lääkäri ei sanonut yksityiskohtaisesti mitä määräsi, ehkä kielimuurin vuoksi) ja siinä tulisi vielä jotain ikävää yllätystä... mut nyt en malttanutkaan kun saatiin 500 viestiä täyteen ja eilen/tänään on taas ollut toiveikkaampi olo raskauden suhteen.

Pakko kertoa vielä että tulin selanneeksi tänä aamuna yhtä vähän kastunutta paperipinoa läpi (kukankasteluonnettomuus) ja vastaan tuli täysin tyhjästä vauvan vaatesetti neuleohjeet 🥹 Vielä en uskalla aloittaa kun tuntuu että siitä tulisi huono karma tai jotain, mutta jätin ohjeen pinon päällimmäiseksi, jos vaikka muutaman kk:n päästä... 🌈

Kiinalainen kalenteri oli 2x väärässä ja 1x oikeassa. Nyt povaa tyttöä. En luottais.😂

Täytyy laittaa vauhtia että pääsee kanssa salaiseen ryhmään, en tälle puolelle oikein mitään viitsi avata😅

Laskeskelin omat viestit ja vielä täytyy muutama laittaa ennenkuin pääsen kans mukaan salaiselle puolelle 😂🫶🏼
Parin päivän päästä perästä tullaan 🤣

Laskeskelin omat viestit ja vielä täytyy muutama laittaa ennenkuin pääsen kans mukaan salaiselle puolelle 😂🫶🏼
Parin päivän päästä perästä tullaan 🤣
Sinne lisätään vissii vasta maanantaina et eiköhän mennä kaikki samaan aikaan 😅

Johan vain oli ilta😴 Esikoisella hirveä uhma ja kauheata kiukuttelua pienistäkin asioista. Yleensä olen kyllä pystyny pitämään pääni ja olemaan rauhassa mutta nyt meinasi järki loppua🥲 Toki ennen sänkyyn vientiä sovinto, halittelut ja pusut🫶 Mitä nuo miehet joutuu vielä kokemaan seuraavat yheksän kuukautta🤣 Mites teillä muilla joilla useampia lapsia?

Johan vain oli ilta😴 Esikoisella hirveä uhma ja kauheata kiukuttelua pienistäkin asioista. Yleensä olen kyllä pystyny pitämään pääni ja olemaan rauhassa mutta nyt meinasi järki loppua🥲 Toki ennen sänkyyn vientiä sovinto, halittelut ja pusut🫶 Mitä nuo miehet joutuu vielä kokemaan seuraavat yheksän kuukautta🤣 Mites teillä muilla joilla useampia lapsia?
Meillä on nyt seesteisempi vaihe menossa, mut kuulostaa tutulta ja tiiän et tä tulee täst vielä voimistumaan ni saa nähä, kuinka pärjäillään kun itelläki tulee varmasti tunteet heittelemään. 😅

Meillä on kyllä 2 vuoden uhma jo hieman näyttänyt päätään ja kyllä meinaa välillä mennä hermo.. ei auta ku yrittää kestää 😅

Meillä on kyllä 2 vuoden uhma jo hieman näyttänyt päätään ja kyllä meinaa välillä mennä hermo.. ei auta ku yrittää kestää 😅
Meillä on nyt seesteisempi vaihe menossa, mut kuulostaa tutulta ja tiiän et tä tulee täst vielä voimistumaan ni saa nähä, kuinka pärjäillään kun itelläki tulee varmasti tunteet heittelemään. 😅
Eli tästä selvitään! Pitää luovuttaa miehelle oikeus tehdä iltatoimet, päivisin pää kyllä pysyy kylmänä🤣

Mä tässä pikaisesti esittäytyminen, en varmaan kauhean aktiivisesti tule kirjoittelemaan näin alkuun, enkä salaiselle puolelle aio mennä ennenkuin on varma, että kaikki ok.

Mä tein perjantaina positiivisen r-testin, muutta luulin jo uuden kierron alkaneen reilu 2 viikkoa sitten 😅 Ovista täällä odottelin, mutta keskiviikkona luulin saaneeni auringonpistoksen. Vaikka olin ulkona ollut ehkä 10min (julkisen liikenteen odottelua). Olo oli ihan kamala, huonoa oloa, kuumotti ja vaikka mitä. Seuraavana päivänä edelleen oli kuvottavaa oloa ja samoin perjantaina. Hieman olin ihmetellyt nännien jatkuvaa nöpötystä ja rintojen arkuutta. Tullu nukuttua useampi viikko vähän heikommin. En kuitenkaan ole heräillyt, mutta herännyt erittäin aikaisin. Perjantai iltana päätin tehdä testin ja varmistaa, että eihän nää kummalliset oireet johdu raskaudesta. No meni pari sekunttia ja leffaviivat pärähti 😆
Siinä sitten puolison kanssa ihmeteltiin, kun samalla laitettiin lasta nukkumaan 🤣

Täytyy sanoa, että raskausoireet näyttää pahenevan ja alkavan aiemmin joka kerta... Tänään jo aamuapla meni pöntöstä alas.. onneksi kaapissa on viime raskauden jäljiltä raskauspahoinvointi lääkkeitä. Niillä saa olotilan kuriin ja nukuttua yöllä!

Meillä vähä sama, tänää heitetty jugurtti 3x lattialle, kaikki ei syötävät ruuat ja lautaset heitetään pöydältä. Huudetaan kaikista kielloista ja tullaan puremaan 🫠

Takaisin