Varasin eilen varhaisultraan ajan ja sain samalla lugesteronit tukemaan raskautta varhaisultraan asti. Onko muilla kokemuksia tästä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei oo, mutta oon kuullut monelta näistä hyviä kokemuksia. Toivottavasti kantavat sinne asti!Varasin eilen varhaisultraan ajan ja sain samalla lugesteronit tukemaan raskautta varhaisultraan asti. Onko muilla kokemuksia tästä?
Mä en oo vielä soittanut, ajattelin ensi viikolla soittaa sittenNoniin on nyt eka neuvola varattuna!
Oli vaikeasti saatavilla koska kesä ja lomat, ehdotteli eka heinäkuun puolelle mut olis ollu niin aikanen että en halua lomalla nii aikasin laittaa herätyskelloaelokuulle siis ja ihan paikan päällä, ei ees tullu puhetta etäkäynnistä.
Mulla oli esikoisen raskaudessa lugesteron noin rv10 asti. Taustalla oli yksi keskenmeno ja jonkun verran lyhyitä luteaaleja ja tiputtelua ym. kierroissa. Sain julkiselta (lapsettomuuspoliklinikka jonka asiakkaita oltiin) reseptin pyytämällä :)Varasin eilen varhaisultraan ajan ja sain samalla lugesteronit tukemaan raskautta varhaisultraan asti. Onko muilla kokemuksia tästä?
Okei, kiitos kun jaoit sun kokemuksenMulla oli esikoisen raskaudessa lugesteron noin rv10 asti. Taustalla oli yksi keskenmeno ja jonkun verran lyhyitä luteaaleja ja tiputtelua ym. kierroissa. Sain julkiselta (lapsettomuuspoliklinikka jonka asiakkaita oltiin) reseptin pyytämällä :)
Nyt tässä raskaudessa en saanut julkiselta lugeja joten kävin yksityisellä joka kirjoitti reseptin. RV8+0 asti suositteli käyttämään ja siitä asteittain lopetus noin 9+0 mennessä.
Väistän monesti muutenkin joten ei oo mitenkään ”erilainen” tilanne nytOnko teille tullut tilanteita vastaan että ootte joutunu väistämään passiivista tupakointia ?
Mulla aika moni lähipiirissä polttaa (myös mies välillä) ja pitääkin vähän etäisyyttä ottaaitsekin olen ex tupakoija mutta lopetin 2 vuotta takaperin ja tottakai jos tämmöinen siunaus olisi aikaisemmin suotu olisi tupakointi seinään muutenkin loppunut
Harmittavinta on se, että mun äitillä on paha tapa polttaa sisällä kotonansa, kävin eilen siellä mut en kauaa viipynyt. En oikeastaan voi lainkaan käydä siellä kun en haluu pienestikään riskeerata tätä raskautta![]()
Esikoisesta näytti poikaa, poika tuli. Nyt näyttäis tyttöä![]()
Kiinalainen syntymäkalenteri ennustaa: Onko tuleva lapsi tyttö vai poika? | Vau.fi
Kumpikohan sieltä on tulossa, tyttö vai poika? Voisiko muinainen kiinalainen syntymäkalenteri kertoa vastauksen?www.vau.fi
Ootteko katsoneet kumpi tulee tän mukaan?
Mulla esikoisesta tää näytti muistaakseni oikein. Nyt näyttää tyttöä, saa nähdä meneekö oikein!![]()
mulla näytti esikoisesta tyttöä ja se tuli, nyt näyttäisi poikaa![]()
Kiinalainen syntymäkalenteri ennustaa: Onko tuleva lapsi tyttö vai poika? | Vau.fi
Kumpikohan sieltä on tulossa, tyttö vai poika? Voisiko muinainen kiinalainen syntymäkalenteri kertoa vastauksen?www.vau.fi
Mulla esikoisesta tää näytti muistaakseni oikein. Nyt näyttää tyttöä, saa nähdä meneekö oikein!![]()
Mulla näyttäs ton mukaan tulevan poika![]()