Meillä on kotona 4 vuotias prinsessa joka on kyllä maailman kiltein lapsi. Istuu ilman viihdykettä 3h autossa hiljaa ja käyttäytyy muutenkin tosi kauniisti??? En tajua tota lasta
nautin ajasta mutta ootan että milloin se tajuaa että uhmatakkin sais
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Silloin tällöin näitä tulee. Mies yrittää lopettaa vuosikymmenien tupakointia ja on enimmäkseen vaihtanut savukkeet pelkkää nikotiinia sisältävään sähkötupakkaan, mutta juhlissa/illanvietoissa palaa usein polttamaan tavalliseen tapaan. Hän väistää minua superhyvin kun olen paikalla (ei ole esim. koskaan polttanut sisällä sinä aikana kun olemme asuneet yhdessä) ja on ulkotiloissakin aika nopea vaihtamaan alatuuleen/siirtymään kauemmaksi jos sanon että nyt haisee kyllä pahalta - ainoa paikka jossa jonkinlaista altistusta saatan saada on auto, joka oli pitkään hänelle ainoa 'sallittu sisätila' jossa hän antoi itselleen luvan polttaa (silloin kun en ole kyydissä), mutta nyt kun sähkösavukkeisiin on siirrytty oletan että haju vähän kerrassaan katoaa, varsinkin jos saisi siivottua paikan jossa säilytti tumppipurkkia. (Ehkä tämä itse asiassa jo tapahtuikin, viimeksi kun olin kyydissä en muista huomanneeni minkäänlaista hajua.)Onko teille tullut tilanteita vastaan että ootte joutunu väistämään passiivista tupakointia ?
Ei mulla oo vielä tasavahvat ja myös viikkoja 4+4. Enemmän kertoo se onko viivat kuinka tummunut ja mulla ainakin hyvin nii en ole huolissaniOnko muita kenellä testissä ei ole vielä tasavahvat viivat, viikkoja 4+4? Myös oireiden vähäisyys saa mut nyt epäilemään että onkohan kaikki nyt kuitenkaan normaalistioireita on, mutta pahoinvointia ei, ja se on aina tullut voimakkaana jo ihan alussa.
Varhaisultraan on ikuisuus ja muutenkin ajattelin siirtää sitä hiukan eteenpäin, jotta syke varmasti näkyy jos sellainen sieltä löytyy. Muita hermoilijoita?![]()
Onko testit kuitenkin tummuneet hyvin? 4+4 on kuitenkin vielä aikaista siihen että tarvitsisi mitään leffaviivoja olla, pääasia että testit on päivien myötä lähtenyt tummentumaanOnko muita kenellä testissä ei ole vielä tasavahvat viivat, viikkoja 4+4? Myös oireiden vähäisyys saa mut nyt epäilemään että onkohan kaikki nyt kuitenkaan normaalistioireita on, mutta pahoinvointia ei, ja se on aina tullut voimakkaana jo ihan alussa.
Varhaisultraan on ikuisuus ja muutenkin ajattelin siirtää sitä hiukan eteenpäin, jotta syke varmasti näkyy jos sellainen sieltä löytyy. Muita hermoilijoita?![]()
Kaipasin itsekin tätä!Pitäskö tehä ketju neuvola ajoille?
Lähipiirissä ei ole juurikaan tupakoitsijoita, mutta alakerran naapuri polttaa ja savu tulee meille sisään, jos ikkuna tai parveke on auki. Tämä häiritsi jo ennen raskautta ja nyt vielä enemmän. Sama ongelma oli edellisessä asunnossa.Onko teille tullut tilanteita vastaan että ootte joutunu väistämään passiivista tupakointia ?
Mulla aika moni lähipiirissä polttaa (myös mies välillä) ja pitääkin vähän etäisyyttä ottaaitsekin olen ex tupakoija mutta lopetin 2 vuotta takaperin ja tottakai jos tämmöinen siunaus olisi aikaisemmin suotu olisi tupakointi seinään muutenkin loppunut
Harmittavinta on se, että mun äitillä on paha tapa polttaa sisällä kotonansa, kävin eilen siellä mut en kauaa viipynyt. En oikeastaan voi lainkaan käydä siellä nyt kun en haluu pienestikään riskeerata tätä raskautta![]()
Mulla on neljä raskausappia mistä kaks näytti väärin, toiset kaks oikeinOon nyt muuten hukassa, jos edelliset menkat alkoi 9.7. niin nyt ois 4+2? Eikä 4+1 kuten olin itse ajatellut.![]()
Mäkin oon tästä ihan pihalla, kun soitin neuvolaan niin he laskivat sen eri tavalla kuin mitä yksi laskuri näytti. Mutta ilmeisesti nyt neuvolan laskujen mukaan sitten mennään loppuun asti ellei ultrassa vauvan koko heitä monella päivällä, siinä tapauksessa laskettua aikaa vasta korjattaisiin.Oon nyt muuten hukassa, jos edelliset menkat alkoi 9.7. niin nyt ois 4+2? Eikä 4+1 kuten olin itse ajatellut.![]()