Yleinen

Moikka! Taidan itsekin hypätä tänne keskusteluun mukaan!☺️

Viimein itsekin tällä viikolla plussasin, eikä pitkän yritystaustan myötä vaan pitkän haaveilun, kuumeilun ja haikailun myötä❤️

Pari vuotta ollaan mieheni kanssa seurusteltu ja mieheni toive oli, että mentäisiin naimisiin ennen kun ruvetaan yrittämään vauvaa. Olikin pitkät pari vuotta😂 mentiin nyt siis viimein kesäkuun alussa naimisiin ja saatiin viimein yritys aloitettua. Ihanaksi yllätykseksi plussasinkin heti ensimmäisestä yrityskerrasta!❤️😍

Me varattiin varhaisultra 21pv, siitä alkaa mun kesäloma niin oli tulos mikä tahansa nii Saa olla ihan rauhassa❤️
Mulla kans tuolloin alkaa loma ja onkin sopivasti 7+ viikko, niin suunnitelmissa käydä silloin ar-ultrassa 😊
Mutta odotan vielä 5+ viikoille ennen kuin varaan eli ensi viikon jälkeen, kun uskaltaa kemiallisen raskauden jättää pois laskuista.

Mulla kans tuolloin alkaa loma ja onkin sopivasti 7+ viikko, niin suunnitelmissa käydä silloin ar-ultrassa 😊
Mutta odotan vielä 5+ viikoille ennen kuin varaan eli ensi viikon jälkeen, kun uskaltaa kemiallisen raskauden jättää pois laskuista.
Mä uskalsin ku viivat on vahventunu ni ei voi olla kemiallinen 🤭😍

Mä uskalsin ku viivat on vahventunu ni ei voi olla kemiallinen 🤭😍
Ai, tuota en oo tiennytkään! Siis että kemialliset ei vahvistu.

Luulen että silti odotan tonne ens viikkoon 🤣 Mulla on jotenkin niin vaikea uskoa tähän raskauteen, tää tuli niin yllättäen ja oon niin oireeton vrt. edelliset raskaudet. Koko ajan tuntuu että tää on vaan virheellistä tietoa joka korjataan sit viimestää ar-ultrassa 😅

Aloin miettimään että onkohan mahkuja saaha julkiselle tuo varhaisultra🤔 Ei tarvis yksityisestä maksaa niin paljoa. Esikoinen synty käynnistettynä 41+1, reilu 4kiloa ja päänympärys 39cm. Tämäki todennäkösesti ainaki paria päivää isompi, esikoisesta ei siirretty laskettua vaikka oli niskaturvotusultrassa melkein viikon isompi🙈 Synnytystapa-arviossa pää vastas melkein kaksviikkoa isompaa.. Toivon että tästä tulis helmikuinen🤣 Esikoisen ponnistusvaihe reilu 2.5h ja vertaki menetettiin n 2l. Neuvolan sain varattua 22.7.

Aloin miettimään että onkohan mahkuja saaha julkiselle tuo varhaisultra🤔 Ei tarvis yksityisestä maksaa niin paljoa. Esikoinen synty käynnistettynä 41+1, reilu 4kiloa ja päänympärys 39cm. Tämäki todennäkösesti ainaki paria päivää isompi, esikoisesta ei siirretty laskettua vaikka oli niskaturvotusultrassa melkein viikon isompi🙈 Synnytystapa-arviossa pää vastas melkein kaksviikkoa isompaa.. Toivon että tästä tulis helmikuinen🤣 Esikoisen ponnistusvaihe reilu 2.5h ja vertaki menetettiin n 2l. Neuvolan sain varattua 22.7.
Itse sain julkiselta varhaisultran vasta, kun takana oli kolme keskenmenoa.

Ainahan voi kysyä mut valitettavan tiukka linja tuntuu olevan julkisella. Toi kokoarvio asiakin lienee sellainen jonka lykkäävät sinne raskauden myöhempään vaiheeseen ts. loppuraskauteen, jos siitä ovat huolissaan.😒

No nyt uskallan kunnolla mukaan! Viikkodigiin äsken raskaana 1-2! Toinen siis tulossa ja todennäköisesti meidän lapsiluku on sitten täynnä 😊
Tervetuloa! 😊
Meillekin toinen, ja kaksi on aina tuntunut riittävältä vaikkakin olen kuullut että mieli voi vielä muuttua. Joten en sano sata varmasti mitään! 😅

Mulla km lisäksi myös pieni kaksois-pelko, kun olen siihen ikäni ja sukurasitteen myötä riskiryhmää. Toki kiitollisena kaikki otetaan vastaan mitä annetaan, mutta olen itse sitä mieltä että yksi kerrallaan kiitos 😁

Tervetuloa! 😊
Meillekin toinen, ja kaksi on aina tuntunut riittävältä vaikkakin olen kuullut että mieli voi vielä muuttua. Joten en sano sata varmasti mitään! 😅

Mulla km lisäksi myös pieni kaksois-pelko, kun olen siihen ikäni ja sukurasitteen myötä riskiryhmää. Toki kiitollisena kaikki otetaan vastaan mitä annetaan, mutta olen itse sitä mieltä että yksi kerrallaan kiitos 😁
Joo eihän sitä voi koskaan varmaksi sanoa, mutta tällähetkellä tuntuu siltä että 2 piisaa.

Mulla kans miehen puolelta mahdollisuus kaksosiin ja oon kyllä sitä mieltä että yksi riittää kerrallaan 😅 vaikka tottakai tulee jos on tullakseen

Meillä päin ei ainakaan onnistunu kun kyselin viimeks kun olin raskaana ja oli km pelkoa. Mut tämäkin voi olla paikkakohtasta et kannattaa ehdottomast kysyä. ☺️

Heippa kaikki! Mäkin liityn nyt varovaisesti mukaan, tänään tehty positiivinen testi. Lasketusta ajasta ei ole tietoa, mutta neuvola kun tulee laskemaan kuukautisista, niin olis varmaan 9.3., mutta oon aika varma et ovulaatio oli myöhässä. 😊 Ennestään meillä on yksi lapsi, pian 2v touhukas taapero, vähän jännittää kuinka pysyn hänen perässä raskausajan. 🤭

Meillä päin ei ainakaan onnistunu kun kyselin viimeks kun olin raskaana ja oli km pelkoa. Mut tämäkin voi olla paikkakohtasta et kannattaa ehdottomast kysyä. ☺️
Laphan alueella, jos ei varhaisultraa niin varmaan synnytystapa-arvio ainakin sitten myöhemmin🤔 Täällä se on vain ensisynnyttäjille, mutta varmaan taustoista riippuen myös muille

Takaisin