Me varattiin varhaisultra 21pv, siitä alkaa mun kesäloma niin oli tulos mikä tahansa nii Saa olla ihan rauhassa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla kans tuolloin alkaa loma ja onkin sopivasti 7+ viikko, niin suunnitelmissa käydä silloin ar-ultrassaMe varattiin varhaisultra 21pv, siitä alkaa mun kesäloma niin oli tulos mikä tahansa nii Saa olla ihan rauhassa![]()
Mä uskalsin ku viivat on vahventunu ni ei voi olla kemiallinenMulla kans tuolloin alkaa loma ja onkin sopivasti 7+ viikko, niin suunnitelmissa käydä silloin ar-ultrassa
Mutta odotan vielä 5+ viikoille ennen kuin varaan eli ensi viikon jälkeen, kun uskaltaa kemiallisen raskauden jättää pois laskuista.
Ai, tuota en oo tiennytkään! Siis että kemialliset ei vahvistu.Mä uskalsin ku viivat on vahventunu ni ei voi olla kemiallinen![]()
Itse sain julkiselta varhaisultran vasta, kun takana oli kolme keskenmenoa.Aloin miettimään että onkohan mahkuja saaha julkiselle tuo varhaisultraEi tarvis yksityisestä maksaa niin paljoa. Esikoinen synty käynnistettynä 41+1, reilu 4kiloa ja päänympärys 39cm. Tämäki todennäkösesti ainaki paria päivää isompi, esikoisesta ei siirretty laskettua vaikka oli niskaturvotusultrassa melkein viikon isompi
Synnytystapa-arviossa pää vastas melkein kaksviikkoa isompaa.. Toivon että tästä tulis helmikuinen
Esikoisen ponnistusvaihe reilu 2.5h ja vertaki menetettiin n 2l. Neuvolan sain varattua 22.7.
Ainahan voi kysyä mut valitettavan tiukka linja tuntuu olevan julkisella. Toi kokoarvio asiakin lienee sellainen jonka lykkäävät sinne raskauden myöhempään vaiheeseen ts. loppuraskauteen, jos siitä ovat huolissaan.Aloin miettimään että onkohan mahkuja saaha julkiselle tuo varhaisultraEi tarvis yksityisestä maksaa niin paljoa. Esikoinen synty käynnistettynä 41+1, reilu 4kiloa ja päänympärys 39cm. Tämäki todennäkösesti ainaki paria päivää isompi, esikoisesta ei siirretty laskettua vaikka oli niskaturvotusultrassa melkein viikon isompi
Synnytystapa-arviossa pää vastas melkein kaksviikkoa isompaa.. Toivon että tästä tulis helmikuinen
Esikoisen ponnistusvaihe reilu 2.5h ja vertaki menetettiin n 2l. Neuvolan sain varattua 22.7.
Voi ei, onpa harmi kuulla
Tervetuloa!No nyt uskallan kunnolla mukaan! Viikkodigiin äsken raskaana 1-2! Toinen siis tulossa ja todennäköisesti meidän lapsiluku on sitten täynnä![]()
Joo eihän sitä voi koskaan varmaksi sanoa, mutta tällähetkellä tuntuu siltä että 2 piisaa.Tervetuloa!
Meillekin toinen, ja kaksi on aina tuntunut riittävältä vaikkakin olen kuullut että mieli voi vielä muuttua. Joten en sano sata varmasti mitään!
Mulla km lisäksi myös pieni kaksois-pelko, kun olen siihen ikäni ja sukurasitteen myötä riskiryhmää. Toki kiitollisena kaikki otetaan vastaan mitä annetaan, mutta olen itse sitä mieltä että yksi kerrallaan kiitos![]()
Meillä päin ei ainakaan onnistunu kun kyselin viimeks kun olin raskaana ja oli km pelkoa. Mut tämäkin voi olla paikkakohtasta et kannattaa ehdottomast kysyä.Aloin miettimään että onkohan mahkuja saaha julkiselle tuo varhaisultraEi tarvis yksityisestä maksaa niin paljoa. Esikoinen synty käynnistettynä 41+1, reilu 4kiloa ja päänympärys 39cm. Tämäki todennäkösesti ainaki paria päivää isompi, esikoisesta ei siirretty laskettua vaikka oli niskaturvotusultrassa melkein viikon isompi
On kyllä harmi ettei sen aikasemminItse sain julkiselta varhaisultran vasta, kun takana oli kolme keskenmenoa.
Laphan alueella, jos ei varhaisultraa niin varmaan synnytystapa-arvio ainakin sitten myöhemminMeillä päin ei ainakaan onnistunu kun kyselin viimeks kun olin raskaana ja oli km pelkoa. Mut tämäkin voi olla paikkakohtasta et kannattaa ehdottomast kysyä.![]()