Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää on kyllä mielenkiintonen juttuMä kävin jo neuvolassa ku ovulaatiosta laskettuna oli 5+5. Varhaisultra oli ton jälkeen ja viikkoja olikin vaan 5+3 (vaikka menin 6+5). Jotain kummaa tässä raskaudessa oneli neuvola oli sit 4+3 jo ja testi oli näyttänyt yli kaksi viikkoa selkeää positiivista.
![]()
Meillä on eka nla 9+0 eli reipas pari viikkoa vieläTervetuloa joukkoon kaikki uudet!Tuosta @Kultakataja_ viestistä tuli mieleen, koska teillä kaikilla eka neuvola? Meillä ensi keskiviikkona, sillon 7+5 :)

Ainiin, tuo väsymys ei esikoisesta helpottanut muistaakseni oikein missään kohti. Oli kuukausia jolloin nukuin kaiken vapaa-ajan ja kävin töissä vielä haukottelemassa ja sitten kotiin jatkamaan unia. Nyt ei kylläkään onnistu kun taapero tässä kotosallaJoo unen tarve on täälläkin aikamoinen.. oon kyllä aina ollu hyvä nukkumaan, paitsi nyt ehkä vajaan vuoden oon herännyt aina ihan viimeistään 7-8h unien jälkeen, ja mietinkin jo että nytkö se vanhuus iski kun ei enää saa nukuttua mitään ylipitkiä yöunia :D mutta nyt viimeisen viikon oon nukkunut joka yö 9-10 tuntia, monena päivänä vielä päikkärit päälle tai ainakin pientä torkkumista. Ja just kun joka viikonloppu ollut reissussa niin huomaa että alkuviikot oon aina ollut ihan super väsynyt kun sillon ei välttämättä päikkäreitä pystynyt ottaa. Mites te jolla raskauksia jo takana, onko helpottanut missään kohtaa väsymys ja unen tarve?
About ~5+0 alko olla semmonen olo että pitää syödä kokoajan ettei tuu huono olo, sitten 5+3 oli eka niin ällön olon aamu että aamupala oli riisikakkuja..Tänään 4+4. Vielä on suhteellisen oireeton olo muuten, mutta rintoja aristaa aika paljon.
Milloin muilla on alkanut pahoinvointi, jos on alkanut?
Muistelen et keskiraskaus (~rv20-30) oli semmoista energisintä aikaa, väsymys helpotti kyllä ekan kolmanneksen jälkeen. Mut loppuraskaudessa oli tosi vaikea nukkua ja väsytti jatkuvasti. Ja sit lähinnä vitutti kommentit "nuku nyt ko voit" kun en vaan saanut nukuttua.Joo unen tarve on täälläkin aikamoinen.. oon kyllä aina ollu hyvä nukkumaan, paitsi nyt ehkä vajaan vuoden oon herännyt aina ihan viimeistään 7-8h unien jälkeen, ja mietinkin jo että nytkö se vanhuus iski kun ei enää saa nukuttua mitään ylipitkiä yöunia :D mutta nyt viimeisen viikon oon nukkunut joka yö 9-10 tuntia, monena päivänä vielä päikkärit päälle tai ainakin pientä torkkumista. Ja just kun joka viikonloppu ollut reissussa niin huomaa että alkuviikot oon aina ollut ihan super väsynyt kun sillon ei välttämättä päikkäreitä pystynyt ottaa. Mites te jolla raskauksia jo takana, onko helpottanut missään kohtaa väsymys ja unen tarve?
Miulla plussan jälkeen vaihtelevasti pahoinvointia, toki sillon on pahin olo jos on pitkä aika syönnistä. Aamulla saanu vauhdilla tehdä aamupalaaTänään 4+4. Vielä on suhteellisen oireeton olo muuten, mutta rintoja aristaa aika paljon.
Milloin muilla on alkanut pahoinvointi, jos on alkanut?