Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä sama. Oon pitänyt itseni kiireisenä, ettei ehdi ajatella asiaa juurikaan.Tänään iltapäivästä hiipi jotenkin alakuloinen ja epäuskoinen fiilis kaikesta. Oireiden vähäisyys mietityttää, ja tietysti päälle hiipinyt päänsärky vaikuttaa yleiseen olotilaan paljon.
Mulla on joteinkin epätodellinen olo kun kaikkien puhuma pahoinvointi on vieläkin ihan tiessään. Parina päivänä pari viikkoa sitten oli todella huono olo, mutta sittenmmin se on kaikonnut kokonaan. Jotenkin miettii sitä onko sitä todella muka raskaana kun olo on ollut todella hyvä pääsääntöisesti.Tänään iltapäivästä hiipi jotenkin alakuloinen ja epäuskoinen fiilis kaikesta. Oireiden vähäisyys mietityttää, ja tietysti päälle hiipinyt päänsärky vaikuttaa yleiseen olotilaan paljon.
Mulla on joteinkin epätodellinen olo kun kaikkien puhuma pahoinvointi on vieläkin ihan tiessään. Parina päivänä pari viikkoa sitten oli todella huono olo, mutta sittenmmin se on kaikonnut kokonaan. Jotenkin miettii sitä onko sitä todella muka raskaana kun olo on ollut todella hyvä pääsääntöisesti.
Toki tuo vatsanturvotus ja jatkuva selkäkipu on muistuttamassa että kaikesta huolimatta sitä taidetaan yhäkin olla raskaana.
Edellisessä raskaudessa tuli vain kaksi kertaa yökkäys ja muutenkin etova olo tuli vain jos ei syönyt säännöllisesti mutta nyt ei ole ollut edes mitään etomista. Ei kaikki oksenna ekaa kolmannesta vaikka se onkin sellainen klassinen raskausoire.Mulla on joteinkin epätodellinen olo kun kaikkien puhuma pahoinvointi on vieläkin ihan tiessään. Parina päivänä pari viikkoa sitten oli todella huono olo, mutta sittenmmin se on kaikonnut kokonaan. Jotenkin miettii sitä onko sitä todella muka raskaana kun olo on ollut todella hyvä pääsääntöisesti.
Toki tuo vatsanturvotus ja jatkuva selkäkipu on muistuttamassa että kaikesta huolimatta sitä taidetaan yhäkin olla raskaana.
Ei läheskään kaikilla ole pahoinvointia. Mulla on ollut kaikissa raskauksissa ihan kunnon pahoinvointia ja oksentelua (myös keskenmenneissä), mutta musta taas tuntuu, että suurimmalla osalla ei ole pahoinvointia tai se on hyvin lievää. Tässä raskaudessa ei vielä ole ollut paha olo, mutta varmaan se alkaa sopivasti juhannuksena...Huojentavaa kuulla ettei kaikilla ole ollut sitä pahoinvointia pahana. Lähipiiristä kuulee lähinnä näitä oksensin viikkokausia jne. :) Kyllä mä niin haluan luottaa, että kaikki etenee just niinkuin pitääkin. Keskiviikkona mennään varhaisultraan niin silloin varmaan viimeistään tulee todelliseksi raskaus jos siellä kaikki todetaan olevan juuri kuin pitääkin.
Tein eilen illalla sen toisen viikkodigin 2-3 tuli kun oli luultavasti 4+6.Eka raskaudessa ei ollu ikinä mitään pahoinvointia, en ainakaan muista. Toisessa oksentelin ihan riittävästi. Nyt ei ainakaan vielä ole mitään ollut.
Toisaalta just tämä oireettomuus vaivaa vähän. Kävin ostamassa täällä naapurikaupungista viikkodigitestin niin, jos nyt tekisi sen ja vaikka ensi viikolla sitten sen toisen. Näkisi vähän onko tuolla mitään elämää![]()
5+2 tässä raskaudessa.Tein eilen illalla sen toisen viikkodigin 2-3 tuli kun oli luultavasti 4+6.
Millon muut on saanu viikkodigitestiin 3+?
Mulla tuli vasta rv5+4! 5+3 näytti vielä sitä 2-3.Tein eilen illalla sen toisen viikkodigin 2-3 tuli kun oli luultavasti 4+6.
Millon muut on saanu viikkodigitestiin 3+?