IhanaaTänään oli ensimmäinen ultra. Varasin varhaisultran, kun halusin varmistua että pieni on mukana matkassa. Koon perusteella nyt viikolla 10+0.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
IhanaaTänään oli ensimmäinen ultra. Varasin varhaisultran, kun halusin varmistua että pieni on mukana matkassa. Koon perusteella nyt viikolla 10+0.![]()
Osanottoni!Täällä meni valitettavasti kesken, joten poistun ryhmästä. Onnea muille loppuraskauteen![]()
Nt-ultra on vasta 22.7., tuntuu pitkälta ajalta, vaikkei siihen ole kuitenkaan kuin vajaa kolme viikkoaIhanaaEi varmaan enää pitkä aika nt-ultraankaan?
Mulla kans ensimmäinen tulossa, maha on jonkin verran pyöristyny tai ehkä enemmän niin, että keskivartalo tullu paksummaksi/patukkamaisemmaksi. Niille jotka ei raskaudesta tiedä, näytön varmaan vaan siltä, että painoa ois tullu lisää. Farkut ei enää tunnu hyviltä pitää, kun puristaa sen verran, mutta muut normaalit housut menny vielä.Joko teillä muilla on alkanut näkymään masun pyöristymistä? Itsellä nyt 13+3 ja ei näy vielä mitään eikä edes turvotusta oo ollut. Kovasti ootan että vähän alkaisi jo näkymäänToki vissiin ensimmäisessä raskaudessa menee kauemmin ennenkuin näkyy?
Mulla kans iltaturvotuksissa napa puskee melkeen jo ulospäin.Mulla jo napa alkanut kadotaEi ole enää kuopalla. Tässä tokassa vatsa kasvaa kyllä nopeammin kuin ekassa, oli jotain pyöristymistä viimekskin aika varhain mutta nyt 11+5 ja näyttää kuin esikoisen raskaudessa rv 17 tai myöhemminkin
Kauaa ei tätä piilotella...
Minulla turposi viikolta 8 ja viikolla 11 pullahti napa!Mulla maha kasvanut/turvonnut varmaan siihen, mitä oli ekalla kierroksella rv20. Ja napa tosiaan pullahtaa kohta. Varmaan jotkut jo miettii oonko raskaana vai lihonut
. Rv14 tänään