Yleinen keskustelu

Tänään oli ensimmäinen ultra. Varasin varhaisultran, kun halusin varmistua että pieni on mukana matkassa. Koon perusteella nyt viikolla 10+0. ❤️
Ihanaa 😍 Ei varmaan enää pitkä aika nt-ultraankaan?

Hui kyllä herättää itsellekin pelkoja nuo keskenmenouutiset täällä. Niin surullista 💔❤️
Joku kirjoitti jossain foorumilla kauniisti, että sellaista(kin) elämä on ja että ei ainakaan kannata olla huolissaan huolissaan olemisesta. Varmaan jokainen odottaja on ainakin vähän huolissaan.

Itsellä just 11+0 tänään. Pahoinvointi selvästi alkanut vähän lieventyä ja heti omat epäilyt herää että vieläkö kaikki on hyvin. Mutta sitä ei voi tietää ja ainakin vielä tänään tiedettävästi oon raskaana kunnes toisin todetaan.

Toivon pelkästään sallivia ja helliviä tuntemuksia kaikille omiin tilanteisiinsa ❤️ Kaikesta selvitään, tavalla tai toisella. Uskon niin.

Heip! Kirjoittelen ja toivon pääseväni aikanani salaiseen ryhmään😊 Huomenna ollaan menossa nt-ultraan, jännää! Toivottu toinen lapsi tulossa ja alkuraskaus on ollut tunteiden vuoristorataa ja huonovointisuutta, mutta nyt alkaneet sekä olot että tunnemylläkkä vähän helpottaa.❤️ Vaivana pahoinvoinnin lisäksi mm. vanha tuttu iskiaskipu nyt jo, kääk!

Tervetuloa mukaan porukkaan kaikki uudet! 😍 Salaiselle puolelle siirtynyt aika paljon keskustelu, mut kyl varmaan suurin osa käy täälläkin lueskelemassa ja välillä kommentoimassa. Mut yritetään saada kaikki halukkaat salaiselle puolelle, niin ei tarvitse täällä "yksin" jutella 😊😊 Tsemppiä viestien keräämiseen!

Joko teillä muilla on alkanut näkymään masun pyöristymistä? Itsellä nyt 13+3 ja ei näy vielä mitään eikä edes turvotusta oo ollut. Kovasti ootan että vähän alkaisi jo näkymään 🙈 Toki vissiin ensimmäisessä raskaudessa menee kauemmin ennenkuin näkyy?

Täällä ainakin vatsa niin turvoksissa että täytynyt siirtyä isompiin housuihin. Tosin aina on vähän ollut turvottelua ja tämä jatkuva pieni syöminen pahoinvoinnin vuoksi ei varmasti ainakaan oo auttanut 🙈 en usko että on vielä vauva joka näkyy, mutta etenkin iltaisin on ihan kunnon turvotuspallomaha.

Joko teillä muilla on alkanut näkymään masun pyöristymistä? Itsellä nyt 13+3 ja ei näy vielä mitään eikä edes turvotusta oo ollut. Kovasti ootan että vähän alkaisi jo näkymään 🙈 Toki vissiin ensimmäisessä raskaudessa menee kauemmin ennenkuin näkyy?
Mulla kans ensimmäinen tulossa, maha on jonkin verran pyöristyny tai ehkä enemmän niin, että keskivartalo tullu paksummaksi/patukkamaisemmaksi. Niille jotka ei raskaudesta tiedä, näytön varmaan vaan siltä, että painoa ois tullu lisää. Farkut ei enää tunnu hyviltä pitää, kun puristaa sen verran, mutta muut normaalit housut menny vielä.

Mulla jo napa alkanut kadota 🤪 Ei ole enää kuopalla. Tässä tokassa vatsa kasvaa kyllä nopeammin kuin ekassa, oli jotain pyöristymistä viimekskin aika varhain mutta nyt 11+5 ja näyttää kuin esikoisen raskaudessa rv 17 tai myöhemminkin😁 Kauaa ei tätä piilotella...

Mulla 13+5 ja selkeästi alavatsa alkaa pyöristyä, varmaan kun kohtu nousee tai jotain. Ulkopuolinen ei voi erottaa, mutta jos tietää mitä katsoa niin näkee kyllä. Just tuo tietty patukkamaisuus. Farkut ei ole tuntunut enää moneen viikkoon hyvältä päällä ja nyt muistakin housuista osa alkaa kiristää tai ei mene kiinni.

Mulla jo napa alkanut kadota 🤪 Ei ole enää kuopalla. Tässä tokassa vatsa kasvaa kyllä nopeammin kuin ekassa, oli jotain pyöristymistä viimekskin aika varhain mutta nyt 11+5 ja näyttää kuin esikoisen raskaudessa rv 17 tai myöhemminkin😁 Kauaa ei tätä piilotella...
Mulla kans iltaturvotuksissa napa puskee melkeen jo ulospäin. 😄 Nyt meneillään rv12.

Mutta ei siis ole vatsa muuten vielä kasvanut, kuin iltaisin turvottaa ja kiloja tullut arviolta 4kg, jotka kaikki menneet tohon keskivartaloon. 🤣

Mulla maha kasvanut/turvonnut varmaan siihen, mitä oli ekalla kierroksella rv20. Ja napa tosiaan pullahtaa kohta 😂😀. Varmaan jotkut jo miettii oonko raskaana vai lihonut 🫣. Rv14 tänään

Mulla maha kasvanut/turvonnut varmaan siihen, mitä oli ekalla kierroksella rv20. Ja napa tosiaan pullahtaa kohta 😂😀. Varmaan jotkut jo miettii oonko raskaana vai lihonut 🫣. Rv14 tänään
Minulla turposi viikolta 8 ja viikolla 11 pullahti napa!

Esikoinenkin näkyi todella aikaisin, koska olen kapeauumainen, mutta oli todellinen yllätys, että maha pullahti kaksi viikkoa aiemmin jo todella selväksi. Kohtukin on tuntunut häpyluun päällä jo pari viikkoa.

Nyt aion alkaa treenaamaan korsettia ja vatsalihaksia, koska en todellakaan hyväksy samanlaista torpedomahaa kuin edellisellä kerralla 😂

(Ja painoa on tullut paljon vähemmän kuin esikoisen kohdalla. Silti kauhea pömppö.)

Takaisin