Yleinen keskustelu

Mulla ei vaan pahoinvointi pahene ja sehän tässä huolettaa. En yhtään muista miten pahat aiemmin on ollut. (No joo, ekan aikana pyörtyilin ennen plussaa ja päivystyksessä lääkäri totesi verikokeiden jälkeen mun olevan raskaana 😁), toisesta ei mitään muistikuvaa ja kolmannesta lievää krapulaista oloa, oksentanut en ole missään näissä.

Kysymys kaikille. Miten teillä nuo nippailut munasarjoissa? Mulla pääsääntöisesti oireilee oikea puoli, olen lukenut siitä keltarauhasesta... Mutta kun vasenkin puoli nippailee jonkun verran ja pelkona on että voisko olla että mulla olisikin kaksi matkustajaa mukana.. 🫣 mullahan on siis melkosuuret riskit siihen. (Itse kaksonen ja äitini äidillä oli yhdet kaksoset..)

Onko teillä pahoinvoivilla vielä olo helpottanut? Täällä meinaa alkaa vähän pää hajoilla jatkuvaan huonoon oloon. 😩 ensimmäinen lapsi tulossa, joten aiemmasta ei kokemusta milloin olisi alkanut helpottaa. Eilen illalla oli hyvä olo ekaa kertaa kolmeen viikkoon ja tuntui ihan uskomattomalta. 😅 Tänään taas mennyt etovissa oloissa koko päivä. 🫠
Ei helpota vieläkään. Suurin osa päivästä pahoinvointilääkkeestä huolimatta jatkuvaa kuvotusta. Täällä myös pää hajoilee näihin oloihin 😵 vielä pari viikkoa, että olisi 12+0 täynnä ja elättelen toiveita, josko elämä sen jälkeen vähän helpottaisi.

Kysymys kaikille. Miten teillä nuo nippailut munasarjoissa? Mulla pääsääntöisesti oireilee oikea puoli, olen lukenut siitä keltarauhasesta... Mutta kun vasenkin puoli nippailee jonkun verran ja pelkona on että voisko olla että mulla olisikin kaksi matkustajaa mukana.. 🫣 mullahan on siis melkosuuret riskit siihen. (Itse kaksonen ja äitini äidillä oli yhdet kaksoset..)
Mulla nippailee molemmilta puolilta. Tai en tiedä onko ne munasarjat vai mikä, mutta tuikkailua ja ajoittaista jomotusta on molemmilla puolilla. Yksi siellä pitäisi olla kyydissä 😅

Mulla nippailee molemmilta puolilta. Tai en tiedä onko ne munasarjat vai mikä, mutta tuikkailua ja ajoittaista jomotusta on molemmilla puolilla. Yksi siellä pitäisi olla kyydissä 😅
Hyvä, helpottavaa kuulla 🫣 ois kyllä melkoinen shokki jos kaks oisi 🤭

Kävin eilen nt-ultrassa, rv 11+6. Alkio vastasi kooltaan viikkoja 9+0 ja oli eloton. Keskeytynyt keskenmeno ja tyhjennyslääkkeet kotiin mukaan. Ei tullut meille tammikuista 💔😭

Näin jälkikäteen ajateltuna itsellä loppui raskausoireet aikalailla samoihin aikoihin, joten pieni huoli oli kun ultraan menin. Olo on tällä hetkellä todella tyhjä ja musertunut. Kerettiin jo innostua tästä raskaudesta ehkä vähän liikaakin…

Muille odottajille tsemppiä raskauteen ja toivotaan, että mahdollisimman moni saisi tammikuisen syliin asti ❤️

Kävin eilen nt-ultrassa, rv 11+6. Alkio vastasi kooltaan viikkoja 9+0 ja oli eloton. Keskeytynyt keskenmeno ja tyhjennyslääkkeet kotiin mukaan. Ei tullut meille tammikuista 💔😭

Näin jälkikäteen ajateltuna itsellä loppui raskausoireet aikalailla samoihin aikoihin, joten pieni huoli oli kun ultraan menin. Olo on tällä hetkellä todella tyhjä ja musertunut. Kerettiin jo innostua tästä raskaudesta ehkä vähän liikaakin…

Muille odottajille tsemppiä raskauteen ja toivotaan, että mahdollisimman moni saisi tammikuisen syliin asti ❤️
Otan osaa 💔❤️ ja kaikkea hyvää teille.

Mulla tulevana maanantaina on varhaisultra, silloin viikkoja 8+4. Mitä lähemmäs mennään, sitä enemmän jännittää, suorastaan pelottaa. Niin pitkään olen tätä pientä odottanut, että on niin epäuskoinen olo.

Mulla oli eilen eka ultra. Laskettuaika tarkentui. Eli tuli reilun viikon eteenpäin Tammikuun puolelle niinkuin olin itse laskenutkin.

Oli kyllä uskomaton kokemus ensimmäistä kertaa nähdä pieni näytöltä 🥹. Pelotti ja jännitti etukäteen, onko siellä ketään ja missä voinnissa, kun omat oireet oli jo helpottanu pari viikkoa sitten. Hyvin oli virkeä ja liikuskeli. Nyt siis 11+6.

Miten meni @Nannuli92 ultra? 🫶
Täällä meni ultra oikein hyvin. Yksi sikiö oikeassa paikassa ja sydämen sykekin siellä oli ❤️ vähän konkretisoitui itselle nyt mutta edelleen mietin että onko tämä edes mahdollista. 🤭❤️ Mies oli kyllä ihan innoissaan, hän oli mahtava tuki kun itkin vauvan nähdessäni, hän silitti minua koko tutkimuksen ajan ❤️😭

ja ultrasta kotiin tullessa soitettiinkin jo aika nt-ultrasta, se olisi 18.7, enää ei siihenkään tarvitse kärvistellä pitkään 🤭

Ihanaa kuulla! 😍 Täälläkin eka neuvolakäynti takana ja NT-ultra tulossa 11.7. Edelleen kyllä hurjasti jännittää. Ainakin vahvoja oireita on edelleen jos se nyt ylipäätään on merkki mistään.

Mulla on nyt todella itkuherkkää aikaa. 😭 Lapsetkin ihmettelee kun itken pienimmistäkin asioista. Meille tuli nyt juhannuksena koiranpentu ja se vie kaikki mehut minusta. Mutta jo ennen koiraa heräilin yöllä ja valvoin tunnista kahteen. Siitä on nyt tullut ikäänkuin kierre. 😞 Onneksi mies jää pian kesälomalle.

Mulla on nyt todella itkuherkkää aikaa. 😭 Lapsetkin ihmettelee kun itken pienimmistäkin asioista. Meille tuli nyt juhannuksena koiranpentu ja se vie kaikki mehut minusta. Mutta jo ennen koiraa heräilin yöllä ja valvoin tunnista kahteen. Siitä on nyt tullut ikäänkuin kierre. 😞 Onneksi mies jää pian kesälomalle.
Huh, onneks tosiaan kesä edessä. Tsemppiä koiranpennun kanssa, voin vaan kuvitella ton yhdistelmän 🙈❤️

Meillä just ensi viikolle varattu 15,5-vuotiaan koiran eutanasia. Samaa valvomista harrastettu täälläkin, jotain pelkoa/stressiä tilanteeseen liittyen.

Huh, onneks tosiaan kesä edessä. Tsemppiä koiranpennun kanssa, voin vaan kuvitella ton yhdistelmän 🙈❤️

Meillä just ensi viikolle varattu 15,5-vuotiaan koiran eutanasia. Samaa valvomista harrastettu täälläkin, jotain pelkoa/stressiä tilanteeseen liittyen.
Voi, raskaita aikoja siellä koiran kanssa 💔 Paljon voimia luopumiseen!

Mulla oli keskiviikkona Rv 12+4 nt ultra. Kaikki vaikutti olevan hyvin, normaalisti kasvanut lapsi kuulemma 🙂. Kiva oli katsella, kun toinen heilutti jalkoja ja käsiä vimmatusti. Seuraavaksi sitten sokerirasitus (yöks) ja lääkärineuvola 8.7. Väsymys ei oo vielä ottanut helpottaakseen, päiväunet tai parit otettava joka päivä.

Mulla oli keskiviikkona Rv 12+4 nt ultra. Kaikki vaikutti olevan hyvin, normaalisti kasvanut lapsi kuulemma 🙂. Kiva oli katsella, kun toinen heilutti jalkoja ja käsiä vimmatusti. Seuraavaksi sitten sokerirasitus (yöks) ja lääkärineuvola 8.7. Väsymys ei oo vielä ottanut helpottaakseen, päiväunet tai parit otettava joka päivä.
Ihanaa 😍 sokerirasitus varattu täälläkin 🤢

Takaisin