Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla eilen oli vatsa ihan sekaisin ja oli ripuliakin, tänään sitten tuntuu että on ummetusta.Onko kellään ollut ripulia?Mulle tuli eilen illalla ekaa kertaa huono olo, joka helpotti hetkessä kun vatsa tyhjeni. Oksentelua ei oo ollut ja muutoinkin vointi ainakin toistaiseksi ihan normaali. Tänään viikkoja 5+1.
Onko kellään ollut ripulia?Mulle tuli eilen illalla ekaa kertaa huono olo, joka helpotti hetkessä kun vatsa tyhjeni. Oksentelua ei oo ollut ja muutoinkin vointi ainakin toistaiseksi ihan normaali. Tänään viikkoja 5+1.
Voi ei.. On niin raastavaa se epätietoisuuden tunne ja huoli siitä, onko kaikki hyvinOstin nyt sitten 4 pakettia pregcheckin testei joissa se 2kpl. Pitänee alkaa huomenna seuraa ja eteenpäin siitä miten lähtee vahvenemaan viivat jos lähtee.Kovin sellainen olo koko päivän ollut että vuoto alkaa. Toki voi olla koska tein sen testin jossa haalura viiva vain. Että nämä oireilut jotka vähän muistuttaa kuukautisia johtuu siitä koska tajusin että en huomannut aamulla herätessäni samanlailla näitä menkkamaisia jomotuksia vasta tuon testin tehtyäni yhdistin oireilut kuukautismaisiksi.
Että toivon vain ylianalysoivani.
Sen verran ahdistunut olo että en ole saanut edes syödyksi tänään.Pitäisi varmaan jotain kyllä syödä...

Ja lisäyksenä vielä, et hassua nyt, kun tulevaisuutta kans suunnittelee vaihtelevin ajatuksin. Välillä miettii, et millanenhan kokemus km on tällä kertaa ja millonkahan se tapahtuu. Millasella viestillä siitä ilmottas kavereille jne. Millonkahan yritys taas jatkuu jne.
Ja sit heti seuraavassa hetkessä pohtii nt-ultran ajankohtaa ja sitä kun kertoo raskaudesta perheille ja miettii sitä ens tammikuuta jne.Huh, raastavaa.