Moikka, ajattelin nyt liittyä tännekkin vaikka pohdin kovasti onko helmikuiset parempi ryhmä kun LA 31.1 ja tuntuu että kaikessa niin kovasti teitä jäljessä. Mut tammikuiset tuntuu jotenkin enemmän omalta.
Meillä siis hoitoalkuinen raskaus ja tänään oli virallinen testipäivä vaikka jo viime tiistaina sain ekan haalean plussan. Mut en oo uskaltanu liittyä vielä mihinkään kun aina pelkää et jos kuitenkin ei jatkukkaan. Mulla taustalla 12 vuotta sitten km viikolla 7 ja 2022 kemiallinen jotka kummittelee aina mielessä. myös pitkä hoitotaival tuo oman lisän.
Mut en vois olla enempää onnellinen että meidän viimeinen pakkaseen jäänyt alkio nyt otti ja tarrasi kiinni

Toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti ja tästä raskaudesta aion nauttia enemmän kuin viimekertaisesta jota jännitin alusta loppuun.
Oon vuotanu viikon verran hyvin vähän mitä mulla on ollut kaikissa raskauksissa liekö johtuu cyglogestistä mut kyl se vähän jännittää mut yritän olla sitä kovasti ajattelematta.
Meillä VU 17.6 joka tuntuu viel tosi kaukaiselta mut onneksi on heti ekana kesäloma viikkona niin ei tartte koko lomaa jännittää