Hei, tuunpa kanssa tänne varovaisen toiveikkaana, vaikka ihan alussa ollaan ja mitä vaan voi tapahtua. Täällä meneillään rv 4+5, ja laskettu aika täpärästi elokuun viimeinen päivä
Haamu saatu viime lauantaina dpo 13, ja tän aamuinen testi (dpo 19) ihan selkeä plussa kuten kaikki testit sunnuntaista lähtien, mutta ei ihan leffaviivat. Jaan kyllä kanssa tuon fiiliksen, että (vertauskuvallisesti) meinasi mennä kahvi väärään kurkkuun kun testi ei yllättäen ollutkaan kirkuva nega.

Jostain syystä olin aivan varma, että oon hidas raskautumaan (endoepäily, ikä alkaa kolmosella ja e-pillerit vasta lopetettu).
Vielä ei oo kovin luottavainen olo tämän tilan pysyvyyteen, kun oireetkin tosi vähäisiä. Ihan pieni huonon olon poikanen ehkä alkaa nostaa päätään, hiukset on alkaneet rasvoittua paljon nopeammin (onko tää ees raskausoire:D), ja ajoittain on ihan pieniä vatsatuntemuksia. Mutta siis siinäpä se. Jos tää tila on vielä voimassa kolmen viikon kuluttua, niin meen ihan varmana varhaisultraan.
Mut onnea hurjasti kaikille kuukauden sisään plussanneille ja niitä tarrasukkia
@Yrttiteetä tekisi mieli voimia ja osanotot menetyksestä

. Oon muilla kanavilla lukenut plussakuulumisiasi, ja tää uutinen oli tosi kurja, vaikka näitähän tulee. Ehkä uusi tärppi on ihan lähellä ja sitten kaikki meneekin hyvin