Yleinen keskustelu

Heipsan! Lomakysely!
Aiotteko pitää lomat kokonaan, osittain vai säästää kenties?

Pidän muutaman päivän pääsiäisen tienoilla, toukokuussa viikon ja mahdollisesti kesäkuussa jonkun päivän.

Netissä lukee kokoaika, kaksosten odottajat useimmiten laitetaan sairauslomalle viikolta 28 lähtien mutta ei oikein muuta niin se vähän ihmetyttää et onko se piikkaus vai sääntö?

Itse jään vanhempainvapaalle kesä-/heinäkuun vaihteessa ja en ajatellut käyttää lomapäiviä ennen sitä. Eli säästän ne vanhempainvapaan loppuun. Meillä muutenkin töissä heinäkuu se yleisin lomakuukausi kun koko tehdas kiinni pari viikkoa eli menee tämä ajoitus ihan nappiin😁 Enkä sitten tiedä kuinka nautinnollista loma kesäkuussa ison vatsan ja nousevien lämpöjen kanssa edes olisi...

Heipsan! Lomakysely!
Aiotteko pitää lomat kokonaan, osittain vai säästää kenties?

Pidän muutaman päivän pääsiäisen tienoilla, toukokuussa viikon ja mahdollisesti kesäkuussa jonkun päivän.

Netissä lukee kokoaika, kaksosten odottajat useimmiten laitetaan sairauslomalle viikolta 28 lähtien mutta ei oikein muuta niin se vähän ihmetyttää et onko se piikkaus vai sääntö?
Säästän kaikki mahdolliset lomat vauvan syntymän jälkeiselle ajalle. Nykyisestä kuopuksestakin jää vielä 3kk vanhempainvapaata käyttämättä joten lomaillaan kesän jälkeen oikein urakalla. Ens vuodelle jää siis kahdet kesälomat säästöön. Ois huippua jos vois olla kotona 2026 vuoden loppuun asti ainakin.
Raskaudet on ollu ongelmattomia ja kaikki yliaikaisia joten sinällään kerkee tän kevään ja alkukesän tehdä töitä.

Itse jään vanhempainvapaalle kesä-/heinäkuun vaihteessa ja en ajatellut käyttää lomapäiviä ennen sitä. Eli säästän ne vanhempainvapaan loppuun. Meillä muutenkin töissä heinäkuu se yleisin lomakuukausi kun koko tehdas kiinni pari viikkoa eli menee tämä ajoitus ihan nappiin😁 Enkä sitten tiedä kuinka nautinnollista loma kesäkuussa ison vatsan ja nousevien lämpöjen kanssa edes olisi...
Tätä just mietin että mun mielestä olis vääryys käyttää kovin paljon lomia jos munkin heinäkuu on täyttä kidutusta ja / tai vuodelepoa tms. No en taida itsekään pitää enempiä lomia vaan lyllerrän täällä siihen saakka kun pystyn.

Takaisin