Yleinen keskustelu

Pitäs kyllä alkaa pitää enemmän jotain pientä välipala tarjolla kun tuntuu että niin helposti tulee huono olo. Toivottavasti ei pahene

Mä odottelin aiemmissa lasketun ajan ryhmissä varhaisultran ja arvelin, että jos siellä on kaikki hyvin niin liityn sit salaiseen ryhmään ja laitan nimen odottajien listaan. Koska molemmilla kerroilla oli vaan huonoja uutisia niin mä jatkan samalla hyväks todetulla linjalla 🙈 En oikein jaksa uskoa siihen, että tää kerta eroaisi aiemmista, mutta tällä kertaa on sentään se hyvä puoli, että kolmannen keskenmenon jälkeen päästäis tutkimuksiin ✨

Kävin tänään ekassa neuvolassa. Ihan kiva käynti, vaikka ei siellä mitään ihmeellistä ollut.
Neuvolan merkinnöissä la olis 27.7 eli viikkoa aikaisemmin kun mitä itse oon laskenut arvioidun hedelmöittymisajankohdan mukaan. Kahdessa edellisessäkin raskaudessa on neuvolassa laskettua aikaa myöhäistetty, kun vastannut ultrassa pienempää.
Seuraava neuvola onkin sitten vasta helmikuussa 😄

Moikka!

Täällä saatu plussa lauantaina, ja oon siitä saakka käynyt täällä kurkkimassa teidän viestejä. Kiva nähdä, että joitakin tuttuja nimimerkkejä myös vilahtelee täällä, onnea kaikille plussista! 😊

Mulla on takana yksi kemiallinen syyskuussa, joten tosi varovaisesti vielä tän uutisen kanssa elellään. Raskaustestin viiva oli kuitenkin vahvistunut vuorokaudessa mukavasti ja oireitakin on jonkin verran, joten nyt kaikki näyttäisi olevan vielä ok. Meillä siis vasta 4+0, joten ihan alussa ollaan.

En vielä uskalla lisätä itseäni mihinkään listoille, mutta alan varovaisesti nyt kirjoittelemaan täällä. Tsemppiä kaikille viikkoon ja ihanaa, kun pian on joulu! ❤️

Ei oo yhtään raskaanaoleva olo, toki jotain fyysisiä oireita (niitä pahoinvointilääke tehokkaasti lieventää) mutta pää ei oo nyt yhtään mukana tässä hommassa 😅 Ehkä se on tää vuodenaika kun pitää häntä suorana lentää minuuttiaikataululla sekä töissä että siviilissä, niin ei ehdi fiilistellä sen kummemmin.

Toivottavasti tää tunne ei enteile mitään huonoa, viime keskiviikkona oli ainakin todistetusti kaikki hyvin varhaisultrassa.

Moikka!

Täällä saatu plussa lauantaina, ja oon siitä saakka käynyt täällä kurkkimassa teidän viestejä. Kiva nähdä, että joitakin tuttuja nimimerkkejä myös vilahtelee täällä, onnea kaikille plussista! 😊

Mulla on takana yksi kemiallinen syyskuussa, joten tosi varovaisesti vielä tän uutisen kanssa elellään. Raskaustestin viiva oli kuitenkin vahvistunut vuorokaudessa mukavasti ja oireitakin on jonkin verran, joten nyt kaikki näyttäisi olevan vielä ok. Meillä siis vasta 4+0, joten ihan alussa ollaan.

En vielä uskalla lisätä itseäni mihinkään listoille, mutta alan varovaisesti nyt kirjoittelemaan täällä. Tsemppiä kaikille viikkoon ja ihanaa, kun pian on joulu! ❤️

Tervetuloa mukaan! 🥰

Juu tää aika on niin kiirusta ettei oikeen kerkee ajatella raskautta vaikka se kyllä muistuttelee silloin tällöin varsinkin jos ei muista syödä tarpeeksi usein.

Varhaisultrassa käyty. Yksi pieni siellä, syke löytyi ja koko vastasi viikkoja, 7+2. La 3.8.
Kuolemaolot senkun pahenee päivä päivältä mutta semmosta se on. Täytyy vaan jaksaa vielä tovi.
Me käytiin vaimon kanssa tänään myös varhaisultrassa, ja syke löytyi ja vastasi viikkoja :red-heart:

Meillä muuten ihan samat 7+2 ja laskettu aika on 3.8.2025 :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Ei oo yhtään raskaanaoleva olo, toki jotain fyysisiä oireita (niitä pahoinvointilääke tehokkaasti lieventää) mutta pää ei oo nyt yhtään mukana tässä hommassa 😅 Ehkä se on tää vuodenaika kun pitää häntä suorana lentää minuuttiaikataululla sekä töissä että siviilissä, niin ei ehdi fiilistellä sen kummemmin.

Toivottavasti tää tunne ei enteile mitään huonoa, viime keskiviikkona oli ainakin todistetusti kaikki hyvin varhaisultrassa.
Nauroin ääneen tuolle häntä suorana lentämiselle 😆

Onko teillä mitään vahvoja fiiliksiä vauvan sukupuolesta tai onko ollut aikaisemmissa raskauksissa? Itsellä oli viime raskaudessa hyvin vahva tunne alusta asti että on poika ja poikahan sieltä tulla tupsahti. Tällä hetkellä ei ole hirveän vahvaa intuitiota suuntaan taikka toiseen mutta jos nyt pitäisi arvata, veikkaisin tyttöä.

Onko teillä mitään vahvoja fiiliksiä vauvan sukupuolesta tai onko ollut aikaisemmissa raskauksissa? Itsellä oli viime raskaudessa hyvin vahva tunne alusta asti että on poika ja poikahan sieltä tulla tupsahti. Tällä hetkellä ei ole hirveän vahvaa intuitiota suuntaan taikka toiseen mutta jos nyt pitäisi arvata, veikkaisin tyttöä.
On, pakko olla tyttö. Edellinen tyttö on 14v ja hänen raskaus oli vkolle 16 tätä samaa oksetusta ja syömättömyyttä. Poikien raskaudet olleet lähes oireettomat.
Nyt 7+4 joten nähtäväksi jää.

Soittelin nlaan päivällä. Eka käynti oli siinä samalla puhelimessa ja lähetteet sain labraan ja sokerirasitukseen. Nt uä aika tulee erikoissairaanhoidosta. Keskiraskauden lääkäriaika helmikuulle ja sit joskus neuvolaan.
Nyt vaan odotellaan viikkojen kulumista 😮‍💨

Viime raskaudessa näin aika alussa unen, jossa poikavauva tuli moikkaamaan ja poika syntyi 😄 Vielä ei oo tuntemusta, raskaus on kyllä erilainen, pahoinvointi paljon rajumpaa 🤔

Viime kerralla näin unen missä synnytin vaaleansiniseen bodyyn puetun pikkuisen ja olin osittain varma että poika hän on. Puhuin kaikille "sitten kun poika syntyy.. " Mutta varmistuksen sain vasta ultrassa 😊 nyt oon plussasta asti puhunut pikkusiskosta mutta saapa nähdä voiko näin miesvoimaiseen jengiin tyttöä osua 👀

Vieläkään ei oikein meinaa käsittää, että tuolla kohdussa joku oikea olento majailee, en saa ollenkaan kiinni tästä 😅 Mutta arvelisin, että tyttö, koska olo on ilman lääkeapuja niin kehno.
Nt-ultraa odotellessa, ehkä silloin tajuaa asian konkreettisuuden ☺️

Nyt otettais hammastahna suosituksia vastaan, nykyinen hammastahna aiheuttaa kamalan yökkäyskohtauksen ku vaahtoaa aivan liikaa ja on liian vahvan makuinen.. 😵‍💫

Nyt otettais hammastahna suosituksia vastaan, nykyinen hammastahna aiheuttaa kamalan yökkäyskohtauksen ku vaahtoaa aivan liikaa ja on liian vahvan makuinen.. 😵‍💫
Vihreä tuubi Elmex sensitive ORIGINAL (Elmex sensitive professional näyttää hyvin samalta mutta muistaakseni se maistuu pahalta tuohon originaliin verrattuna)

Takaisin