Yleinen keskustelu

Mä nyt oikein aloin lukemaan noita ohjeita salaiseen ryhmään niin siellä täytyy näköjään olla koko ajan aktiivinen tai lentää ulos. Oliko 10 viestiä per kk ja myöhemmin syntymän jälkeen tms riitti sitten hieman vähemmän.. Toki se tulee nopeasti täyteen tuo 10 mutten tiedä jaksanko aina olla niin aktiivinen 😅😂 minä jään miettimään onko tarpeellinen mulle….
Samaa lueskelin, että on aikamoiset säännöt...

oman kokemuksen mukaan tää yleinen puoli hiljenee tosi nopsaa 🙂
Niinhän se tekee, eikä kauheen aktiivisesti kyllä poistella ryhmistä porukkaa. Ite tykkään suljetusta puolesta, koska siellä oikeasti tutustuu muihin paljon syvemmin.

Mutta vielä turhan aikaista itelle liittyä, sitten kun päästään 1/3 yli niin voi liittyä.

Huhhuh mikä päivä takana kun oltiin taaperon kaa kahden koko päivä! 🥵 On itsenäisesti alkanut opettelee yksille päikkäreille ja se ei oikee toimi kun ei jaksa koko päivää niillä yksillä ja sitten kun oot väsy kiukkuvan lapsen kanssa ja itselläsi on pahaolo melkolailla jatkuvana niin kyllä tässä vähä kävi tänään mielessä että mitä hittoa sitä onkaa tullut tehtyä😬 ja kun ei kukaan vielä tiedä raskaudesta niin en voi oikee purkaakaan mielipahaani kellekkään. Onneks isukki on huomenna kotona saa luvan leikkiä lapsukaisensa kanssa oli sillä miten pikkujoulu olot päällä 😏

Mä varailen neuvolaan aikaa vasta tammikuussa. Saa sitten nopeasti kaikki ajat eikä tarvi hirveästi odotella. Pääsisköhän salaiseen ryhmään jo. Tarvii katsoa tai sitten tänne vaan kirjottelen tarpeeksi että pääsen.

@Gerda @ar94 @Ranatar Kukaan ei liity varmaankaan yksityiselle ollakseen "poliisi" ja laskeakseen toisten viestejä.. Muutenhan sieltä ei poisteta kuin toisten ilmoituksesta. Rennosti vaan mukaan jos siltä tuntuu😊 Ei tietenkään mikään pakko!

Ehkä nuo säännöt on enemmän sitä että toivotaan että sinne ei tule joku vain vakoilemaan ja ei kirjoita mitään.. En usko että sellaista edes tapahtuu.

@Tiukuliina89 Salainen on jo auki, jos oot tänne kirjoittanut sen 30 niin sitten pääset sinne :)

@Gerda @ar94 @Ranatar Kukaan ei liity varmaankaan yksityiselle ollakseen "poliisi" ja laskeakseen toisten viestejä.. Muutenhan sieltä ei poisteta kuin toisten ilmoituksesta. Rennosti vaan mukaan jos siltä tuntuu😊 Ei tietenkään mikään pakko!

Ehkä nuo säännöt on enemmän sitä että toivotaan että sinne ei tule joku vain vakoilemaan ja ei kirjoita mitään.. En usko että sellaista edes tapahtuu.

@Tiukuliina89 Salainen on jo auki, jos oot tänne kirjoittanut sen 30 niin sitten pääset sinne :)
Vielä en ole varmaan korjotellut kun ei näy mulla missään. Kirjottelen siis vielä täällä toistaiseksi kunnes pääsen.

Itellä ei ihan vielä viestit täyty mutta aattelin ilmottautua heti varhaisultran jälkeen. Ei jää sitten turhaan sinne

Itse koin kyllä viime odotusajalla kivaksi sen salaisen puolen ☺️ katsotaan, uskallanko sinne jo pian pyytää pääsyä, jotenkin ajattelin myös, että ehkä varhais-uä:n odotan. Mutta toisaalta, mitäs siinä menettää, jos menisi jo heti alkuun.
Mä olin aiemmin tänä vuonna raskaana (helmikuussa piti olla laskettu) ja liityin siellä salaiselle puolelle. Kun selvisi, että pieni ei tuu selviytymään pitkälle, niin poistuin sieltä tyhjennyspäivän lähestyessä. Mä sain sieltä tukea, enkä katunut liittymistäni. Mutta jokainen toki kokee asian omalla tavalla.

Mä olin aiemmin tänä vuonna raskaana (helmikuussa piti olla laskettu) ja liityin siellä salaiselle puolelle. Kun selvisi, että pieni ei tuu selviytymään pitkälle, niin poistuin sieltä tyhjennyspäivän lähestyessä. Mä sain sieltä tukea, enkä katunut liittymistäni. Mutta jokainen toki kokee asian omalla tavalla.
Mullakin ollut noita menetyksiä mutta silti on ollut mukava ollut kaikissa suljetuissa ryhmissä.

Mäkin mietin tota, että pitäiskö varhaisultraan odottaa, mutta ois kyllä kiva päästä juttelemaan aiemminkin… 😄 Ensi viikolla näköjään lisätään salaisiin ryhmiin tiistaina ja perjantaina, että jos tässä pari viestiä vielä naputtelis, niin ylihuomenna vois jo päästä!

Tää oli munkin kokemus edellisestä salaisesta odottaja-ryhmästä jossa olin. Ja ryhmästä poistuminen km:n jälkeen kävi tosi näppärästi (Vargynja kysyi haluanko poistua samalla, kun pyysin pääsyä vastaavalle menetyksen kokeneiden salaiselle puolelle).

Mun kokemus oli salaisista ryhmistä on se, että kun siellä tyypillisesti jaetaan henkilökohtaisempia asioita, ihmisiin tutustuu paremmin eikä toivotun viestitiheyden ylläpitäminen ole vaikeaa, mutta toki tänne yleisellekin puolelle voi jäädä ylläpitämään juttelua jos se tuntuu omaan elämäntilanteeseen sopivammalta... Ne on vaan tyypillisesti ne vähän kipeämmät asiat (joita ei välttämättä halua jakaa hakukoneiden kanssa), joihin tarvitsisi enemmän vertaistukea, ja siihen salainen ryhmä voi olla hyvä paikka.

Tää oli munkin kokemus edellisestä salaisesta odottaja-ryhmästä jossa olin. Ja ryhmästä poistuminen km:n jälkeen kävi tosi näppärästi (Vargynja kysyi haluanko poistua samalla, kun pyysin pääsyä vastaavalle menetyksen kokeneiden salaiselle puolelle).

Mun kokemus oli salaisista ryhmistä on se, että kun siellä tyypillisesti jaetaan henkilökohtaisempia asioita, ihmisiin tutustuu paremmin eikä toivotun viestitiheyden ylläpitäminen ole vaikeaa, mutta toki tänne yleisellekin puolelle voi jäädä ylläpitämään juttelua jos se tuntuu omaan elämäntilanteeseen sopivammalta... Ne on vaan tyypillisesti ne vähän kipeämmät asiat (joita ei välttämättä halua jakaa hakukoneiden kanssa), joihin tarvitsisi enemmän vertaistukea, ja siihen salainen ryhmä voi olla hyvä paikka.
Juu henkilökohtasemmin pystyy puhumaan ja itse ainakin luonteeltani sellainen että tykkään puhua avoimesti. Meidänkään tilanne ei niin yks toikkoinen ole raskauksien suhteen niin suljettu ryhmä on kivempi.

Mulla on nyt alkanut enemmän tulemaan sellaisia repäisykipuja jos on esim kääntänyt kylkeä sängyssä tai nousee nopeasti ylös jostain. Hajut tekee todella pahaa ja tulee välillä yökittyä todella. Onneksi ei vielä sentään ylös nouse.

Takaisin