Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Edellämainittujen lisäks musta on kiva kattoo niitä et montako prosenttia on menny ja kui monta päivää jälellä. Ja siis toki ihan vaan sen faktan tsekkaus että millä viikolla on menossa...😂
Joo tää myös! 😄

Mää kans latasin heti useamman sovelluksen ajatuksella et voin vähän vertailla ja katsoo mikä ois itselle mieluisin. Noiden edellä mainittujen kolmen lisäks mulla on myös Liberoklubben.

Höh, olin tekemässä lähtöä sinne neuvolalääkärille ja neuvolasta soitettiin että lääkäri on tuplabuukattu kahteen eri paikkaan eli mun aika peruttu 😔 lääkäri olis iltapäivällä paikalla mutta varattu, aiko kuitenkin kysyä lääkäriltä saisko mut ängettyä johonkin väliin tai sitte aika siirtyy jonnekin tulevaisuuteen. Olis ollu hyvä ajankohta tänään kun ei oo töissä mitään tiukkoja deadlineja tai muuta pakollista sovittua, aina hankalampi näitä menoja suunnitella kun palavereita ym kalenteri täynnä.

Plus näin koko yön painajaisia osaanko tehdä sen ihmepissatestin mikä pitää ite osata tehdä ennen joka käyntiä 😂 olin niin henkisesti valmistautunu tähän tänään niin harmittaa paljon jos ei pääse edes sitten iltapäivällä 😔

Ja olisin toki halunnu beben nähdä onko hänellä kaikki hyvin 🥺💕

Takaisin