Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aika käsittämätöntä, raskaussovellus sanoo raskautta kuluneen jo 20 % 🤩

Aina jännittää keskiviikot kun uusi viikko lähtee käyntiin mikäs siemen tai marja siellä sovelluksessa tällä viikolla on 😂

Ottaako joku muu viikottain kuvia masusta miten kasvaa? 🙈 mä oon keskiviikkoisin ottanut kun viikko vaihtuu. Aattelin että olis kiva seurailla miten ulkomuoto muuttuu 😄
20% kuullostaa tosi paljolta 😁

Onko sulla vielä muutosta tapahtunut?
Kyllä mä varmaan jossain kohtaa alan ottaa kuvia. Ei oo kovin aikasin aijemmin mahaa tullu näkyviin. Paitsi tää alkuturvotus 🤭

Aika käsittämätöntä, raskaussovellus sanoo raskautta kuluneen jo 20 % 🤩

Aina jännittää keskiviikot kun uusi viikko lähtee käyntiin mikäs siemen tai marja siellä sovelluksessa tällä viikolla on 😂

Ottaako joku muu viikottain kuvia masusta miten kasvaa? 🙈 mä oon keskiviikkoisin ottanut kun viikko vaihtuu. Aattelin että olis kiva seurailla miten ulkomuoto muuttuu 😄
Mulla on viime raskaudesta <3 "BabyCenter" on musta kiva sovellus englannin kielellä...sinne saa masukuvat viikoittain ja niistä saa sitten luovua slideshown :D Kannattaa myös mitata vyötärö tai siitä navan kohdalta! Sitä oli hauska seurata... 10 viikolla oli tosi iso masu viimeksi (turvotus) ja sitten laski ja alkoi oikeasti näkyä joskus vko 15? ehkä.. sitten jossain 27vko oli yhtä iso masu kun vko 35 ja kaikkea hämminkiä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

20% kuullostaa tosi paljolta 😁

Onko sulla vielä muutosta tapahtunut?
Kyllä mä varmaan jossain kohtaa alan ottaa kuvia. Ei oo kovin aikasin aijemmin mahaa tullu näkyviin. Paitsi tää alkuturvotus 🤭
No itseasiassa tänään otetussa kuvassa maha oli pienin tähän mennessä 🤣 on siis vähän ilmeisesti turvotus laskenut, vaikka toki edelleen turvottaa mutta ei ihan niin paljon kuin aiemmilla viikoilla.

Siis ihan oikeesti nytkö tää alkaa...

Liikutuin vuolaisiin kyynelii ku latoin videoo missä rekka tuo joulukuusta torille... 😂😂😂 Niinkun mitä ihan oikeesti.

Ei täälläkään oikein työhommat etenee, hirveesti olis tekemistä kolmen viikon ajalle, mutta saa taas mistään kiinni ja pakko saada kuitenkin tehtyä kaikki

Mä ny tein sen viikkonäytön! Eka ajattelin etten tee joten en ees tehny aamun ekalla vessakäynnillä vaan sillee et olin vaa pari tuntia pissaamatta ja kyllähän se 3+ pärähti ruutuun jeeee!
Jes ihanaa😍 Oliko sulla nyt siis 5+2? Mulla se tulis nyt sunnuntaina🤔

Huh selvisin työpäivästä 😅 Viimeksi söin kello 6 puuroa ja nyt seuraavan kerran. Meinasi jo vähän hapottaa. Klo.10 alko etomaan ja ajattelin että saa nähä mitä tulee, mutta niin se vain meni ohi. Just ennen ku pääsin kotiin oli ihan tavallinen nälkään liittyvä huono olo. Jos vaikka muistaisin eväät ensi kerralla😆

Huh selvisin työpäivästä 😅 Viimeksi söin kello 6 puuroa ja nyt seuraavan kerran. Meinasi jo vähän hapottaa. Klo.10 alko etomaan ja ajattelin että saa nähä mitä tulee, mutta niin se vain meni ohi. Just ennen ku pääsin kotiin oli ihan tavallinen nälkään liittyvä huono olo. Jos vaikka muistaisin eväät ensi kerralla😆
Huhhuh ny oli kyllä kova saavutus 🤣 mä olisin jo naama kalpeana makaamassa sairaalan tipassa jos yrittäisin samaa 🤣🤣 tai ainakin siltä siis tuntuu jo pelkkä ajatus tällä hetkellä t. Yökötys

Mikä ois paras raskausappi? Mä alan eilisen ultran jälkeen pikkuhiljaa uskoa, että tää raskaus on totta. Nii ehkä uskaltais jonkun sovelluksen ladata 😂

Mikä ois paras raskausappi? Mä alan eilisen ultran jälkeen pikkuhiljaa uskoa, että tää raskaus on totta. Nii ehkä uskaltais jonkun sovelluksen ladata 😂
Mä latasin heti useemman että voi kokeilla ja päätän sit mikä tuntuu parhaalta. Mulla oli ennen raskautta käytössä flo johon edelleen kirjaan oireet, sitten latasin lisäks raskaus+, preglife ja preggers. Tähän mennessä eniten oon tykänny tosta preggers kun tulee viikottain mikä siemen/marja/hedelmä vauva on kooltaan tällä viikolla 🙈

Jään seuraileen jos muilta tulee parempia vinkkejä, haluun löytää parhaan mahdollisen 🙈

Mä latasin heti useemman että voi kokeilla ja päätän sit mikä tuntuu parhaalta. Mulla oli ennen raskautta käytössä flo johon edelleen kirjaan oireet, sitten latasin lisäks raskaus+, preglife ja preggers. Tähän mennessä eniten oon tykänny tosta preggers kun tulee viikottain mikä siemen/marja/hedelmä vauva on kooltaan tällä viikolla 🙈

Jään seuraileen jos muilta tulee parempia vinkkejä, haluun löytää parhaan mahdollisen 🙈
Kiitos 😌 pitää laittaa joku noista testiin!

Mikä noiden sovelluksien idea on? En oikein harrasta appeja, niin mietin 😅 että pitäskö. Tarviiko sinne ite päivitellä jotai

Mikä noiden sovelluksien idea on? En oikein harrasta appeja, niin mietin 😅 että pitäskö. Tarviiko sinne ite päivitellä jotai
En oo ite päivittänyt mitään muuta paitsi lasketun ajan. Eniten mua kiinnostaa sovelluksissa kun siellä tulee jokaisesta viikosta tietoa, miten vauva kehittyy juuri sillä viikolla sekä äidille ja kumppanille omat osiot missä on heitä koskevaa tietoa kyseisestä viikosta. Onhan noissa lisäks vaikka mitä muuta, esim muistilistaa, nimiehdotuksia, sellainen missä voi ottaa kuvan mahasta ja siihen saa liitettyä lisätiedoks millä viikolla mennään, alennuskoodeja eri paikkoihin ja jostain noista sai ilmaisen ifin (?) vakuutuksen raskausajalle (kattaa siis max 2kpl etälääkärin vastaanottoa) ja kun otti sen sai ilmaiseksi twistshaken tuttipullon ja kaksi tuttia 😄 itse oon kokenu noi sovellukset tosi mielenkiintoisiksi ja innolla odotan aina että viikko vaihtuu ja mitä uudesta viikosta sanotaan 😊

Edellämainittujen lisäks musta on kiva kattoo niitä et montako prosenttia on menny ja kui monta päivää jälellä. Ja siis toki ihan vaan sen faktan tsekkaus että millä viikolla on menossa...😂

Takaisin