Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitä muuten ajattelette hiustenvärjäyksestä ja geelikynsistä raskauden aikana?

Mulla on kynsissä geelit ja ens kuun alussa huolto tulossa, mietin uskallanko enää mennä 😬 geelit ollu mun pelastus, ilman niitä kynnet on ohuet lituskat ja katkeilee.

Ja toinen juttu hiustenvärjäys. Värjään yleensä juurikasvun kerran kuussa kotona, etsin jo sellaisen hiusvärin missä ei ole ammoniakkia, mutta en ole sitäkään vielä uskaltanut päähäni laittaa, juurikasvu on aivan järkyttävä tällä hetkellä kun en ole pariin kuukauteen värjännyt 😅

Oon löytänyt netistä todella ristiriitaista tietoa puolesta ja vastaan enkä tiedä mitä teen. Toki neuvolalääkärin kans varmaan vois asiasta ens viikon käynnillä jutella..

Mulla on oman kynnen geelivahvistus ja ajattelin jatkaa kyllä niiden ottoa. Hiuksia käyn raidottamassa kerran kaks puoleen vuoteen, just raidoitin tyven ni voi olla et ennen synnytystä käyn taas nappaa raidat :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Oon ite kampaaja niin oon jatkuvasti enivei hiusvärien kanssa tekemisissä, toki hanskat nyt on kädessä värjätessä. Muutenkin meikkaan kyllä töihin kevyesti et näytän edes ihmiseltä varsinki nyt tän jäätävän väsymyksen kanssa 🥱

Onko muuten ultrat ja neuvolakäynnit palkallista jos ne sattuu työajalle? Mullahan ne siis aina sattuu kun työaika on periaatteessa 8-16 mutta meillä on tosi joustava liukuma käytössä, työajan saa tehdä täyteen klo 07-22 välillä.

Yritin tessiä ja työaikalakia lueskella ja ymmärsin että ne olis, ellei pysty hyväkskäyttää liukumaa 🤔 mullahan on liukumamahdollisuus ja tähän asti onkin kaikki menot mennyt tuntipankista mutta aloin vaan miettiin että tarviiko kaikkien menojen mennä 😅

Takaisin