Joo tää myös!Edellämainittujen lisäks musta on kiva kattoo niitä et montako prosenttia on menny ja kui monta päivää jälellä. Ja siis toki ihan vaan sen faktan tsekkaus että millä viikolla on menossa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo tää myös!Edellämainittujen lisäks musta on kiva kattoo niitä et montako prosenttia on menny ja kui monta päivää jälellä. Ja siis toki ihan vaan sen faktan tsekkaus että millä viikolla on menossa...
Missä asut? Siellä on nopeaa toimintaa! Mä en ole vielä päässyt edes ekaan neuvolaan saatika saanut varata ekaan ultraan aikaa. Neuvolakin meni johonkin 10+1 viikoille, sen sentään sain viikolla aikaistettua :DTämän päivän lääkäri tosiaan peruuntu ja siirty ens viikolle. Ja ihan outoon neuvolaan toiselle puolelle kaupunkia
Mutta jotain hyvääkin. Rakenneultraankin tuli jo aika ystävänpäivänä
Meilläki neuvola on 10+1 vaikka piti olla viikkoo aiemmin mut sähläsivät ajanvarauksen kaa niin joutuivat siirtää en oo ylioptimistinen et sais ekaa ultraa ennen joulua kun täällä on niin tiukilla näköjään kaikki, ja toisin ku HUS-alueella ei voi valita useemman sairaalan välillä kun on vaan yksMissä asut? Siellä on nopeaa toimintaa! Mä en ole vielä päässyt edes ekaan neuvolaan saatika saanut varata ekaan ultraan aikaa. Neuvolakin meni johonkin 10+1 viikoille, sen sentään sain viikolla aikaistettua :D
Soiten alueella ollaanMissä asut? Siellä on nopeaa toimintaa! Mä en ole vielä päässyt edes ekaan neuvolaan saatika saanut varata ekaan ultraan aikaa. Neuvolakin meni johonkin 10+1 viikoille, sen sentään sain viikolla aikaistettua :D
Mä lopetin hiustenvärjöyksen just ennen raskautta ja oon ollu tosi tyytyväinen omaan väriin kun siihen tottu En ees muistanu mikä se on ja yllätyinkin vähän. Mutta ei kai se ole sen vaarallisempaa sikiölle kuin äidille yleisesti kun hiusvärien kemikaalikuorma on aika hirveä. Mähän käytännössä lopetin meikkaamisenkin ja kaiken hajustetun kosmetiikan kans ja vaikka ite oon ollu tosi tyytyväinen niin ei se välttämättä kaikille sovi ja just kun tuskin kosmetiikalla tai hiusväreillä on paljoa vaikutusta. Kynsistä en tiedä kun harrastusten takia on aina joutunu pitää kynnet nysinä.Mitä muuten ajattelette hiustenvärjäyksestä ja geelikynsistä raskauden aikana?
Mulla on kynsissä geelit ja ens kuun alussa huolto tulossa, mietin uskallanko enää mennä geelit ollu mun pelastus, ilman niitä kynnet on ohuet lituskat ja katkeilee.
Ja toinen juttu hiustenvärjäys. Värjään yleensä juurikasvun kerran kuussa kotona, etsin jo sellaisen hiusvärin missä ei ole ammoniakkia, mutta en ole sitäkään vielä uskaltanut päähäni laittaa, juurikasvu on aivan järkyttävä tällä hetkellä kun en ole pariin kuukauteen värjännyt
Oon löytänyt netistä todella ristiriitaista tietoa puolesta ja vastaan enkä tiedä mitä teen. Toki neuvolalääkärin kans varmaan vois asiasta ens viikon käynnillä jutella..
Hiusväreistä ei vissiin kauheesti luetettavaa tutkimustietoa, joten itse ainakin välttäisin koska ei oo mitään järkevää suositusta siihen. Yritän pitää myös meikit ja muun kosmetiikan minimissä ja oon luopunu hajuvesistä yms. Ihanaa ku muutenki vähän väsyny ja ei aina niin hehkeä oloMitä muuten ajattelette hiustenvärjäyksestä ja geelikynsistä raskauden aikana?
Mulla on kynsissä geelit ja ens kuun alussa huolto tulossa, mietin uskallanko enää mennä geelit ollu mun pelastus, ilman niitä kynnet on ohuet lituskat ja katkeilee.
Ja toinen juttu hiustenvärjäys. Värjään yleensä juurikasvun kerran kuussa kotona, etsin jo sellaisen hiusvärin missä ei ole ammoniakkia, mutta en ole sitäkään vielä uskaltanut päähäni laittaa, juurikasvu on aivan järkyttävä tällä hetkellä kun en ole pariin kuukauteen värjännyt
Oon löytänyt netistä todella ristiriitaista tietoa puolesta ja vastaan enkä tiedä mitä teen. Toki neuvolalääkärin kans varmaan vois asiasta ens viikon käynnillä jutella..
Mä ajattelin lopettaa hiusten värjäämisen. Itselle se ei ole muutenkaan koskaan ollut niin tärkeää. Geelikynsiä ei ole, mutta kynsien lakkaamista en vielä edes ehtinyt ajatella. Kynsiä lakkaan aika harvakseltaan.Mitä muuten ajattelette hiustenvärjäyksestä ja geelikynsistä raskauden aikana?
En tosiaan ole ajatellut ettei meikata saisi mutta tosi harvoin nykyään tulee meikattua ja raskauden myötä vielä vähemmän kun ei tule käytyä missään, teen entistä enemmän etätöitä. Ehkä just max kerran viikkoon meikkaan kevyesti jos menen esim toimistolle tai just ulos syömään, mutta on tässä ollut viikkoja etten ole meikannut kertaakaan.Mä ajattelin lopettaa hiusten värjäämisen. Itselle se ei ole muutenkaan koskaan ollut niin tärkeää. Geelikynsiä ei ole, mutta kynsien lakkaamista en vielä edes ehtinyt ajatella. Kynsiä lakkaan aika harvakseltaan.
Meikkaamista en haluaisi kokonaan lopettaa. Mutta en meikkaa kovin usein, vain toimistopäivinä (max kerran viikossa) tai jos lähden ulos, tyyliin syömään paremmin tai johonkin tapahtumaan, mitä tapahtuu siis harvakseltaan. Eli ajattelin että ehkä tän verran vois meikata.
Mä oon samoilla linjoilla. Dödönkin vaihdoin itetehtyyn ja hien eritys on radikaalisti vähentyny. Vissiin se kaupan dödö tukki huokoset tms. Shampoona on hunajapalashampoo ja saippuana marseilles-saippuaEn ole tehnyt varsinaisesti mitään deep divea aiheeseen, mutta mitä on elämävarrella tullut vastaan, niin enemmän siihen suuntaan, että kannattaa välttää turhia kemikaaleja. Kaikki kemikaalithan jo kuormittaa meitä itseäänkin, niin uskon että se menee alkioon/sikiöönkin. Mihin se mahdollisesti vaikuttaa? Ei hajuakaan. Mutta näitä yritän välttää itse. Meikkaan vain juhliin ja muuten käytän kemikaaleja dödössä ja shampoo/hoitoaine.
Mä en värjää raskaana ikinä hiuksiani. Välttelen ylipätäään raskaana ollessa kaikkea turhaa kemikaalikuormaa.Mitä muuten ajattelette hiustenvärjäyksestä ja geelikynsistä raskauden aikana?