Mitä veikkaat kuin pitkällä?Ootetaan soittoa, jospa pian. Saavat kaikki vähän isomman jouluyllärin. Mieskään ei ihan tajunnut kun sanoin, että kuinka pitkällä saattaakin olla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitä veikkaat kuin pitkällä?Ootetaan soittoa, jospa pian. Saavat kaikki vähän isomman jouluyllärin. Mieskään ei ihan tajunnut kun sanoin, että kuinka pitkällä saattaakin olla
Kuulemma rakenneultrakin jo pian ajankohtainenMitä veikkaat kuin pitkällä?![]()
Mitääää!Kuulemma rakenneultrakin jo pian ajankohtainen
Oho! Kui se niin pitkällä voi jo olla?Kuulemma rakenneultrakin jo pian ajankohtainen
No niimpä, mulla ei oo ollut mitään säännöllistä kiertoa meidän nuorimmaisen jälkeen ja kun ei oo mitään oireitakaan ollut aiemmin niin en oo jaksanut epäilläkään. Ei oo painoa tullut mun mielestä ollenkaan.Mitääää!![]()
Ehdottomasti otan, samoin koronarokotteen tehosteen.Otitteko/otatteko influenssapiikin? Otin eilen neuvolassa. Olin muutenkin jo vähän limainen ja tänään sitten flunssassa. En siis usko että on reaktio rokotteeseen, vaan töissä on lapsikin sairaana, niin varmaan oisin tullu ilman rokotetta myös. En millään ois halunnu, ku en ole ikinä sairastanut sitä, mutta en uskaltanut olla ottamattakaankuulemma ikävä tauti
Pitääkö sitä hinkuyskää usein tehostaa![]()
On uusi juttu menossa olevan epidemian vuoksi, jotta vauva saisi äidin kautta suojan ensimmäisiksi kuukausiksi. Vauva saa oman rokotuksen 3kk paketin mukana.Mä otin infulenssan ja sitä ite kysyin. En tiedä oisko tarjonnut. Mistään muista rokotteista ei ollu mitään puhetta.
Tää hinkuyskä nyt kyl kiinnostaaonkohan tämmönen ollu aina raskaana olevalle vai ihan uus juttu koska ei mulle oo ainakaan koskaan tarjottu.
Jos siis ymmärsin oikein tosta että kaikille rv16 kohalla tarjottas ihan sama minkä ikänen on![]()