Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En itekkään meinaa mennä mihinkään muihin someryhmiin vaikka vertaistuki ja uudet ystävät on aina ihania ja tarpeen.

Itsellä ei viestit vielä riitä sinne salaisen puolelle, mutta ehkä se tästä :)

Täälläkin näytti olevan joku tuollainen osio Äitien kohtauspaikka mutta vaikutti tosi hiljaiselta :Face Without Mouth:

Mä en oo varmaa ikin puhunu niissä ryhmissä kyllä yhtään mitään mutta just ne wa ryhmät kiinnostaa. Varsinkin kun just muutettiin pienen pieneen paikkaan ni ei tääl oo mitää isojen kaupunkien vauvakerhoja (eikä varmaa kellekkää vauvojakaan tulossa...)missä edes käydä ni ois kiva bongaa lähimmän isomman kaupungin ryhmä kenen kaa nähä. Kahen nuoremman kanssa oon ollu oman alueen wa ryhmässä.

En aio liittyä mihinkään ennenkuin olen tärkeimmille kertonut tästä uutisesta ja kun ei haittaa, jos joku sieltä spottaisi ja kertoisi kaverilleen joka kertoo kaverilleen jne :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Olen myös kuullut aika negatiivisesta meiningistä, tämä palsta kun taas tuntuu jotenkin turvalliselta ja kannustavalta!

Neuvolaan soitettu ja tottakai laskevat la:n menkkojen mukaan vaikka tiedän ovispäivän. 2.8. tuli siis arvioksi neuvolasta. Varmaan tuo vielä tarkentuu kun käyn varhaisultrassa ym, mutta kai minä tästä nyt tuonne elokuisten puolelle hyppään ja toivon, että sinne ilmestyy monta muutakin odottajaa ☺️

Oikein ihanaa odotusta teille kaikille tänne 🥰

Ootteko "uskaltanu" vielä liittyä fb ryhmiin?

En ole edes ajatellut että on fb ryhmiä joihin vois liittyä 😄 Ehkä vähän myöhemmässä vaiheessa vois käydä kurkkaa sielläkin keskustelua, mutta niin että olen kertonut jo raskaudesta kaikille ettei vahingossa ala juorut sieltä leviämään, jos sattuis olemaan joitain tuttuja 😁 Toistaiseksi riittänyt tämä palsta, täällä on ihan mukava pölistä ja saada vertaistukea. Tullut sellainen fiilis että täällä on hyvä ilmapiiri keskustella 🥰

Ajelin töihin autolla ja kuuntelin samalla Jouluradiota. Itkuksihan se meni kun oli tietyt laulut just sillon
Varpunen jouluaamuna on ehkä pahin itkettäjä just nyt. Ylipäätään kaikki lasten kärsimykseen liittyvät uutiset pakko kiertää kaukaa. Esim. mitään Gazan sotaan liittyvää en haluis kuulla tai nähä.

Ajelin töihin autolla ja kuuntelin samalla Jouluradiota. Itkuksihan se meni kun oli tietyt laulut just sillon

Olin kuuntelemassa eilen joulumusiikkia livenä ja tietyt kappaleet sai täälläkin herkistymään ja aina ei pystyny kyllä itkua pidättelemään 😢 Sama vollotus on kyllä juuri autolla ajaessakin ja koiraa lenkittäessä.

Uutiset kyllä ottaa tällä hetkellä aika koville, on niin paljon sotaa ja kaikkea. Niitä oon oikeestaan huomaamattani vähentänyt kun ei ole tehnyt edes mieli katsoa/kuulla kun tulee niin paha olo.

Olin kuuntelemassa eilen joulumusiikkia livenä ja tietyt kappaleet sai täälläkin herkistymään ja aina ei pystyny kyllä itkua pidättelemään 😢 Sama vollotus on kyllä juuri autolla ajaessakin ja koiraa lenkittäessä.

Uutiset kyllä ottaa tällä hetkellä aika koville, on niin paljon sotaa ja kaikkea. Niitä oon oikeestaan huomaamattani vähentänyt kun ei ole tehnyt edes mieli katsoa/kuulla kun tulee niin paha olo.
Oon menossa huomenna joulukonserttiin äitin kans, tuntuu jo valmiiks että itkettää 😅 normaalistikin tietyt joululaulut saa herkistymään ja livenä varmaan vielä enemmän ja nyt vielä tää raskaus 😵‍💫 en pysty hillitsemään itkua jos se alkaa 🥺 itken oikeestaan joka päivä jollekin asialle mutta normaalisti oon silloin yksin kotona tai miehen kanssa niin ei oo niin paha 😅

Me oltiin eilen Kauneimmat Joululaulut -tapahtumassa, ja minä vollotin jo siinä kun esikoinen 5v lauloi mukana Kilisee kilisee kulkunen -kappaletta. Minusta tuli tosi herkästi liikuttuva esikoisen syntymän myötä, ja nyt tunnun olevan vielä kaksin verroin herkempi :tears:

Tänä aamuna viety pissanäyte labraan mistä se neuvolalääkäri mulle huusi viime viikolla.. oli niin satavarma että mulla on joku tulehdus tms. Paasas myös että olis pitäny oireiden perusteella tajuta viiä jo näyte aiemmin mutta eihän mulla mitään oireita ollu mistä olisin ainakaan ollu tietoinen. No tulos tuli ja negahan se.

Että kiitos nyt lääkärille turhasta huutamisesta ja mun traumatisoimisesta 😅

No eihän tämä nyt ole heinäkuinen, vaan on se verran pitkällä, ettei neuvolassa enää pystytty määrittämään tarkkaan. Saatiin lähete Oysiin selvittämään. Jään odottelemaan mille kuulle meidän laskettu asettuu.

No eihän tämä nyt ole heinäkuinen, vaan on se verran pitkällä, ettei neuvolassa enää pystytty määrittämään tarkkaan. Saatiin lähete Oysiin selvittämään. Jään odottelemaan mille kuulle meidän laskettu asettuu.
Oho! Millon sulla on aika sinne? Kerro sit mitä selvis.

Oho! Millon sulla on aika sinne? Kerro sit mitä selvis.
Ootetaan soittoa, jospa pian. Saavat kaikki vähän isomman jouluyllärin 😄. Mieskään ei ihan tajunnut kun sanoin, että kuinka pitkällä saattaakin olla

Takaisin