Lohjalla edelleen äitiyspoli/naistenpoli toiminnassa. Eli ultraavat edelleen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aa no sehän on sentään hyvä!Lohjalla edelleen äitiyspoli/naistenpoli toiminnassa. Eli ultraavat edelleen
Mulla on Hyvinkäällä ens viikon lopussa ja siinäkin oli vaan muutama aika koko viikolla parille eri päivälle tarjolla, kun varasin viime viikolla. Tosi myöhään menee mahdollisuudet varata aikoja, kun eka neuvolakin oli niin myöhään. Mulla on tasan 12+0 siinä. Joulu ja uv sotkee noita aikatauluja tosi paljon ja aikoja on vähän.Mites te muut ootte saanu varattua tuota NT ultraa? Täällä pääkaupunkiseudulla pitäis mennä Bulevardille, mutta siellä ei yhtään aikoja tarjottavana. Lohjalla aikoja mahdollista varata vasta kuluvalla viikolla. Ainoa aika mitä mulle tarjottiin oli Hyvinkäälle 3.1 eli tuolloin oon 13+5
Olisin niin toivonu että olis pääsy edes ennen uutta vuotta, mut ei.
On kyllä niin peestä että sulkivat Lohjan synnärin . Nyt sit näkyy ultraruuhkina ilmeisesti. Vinkkinä muuten jos voitte valita Hyvinkään synnärin niin siellä uudistettiin 2023 perhehuoneet ja tykkäsin todella kun meilleki tuli pidempi jakso sokereiden takii sairaalassa. Nyt kai naikkarikin on rempattu mut sillon olin jo heti alkuun niin et mennään mieluummin Hyvinkäälle.
Mun muutama ystävä on synnyttänyt Hyvinkäällä ja kehuivat tosi paljon! Saivat hyvää hoitoa ja perhehuoneet.Kiva kuulla Hyvinkäästä tämä koska se on itellä alustavasti valittuna! Naikkarille en halua, koska jopa nlatäti yhtyi mun kommenttiin siitä, että se on liukuhihnasynnäri sain tarpeekseni muutama vuos sitten Oulun synnärin l
Voi ei, tuo oma mieli on kyllä vaikee kun se puskee ajatuksia ja tuo niitä uniin. toivotaan että kaikki on hyvin ja nuo asiat on vain niitä menneisyydestä tulleita pelkoja eikä tarkoita mitäänTäällä on mennyt olot henkisesti tosi vaikeiksi Viime yönä heräilin jatkuvasti painajaisiin verenvuodosta ja yöllä oli sellaista menkkajomon tyyppistä tuossa alavatsalla joten unenpöpperössä sitten tietenkin pohdin, että onko tämä nyt keskenmenon alku vai mikä. Mitään vuotoja ei siis ole ollut, mut eipä ollut viimeksikään kun raskaus oli keskeytynyt ja se jotenkin jäytää tuolla taustalla,vaikka sen jälkeen on jo kaksi onnistunutta raskautta. Oon vimmatusti yrittänyt sydänääniä löytää, viime viikolla löysin hetkeksi mut sen jälkeen en enää. Vaikka tiedän, että se on tässä kohti tosi normaalia niin silti ahdistaa. Yksi vapaa aika olisi yksityiselle ensi viikon ke, mutta sitten mietin sitä, että jos siellä ei kaikki olekaan hyvin niin kivasti menee joulu pilalle. Eli mielummin ehkä vaan odotellen sinne 30.12. ultraan ja elän joulun elätellen toiveita, et kaikki on hyvin...
Tuntuu olevan kyllä todella yleistä vuoto, mikä on sit ihan normaalia. Ja hyvä niin! Mutta kyllähän se aina säikäyttää. Mutta onneks pääsit nopeesti tutkimuksiin niin ei kauaa tarvinut odotella tietoa ja panikoida.Huh mikä päivä Eilen alko illalla runsaampi kuukautismainen vuoto, joka jatkui vielä yön yli. Tuntui myös pari voimakkaampaa vihlaisua nivusessa illan aikana. Pelästyin oireita sen verran, et soitin aamulla neuvolaan ja sieltä passitettiin päivystykseen. Otettiin verikokeet, tehtiin sisätutkimus ja ultrattiin. Kaikki kunnossa! Oli oikeassa paikassa ja sydänkin näytti sykkivän pienellä Viikot ei ihan täsmänny neuvolan arvioon, joten muuttui 9+0 -> 7+5. Uusi vasta LA 27.7, joten toistaiseksi pysynemme heinäkuisissa Jospa nyt osaisi hetkeksi huokaista. Ihan todella stressaavaa aikaa tämä
Huh mikä päivä Eilen alko illalla runsaampi kuukautismainen vuoto, joka jatkui vielä yön yli. Tuntui myös pari voimakkaampaa vihlaisua nivusessa illan aikana. Pelästyin oireita sen verran, et soitin aamulla neuvolaan ja sieltä passitettiin päivystykseen. Otettiin verikokeet, tehtiin sisätutkimus ja ultrattiin. Kaikki kunnossa! Oli oikeassa paikassa ja sydänkin näytti sykkivän pienellä Viikot ei ihan täsmänny neuvolan arvioon, joten muuttui 9+0 -> 7+5. Uusi LA vasta 27.7, joten toistaiseksi pysynemme heinäkuisissa Jospa nyt osaisi hetkeksi huokaista. Ihan todella stressaavaa aikaa tämä
Hienoa, että kaikki hyvin! Otettiinko tuohon päivien muutokseen kantaa? Tai lähinnä, että osuuko yksiin esim. testaamisen kanssa? Joskus oon vaan kuullut, että jos on heittoa yli viikko, niin on saanut vielä uuden varmistusultran, et kasvu varmasti jatkuu :)Huh mikä päivä Eilen alko illalla runsaampi kuukautismainen vuoto, joka jatkui vielä yön yli. Tuntui myös pari voimakkaampaa vihlaisua nivusessa illan aikana. Pelästyin oireita sen verran, et soitin aamulla neuvolaan ja sieltä passitettiin päivystykseen. Otettiin verikokeet, tehtiin sisätutkimus ja ultrattiin. Kaikki kunnossa! Oli oikeassa paikassa ja sydänkin näytti sykkivän pienellä Viikot ei ihan täsmänny neuvolan arvioon, joten muuttui 9+0 -> 7+5. Uusi LA vasta 27.7, joten toistaiseksi pysynemme heinäkuisissa Jospa nyt osaisi hetkeksi huokaista. Ihan todella stressaavaa aikaa tämä
Sain ajan myös uv viikolle ja minulla silloin 12+ menossa, aikoja oli runsaasti vielä viime viikolla varatessa. Minulle neuvolasta sanottiin että pitää soittaa Bulevardille jos ei löydy aikaa viim 13 viikolle ja usein pystyvät vielä sovittelemaan.Mites te muut ootte saanu varattua tuota NT ultraa? Täällä pääkaupunkiseudulla pitäis mennä Bulevardille, mutta siellä ei yhtään aikoja tarjottavana. Lohjalla aikoja mahdollista varata vasta kuluvalla viikolla. Ainoa aika mitä mulle tarjottiin oli Hyvinkäälle 3.1 eli tuolloin oon 13+5
Olisin niin toivonu että olis pääsy edes ennen uutta vuotta, mut ei.
Ei kyllä otettu, enkä kyllä osannut kysyäkkään asiasta sen enempää. Olin vain helpottunut kun näin pienen ja hänen sykkivän sydämen ruudussa. Testasin ensimmäistä kertaa vasta kierron 37. tai 38. päivä, kun ei alkanut kuukautisia alkamaan ja sillon tuli niin vahva plussa etten kokenut enää tarpeelliseksi tehdä uusia testejä. Nyt pienessä paniikissa aloin kalenteria tutkimaan. En nyt ole ihan perillä miten tuo Preglife-sovellus laskee tuon raskauden keston. Ensimmäinen la laskettiin edellisten kuukautisten ensimmäisestä päivästä (alkoi 12.10), mutta en silloin seurannut miten raskauden alku kalenterissa silloin näkyi. Sitten kun ultran jälkeen päivitin lasketun ajan myöhemmäksi, niin nyt näyttää RV1 (0+1) 21.10, kierron 10. päivä, eli huomattavasti lähempänä jo ovulaatiota.. Mulla menee pää jotenkin ihan sikkuralle näitä pähkäillessä, mutta ei sillä nyt onneksi ole muuta merkitystä kuin tuo kehityksen seuranta. Taidan kyllä ottaa vielä puheeksi seuraaavalla kerralla neuvolatädin kanssa jutskaillessa. Voi kun sinne NT-ultraankin on vielä niin ikuisuus!Hienoa, että kaikki hyvin! Otettiinko tuohon päivien muutokseen kantaa? Tai lähinnä, että osuuko yksiin esim. testaamisen kanssa? Joskus oon vaan kuullut, että jos on heittoa yli viikko, niin on saanut vielä uuden varmistusultran, et kasvu varmasti jatkuu :)
On joo! Loppui sitten seuraavana päivänä tutkimuksista. Kerran tullut vielä samanlainen vihlaiseva kipu oikella puolella, mutta se ei enää pelästyttänyt niin, kun on justiinsa varmistettu että kohdussa kaikki hyvin ja ympärilläkin kaikki näyttänyt silloin normaalilta. Myös pahoinvointi, mieliteot ja inhokit on taas lisääntynyt niin paljon että kyllä tuntee taas kehossa tapahtuvan Mut toi vuoto on kyllä niin ärsyttävä oire, kun se voi olla ihan täysin normaalia tai sitten olla merkki tosi vakavastakin asiasta. Ja jotenkin meinas olla tosi kiusallista mennä päivystykseen ja todeta että kaikki olikin ihan normaalisti, vaikka neuvolan kautta minut sinne ohjattiinkin.Onko sulla vuoto pysynyt edelleen poissa? On kyllä hurjaa, kun sitä tulee. Onneksi kaikki oli hyvin!